74 rated Engelse BPL speler he...pace niet superlaag; dan ben je allicht iets waardquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zon Tomkins zo duur was
Pagina 750 de teringquote:
Het is vooral de gekte van het moment, laatst had ik Kringe een 70 CAM 4-3-4 Duister te koop gezet voor 3400 buy now om deze te betrekken in een ruilvoorstel met mijn neef, kon die hem niet vinden en volgende ochtend was die verkocht voor 3400quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zon Tomkins zo duur was
Dit herken ik wel ja. Ik heb wat silvers op mijn lijstje staan die ik dagelijks scan; de ene dag gaat van Rijn voor 1k, de volgende voor 2,5k, om de dag erna weer voor 1k te gaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Het is vooral de gekte van het moment, laatst had ik Kringe een 70 CAM 4-3-4 Duister te koop gezet voor 3400 buy now om deze te betrekken in een ruilvoorstel met mijn neef, kon die hem niet vinden en volgende ochtend was die verkocht voor 3400
Terwijl hij daarvoor gewoon al 2 dagen te koop stond voor 350-450 .
Jjj alweer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de tekst bij je video staat dat het weinig moeite kost maar hoelang duurde het dan voordat je bij pagina 700+ was dan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zal proberen vanmiddag de volgende aflevering op te nemen, waarschijnlijk ga ik iets met bronzes proberen. Ik moet dan natuurlijk wel een video hebben waarin ik een paar deals oppikPack opening video's kan ik natuurlijk ook wel gewoon doen.
Ik vermoed zo maar dat DS daar hulpmiddeltjes voor heeft, zoals iedere speler bijnaquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:24 schreef strakkeman het volgende:
[..]
In de tekst bij je video staat dat het weinig moeite kost maar hoelang duurde het dan voordat je bij pagina 700+ was dan.
1. Eergisteren had-ie Messi, gisteren had-ie RVP, en vandaag IF Militoquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pff hoeveel pakjes open jij op een dag?
Niet eens Ronaldo in je pakje hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1. Eergisteren had-ie Messi, gisteren had-ie RVP, en vandaag IF Milito
Precies, dus:quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet eens Ronaldo in je pakje hebben
quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:32 schreef Alovenac het volgende:
http://nl.twitch.tv/therace
Gasten die elkaar afwisselen 24/7 lang om als eerste account op de gehele wereld van max 10 prestiges te hebben gehaald.
Freaksquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:32 schreef Alovenac het volgende:
http://nl.twitch.tv/therace
Gasten die elkaar afwisselen 24/7 lang om als eerste account op de gehele wereld van max 10 prestiges te hebben gehaald.
I'm getting very tired, my thumbs hurt.quote:
Je gaat waarschijnlijk elk potje winnenquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:59 schreef DutchSL het volgende:
SIF Fellaini is gewoon 10k duurder geworden in de afgelopen dagen terwijl hij nog in de pakjes zit, kom op EA gooi er nog eens een happy hour tegenaan
edit.
[ afbeelding ]
Fuck it ik ga dit bouwen YOLO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |