Dat dit kan in Nederland Amerika !quote:
gij wilt haar vriend nakend zien?quote:
Nu ga jij het doen?quote:
En sletterigquote:
4 Jaar laten rijpen in de kelder, tot ze 18 isquote:
Goede wijn laat je ook vier jaar liggenquote:Op maandag 12 november 2012 19:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
4 Jaar laten rijpen in de kelder, tot ze 18 is
Inderdaad, dan kan je ze net zo goed meteen voor je raam zetten en geld laten verdienen voor je.quote:Op maandag 12 november 2012 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Op haar 14e nog wel. Als het mijn dochter was kwam ze nooit meer naar buiten.
Als ze mijn dochter was ..... ach laat ook maarquote:Op maandag 12 november 2012 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Op haar 14e nog wel. Als het mijn dochter was kwam ze nooit meer naar buiten.
Op haar rug ja, iedere avond.quote:Op maandag 12 november 2012 19:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Goede wijn laat je ook vier jaar liggen
Godverdomme ja zeg, ik wed dat ze het niet eens deed met voortplanting op het oogquote:
Bah bah bahquote:Op maandag 12 november 2012 20:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Godverdomme ja zeg, ik wed dat ze het niet eens deed met voortplanting op het oog
Chrome geeft een malware meldingquote:Op maandag 12 november 2012 19:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]![]()
B&H / [US 1998] Ariel Winter
quote:Danger: Malware Ahead!
Google Chrome has blocked access to this page on forum.fok.nl.
Content from www.fohguild.org, a known malware distributor, has been inserted into this web page. Visiting this page now is very likely to infect your computer with malware.
Malware is malicious software that causes things like identity theft, financial loss, and permanent file deletion. Learn more
Go back Advanced
Improve malware detection by sending additional data to Google when I encounter warnings like this. Privacy policy
Ik voel me nu een beetje pedofielquote:
Er staat ineens een busje voor mijn huisquote:Op maandag 12 november 2012 20:10 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Chrome geeft een malware melding
Geen zin om een screenshot te maken dus copy paste:
[..]
Wel flinke tieten voor een 14-jarigequote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Actrice Ariel Winter (14) betrapt tijdens seks![]()
dat had ik helemaal nooit verwacht van zo'n keurig meisje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klacht: lieve onschuldige meisjes die toch niet zo lief en onschuldig blijken te zijn.
quote:
Klaarblijkelijk. Ken die hele serie niet. Nog sterker. Van dat hele kind had ik nooit van gehoord tot ik dit stuk las.quote:Op maandag 12 november 2012 20:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Welke gezonde vent zou haar niet snoeihard palen?
Opgezet door de KLPD om de internetpedo's uit de tent te lokken.quote:
Moet ik zeggen dat ze op bepaalde foto's wel te jong lijkt. Na ja, ze is ook maar 14 =Pquote:Op maandag 12 november 2012 20:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
[..]
Klaarblijkelijk. Ken die hele serie niet. Nog sterken dat hele kind had ik nooit van gehoord tot ik dit stuk las.
Veel jongemannen zouden geen nee zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |