Dat zulke mongolen dit topic vinden is nog ergerquote:Op maandag 12 november 2012 21:45 schreef Fuszy het volgende:
Is die Baje mentaal niet helemaal goed ofzo?
SB was erg, Roy was erg en zo waren er nog veel meer, maar dit slaat tot nu toe alles.
Liever Roy dan dit ventje.quote:Op maandag 12 november 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Roy kon ik nog wel waarderen, met hem kan je wel lachen hoor
Als ik ontsnap dan help ik de kleine 14 jarige GJE met zijn huiswerkquote:Op maandag 12 november 2012 21:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat zulke mongolen dit topic vinden is nog ergerWaarschijnlijk is hij ontsnapt uit de inrichting tijdens zijn verlof, effe kijken op nu.nl of er wat nieuws over is
eindelijk vriendjes gemacht jij!quote:Op maandag 12 november 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat deze man me stalkt
Ik denk echt dat hij van de verkeerde kânt is.quote:Op maandag 12 november 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hij heeft wel iets tegen jouquote:Op maandag 12 november 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Groupies already manquote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets tegen jouKennelijk loopt hij langer hier rond dan de laatse 2/3 weken
Givenquote:Op maandag 12 november 2012 21:52 schreef BDIL het volgende:
Welke keeper uit BPL ? Geen Hart,Lloris,Cech of De Gea
Mignolet, wat een baasquote:Op maandag 12 november 2012 21:52 schreef BDIL het volgende:
kennelijk wel ja, ben wel geinteresseerd in de goede punten van gjequote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets tegen jouKennelijk loopt hij langer hier rond dan de laatse 2/3 weken
Het is wat, eerst je moeder en nu jij.quote:Op maandag 12 november 2012 21:52 schreef Baje het volgende:
[..]
kennelijk wel ja, ben wel geinteresseerd in de goede punten van gje
quote:Op maandag 12 november 2012 21:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Het is wat, eerst je moeder en nu jij.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:52 schreef Baje het volgende:
[..]
kennelijk wel ja, ben wel geinteresseerd in de goede punten van gje
Pantilimon. 203cm pure geweldidheid.quote:Op maandag 12 november 2012 21:52 schreef BDIL het volgende:
Mooi heb ik wat te kijken, tot dat ik hem pas morgen heb..quote:Op maandag 12 november 2012 21:55 schreef bombmannl het volgende:
WTF tmart doet 24/7 livestream totdat hij maxed level is in black ops 2start over 5 minuten
. ff popcorn halen
![]()
http://nl.twitch.tv/therace
Kom haten niggurrquote:
o wacht duurt nog één uur :S voordat ie startquote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef leoon. het volgende:
[..]
Mooi heb ik wat te kijken, tot dat ik hem pas morgen heb..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |