Kruip dan even gezellig onder mijn dekentje. Gebeurt niks engsquote:
Ga seksenquote:
Same here, alleen dan "nog steeds"quote:
Waarom? Verbouwing niet naar haar smaak?quote:Op maandag 12 november 2012 16:56 schreef Raene het volgende:
Oh ik ben zo bang voor mn buurjongen maar hij verbouwt de boel hiernaast gewoon.. Ik hoor mn buurvrouw (zijn moeder) hysterisch huilen
..
quote:Op maandag 12 november 2012 16:56 schreef Raene het volgende:
Oh ik ben zo bang voor mn buurjongen maar hij verbouwt de boel hiernaast gewoon.. Ik hoor mn buurvrouw (zijn moeder) hysterisch huilen
..
Heftigquote:Op maandag 12 november 2012 16:56 schreef Raene het volgende:
..
Even 0800-8844 bellen en de situatie uitleggen?quote:Op maandag 12 november 2012 16:56 schreef Raene het volgende:
..
Vind ik ook ja. Als je iemand in elkaar timmert, zorg er dan voor dat de buren er geen last van hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon aanbellen zou ik doen, of het rustiger kan.
Ik ook als ik niet bang zou zijn voor de buurjongen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon aanbellen zou ik doen, of het rustiger kan.
Vooral als het je moeder is weetje wel... Dat soort dingen zijn nogal prive naar mijn mening, die moet je dan vooral niet naar de buitenwereld laten lekken.quote:Op maandag 12 november 2012 16:59 schreef twi het volgende:
ok ja. Als je iemand in elkaar timmert, zorg er dan voor dat de buren er geen last van hebben.
Hebben we al vaak genoeg gedaan. het is echt zon probleem jongen ze kunnen er niks meequote:
Ik stem voor (of was dat de vraag niet?:))quote:Op maandag 12 november 2012 17:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Hebben we al vaak genoeg gedaan. het is echt zon probleem jongen ze kunnen er niks mee.. Het zijn vluchtelingen uit ethiopie ofzo maar die jongen is al helemaal thuis in de tokkie cultuur.. Luide muziek 's ochtends vroeg en 's avonds laat..Feestjes.. zoete inval daar.. en eens per week hoor je hem de boel afbreken en tegen zn moeder schreeuwen en schelden... Godverdomme ik zou toch haast met een schep er naar toe willen lopen en hem een mep willen verkopen om em vervolgens te begraven in de achtertuin..
ik zeg doenquote:Op maandag 12 november 2012 17:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Hebben we al vaak genoeg gedaan. het is echt zon probleem jongen ze kunnen er niks mee.. Het zijn vluchtelingen uit ethiopie ofzo maar die jongen is al helemaal thuis in de tokkie cultuur.. Luide muziek 's ochtends vroeg en 's avonds laat..Feestjes.. zoete inval daar.. en eens per week hoor je hem de boel afbreken en tegen zn moeder schreeuwen en schelden... Godverdomme ik zou toch haast met een schep er naar toe willen lopen en hem een mep willen verkopen om em vervolgens te begraven in de achtertuin..
Je kunt hem beter in de zee dumpen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Godsammequote:Op maandag 12 november 2012 17:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij zal een jaar of 20 zijn..quote:Op maandag 12 november 2012 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook als ik niet bang zou zijn voor de buurjongen.
Hoe oud is hij, Raene?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |