ja ik heb het gewoon even zwaarquote:Op woensdag 21 november 2012 19:24 schreef RadioSlut het volgende:
Net iemand verwijderd waarvan ik eigenlijk helemaal niet hoopte dat ik hem zou verwijderen.
Z'n statusupdates worden met de dag verwijfder, dramatischer en nog een hoop van die achterlijke plaatjes ook.
Een tijd geleden kon ik heel goed met hem opschieten, nu is hij, mede door facebook zo egocentrisch geworden dat ik hem niet meer kan uitstaan. Beh.
Ik bedoel jou niet hoor.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik heb het gewoon even zwaar
dramaquin ben jij eerderquote:Op woensdag 21 november 2012 19:24 schreef RadioSlut het volgende:
Net iemand verwijderd waarvan ik eigenlijk helemaal niet hoopte dat ik hem zou verwijderen.
Z'n statusupdates worden met de dag verwijfder, dramatischer en nog een hoop van die achterlijke plaatjes ook.
Een tijd geleden kon ik heel goed met hem opschieten, nu is hij, mede door facebook zo egocentrisch geworden dat ik hem niet meer kan uitstaan. Beh.
quote:
Omdat ik me er teveel aan ergerde.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:26 schreef Gulmez het volgende:
[..]
dramaquin ben jij eerderwrm gelijk iemand verwijderen
Updates blokkeren? Vind ik minder heftig dan verwijderenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:27 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omdat ik me er teveel aan ergerde.
(En dan mag ik dan wel dramaqueen zijn maar ik deel het tenminste niet op facebook)
Gedaan is gedaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:31 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Updates blokkeren? Vind ik minder heftig dan verwijderen
Ik heb er genoeg van dat soort mensen in mn lijst, vind het alleen verschrikkelijk om te zien hoe die kerel achteruit gaatquote:Op woensdag 21 november 2012 19:34 schreef Gulmez het volgende:
laat die shit gewoon is omin grappig als imand zich voorschut zet hahaah
Gelukkig, anders had ik me dubbel voor lul gezetquote:
Mja ik bedoel achteruit als in veranderen van sterke, intelligente man naar een dramatisch en melancholisch mietje.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:36 schreef Gulmez het volgende:
snap ik man heb jij ook van die aandachtstrekkers, zon meisje bij mij zit elke 3 minuten wat neer te zetten allemaal onzin wat niemand boeit, en ze denken zelf dat ze leuk zijn, maar sterkte vriend van mij is uit zn huis gezet en leeft nu op straat is ook erg man maar ja eigen schuld van m
Ik heb geen exen en degene die ik leuk vind/vond (heb stiekem nog een beetje een crush op hemquote:Op woensdag 21 november 2012 19:40 schreef Gulmez het volgende:
zit jij ook nog wel is te gluren btw naar je exen via facebook?
mijn ex heeft me geblokkeerd soms ga ik speciaal naar mn niffa want hij heeft mn ex op fb gewoon kijken hoe het met haar gaat en of ze niet met verkeerde vrienden omgaat vind ik wel belangrijk, want ook al is het ex je geeft toch om die persoon
Iddquote:Op woensdag 21 november 2012 19:41 schreef Gulmez het volgende:
shit man nu klink ik net als een 15 jarige puber ben 23
denk ik niet, waarschijnlijk meer dat hij beledigd is, of hij is gekwetst en doet het terug in hoop dat je het erg vind?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef RadioSlut het volgende:
Oh, diegene die ik verwijderd heb die heeft mij nu ook verwijderd van andere social media.
Dus ik heb zo het vermoeden dat hij eigenlijk helemaal geen contact meer wilde.
Zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
denk ik niet, waarschijnlijk meer dat hij beledigd is, of hij is gekwetst en doet het terug in hoop dat je het erg vind?
Oh dat doe ik ook hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 19:41 schreef Gulmez het volgende:
shit man nu klink ik net als een 15 jarige puber ben 23
Deel dit als je dit net als mij SCHANDALIG vindquote:Op woensdag 21 november 2012 16:54 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Roze ben ikIk was er even klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |