ja dat.quote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik dacht "verdwijnen??? wat dan???", maar Spees d'r lakjes dus.
quote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef Mss het volgende:
Dus, der komt zo'n douchefixaziaat kijken. Ik uitleggen wat er aan de hand is, draait die gozer achter de wc aan een kraantje en hoppa er is weer volop water.
ffffuuuuquote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef Mss het volgende:
Dus, der komt zo'n douchefixaziaat kijken. Ik uitleggen wat er aan de hand is, draait die gozer achter de wc aan een kraantje en hoppa er is weer volop water.
PROEST!quote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef Mss het volgende:
"ze kon"quote:Op maandag 12 november 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
"haar dochter heeft gewonnen want ze kon de jury"
Thehehehehhehehehhehehehhehehe....
die haat en nijd van die moeders is echt fantastischquote:Op maandag 12 november 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
"haar dochter heeft gewonnen want ze kon de jury"
Thehehehehhehehehhehehehhehehe....
en een pittig kort kapsel nu om haar haar te kunnen wassen, nooooooooquote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
heeft Mss voor niks vijf dagen gestonken![]()
![]()
DAT is leukquote:Op maandag 12 november 2012 15:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben ik de enige die meteen hieraan moest denken?
Mss die roept " Where's my water?"
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 12 november 2012 15:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben ik de enige die meteen hieraan moest denken?
Heerlijkquote:Op maandag 12 november 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die haat en nijd van die moeders is echt fantastisch
Het totale gebrek aan common sense ook
quote:
ja die's leuk he!quote:Op maandag 12 november 2012 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DAT is leuk
JE HEBT OOK EEN NIEUWE ANGRY BIRDS, STAR WARS!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
da's een spelletje voor op den telefoon/iPad, is leukquote:
Gewoon stiekem in de winkel wat afknippen!quote:Op maandag 12 november 2012 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uit 7 patronen moet ik 2 steekjes maken met kleur 666, moet ik een heel godverhoeren streng voor kopen
je hebt ook een aflevering met een pageant papa, die is nog fantastischerder, die man is een valser wijf dan die valse wijvenquote:
NIETquote:Op maandag 12 november 2012 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt ook een aflevering met een pageant papa, die is nog fantastischerder, die man is een valser wijf dan die valse wijven
Die man naaide ook zelf al die glitterpakjes
Ja dat is echt nog geen 5cm ofzoquote:Op maandag 12 november 2012 16:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon stiekem in de winkel wat afknippen!
Ik zie Spees al heel sneaky met haar Hello Kitty schaartje staan in Berta's Naaisjopquote:Op maandag 12 november 2012 16:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon stiekem in de winkel wat afknippen!
echt, waar halen ze die mensen vandaan he.....quote:Op maandag 12 november 2012 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt ook een aflevering met een pageant papa, die is nog fantastischerder, die man is een valser wijf dan die valse wijven
Die man naaide ook zelf al die glitterpakjes
Als ik de naam Bertha hoor moet ik aan die foto denken die iemand op de feestboek had gezet. De seksloze Bertha's op een bruiloftquote:Op maandag 12 november 2012 16:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie Spees al heel sneaky met haar Hello Kitty schaartje staan in Berta's Naaisjop![]()
Of gewoon een andere kleur draad nemen en die met een stift verven?
hehehehehe.quote:Op maandag 12 november 2012 16:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Als ik de naam Bertha hoor moet ik aan die foto denken die iemand op de feestboek had gezet. De seksloze Bertha's op een bruiloft.
gewoon viltstift/marker/oogschaduw/iets over een andere kleur heen rossen.quote:
Je moet het wassen als het klaar isquote:Op maandag 12 november 2012 16:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon viltstift/marker/oogschaduw/iets over een andere kleur heen rossen.
Vaak hebben die er wel een garage bij.quote:Op maandag 12 november 2012 16:07 schreef Mss het volgende:
Ik heb even autoadvies nodig. Ik heb een kapot achterlicht en dus moet ik even naar de garage. Kan ik daar ter plekke binnen rijden en het wel zien?
En als ik google op autogarage vind ik ook autodealers. Fixen die ook zoiets?
dealers niet altijd en bovendien zijn die duur.quote:Op maandag 12 november 2012 16:07 schreef Mss het volgende:
Ik heb even autoadvies nodig. Ik heb een kapot achterlicht en dus moet ik even naar de garage. Kan ik daar ter plekke binnen rijden en het wel zien?
En als ik google op autogarage vind ik ook autodealers. Fixen die ook zoiets?
waterproof nemen danquote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet het wassen als het klaar is
voor een kapot achterlicht? Nee joh gek!quote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is wel handig om naar een dealer te gaan van jouw automerk
het is wel Mss de sloophamer he?quote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
kun je d'r niet zelf ff een nieuw lempke in draaien?
Voor lampjes? Nah. Gewoon de dichtstbijzijnde even bellon van "Joh, ik heb die en die bak met kaput lampske. Kan ik nu langskomen?quote:Op maandag 12 november 2012 16:09 schreef Mss het volgende:
Nee, dat had mijn vader al geprobeerd. Overigens is het een leasebak, dus hoef ik het niet zelf te betalen. Maar ik moet dus wel met het merk rekening houden?
leaseauto's hebben vaak gecontracteerde dealers/garages waar je ' m kunt brengen, anders wordt het niet altijd vergoed. Dat moet je dan dus wel even weten.quote:Op maandag 12 november 2012 16:09 schreef Mss het volgende:
Nee, dat had mijn vader al geprobeerd. Overigens is het een leasebak, dus hoef ik het niet zelf te betalen. Maar ik moet dus wel met het merk rekening houden?
Varieert per leaser.quote:Op maandag 12 november 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
LEase moet idd wel via de merkdealer, anders moet je het wel zelf betalen
mn zus kon alleen bij de peugeotgarage haar lampje kopenquote:Op maandag 12 november 2012 16:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
voor een kapot achterlicht? Nee joh gek!
Lease?quote:Op maandag 12 november 2012 16:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn man heeft trouwens zijn auto weer terug, niet total loss, wel 6700,- schade
Leuk.quote:Op maandag 12 november 2012 16:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn man heeft trouwens zijn auto weer terug, niet total loss, wel 6700,- schade
Qua rekening dan.quote:Op maandag 12 november 2012 16:12 schreef Mss het volgende:
Mijn vader zei dat het niet uitmaakte naar welke garage ik ging.
Dan gewoon even rondbellen.quote:
een beetje garage heeft toch wel peugeot lampjes... die van mij bestelt het anders gewoon, maar die zijn ook tofquote:Op maandag 12 november 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
mn zus kon alleen bij de peugeotgarage haar lampje kopen
ja gelukkig welquote:
Harries occasions / Sjon's sloopkogelparadijsquote:Op maandag 12 november 2012 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
jonge die lampjes zijn zo standaard, gewoon naar de eerste de beste autohobbyboer
Mghehehe.quote:Op maandag 12 november 2012 16:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Harries occasions / Sjon's sloopkogelparadijs
quote:Op maandag 12 november 2012 16:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb ooit nog een keer voor mijn ouwe bak een spiegel van een Fokker gekocht die allemaal ouwe teringzooi verzamelde
Die gast (zo'n echte echte fokker) woonde nog bij zijn ouders en zijn moeder deed de deur open, how cute
quote:Op maandag 12 november 2012 16:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb ooit nog een keer voor mijn ouwe bak een spiegel van een Fokker gekocht die allemaal ouwe teringzooi verzamelde
Die gast (zo'n echte echte fokker) woonde nog bij zijn ouders en zijn moeder deed de deur open, how cute
Echt?quote:Op maandag 12 november 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
remschijven zijn soberzo best handig.
YOLO!quote:Op maandag 12 november 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
remschijven zijn soberzo best handig.
ik zit te janken hier! Van het lachenquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb echt teringveel kleuren nodig
Ga gewoon lekker op de bank hangen met matige tv jonge!quote:Op maandag 12 november 2012 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
Zo.... 4 dingen gestreken... ben kapot![]()
Doe ik nu ook want meer wordt het niet....quote:Op maandag 12 november 2012 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker op de bank hangen met matige tv jonge!
Goed zo, en niet meer dingen willen gaan doen voor je je weer beter voelt.quote:Op maandag 12 november 2012 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe ik nu ook want meer wordt het niet....
Cake boss gaat een ice age taart makenwhaojaa
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 november 2012 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Misselijk na drie dropjes, wat is dezon.
Moest hardop lolleren en toen kwam er toch een hoestbui.... incl. slijm omnomnomquote:
Kut, die grapjes kunnen nu.quote:
ben ik de eerste met dit grapje?quote:
Thehehehhehehhehehehquote:
ijdele hoop idd, zet het maar uit je hoofdquote:Op maandag 12 november 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Krijg extreem veel zin in taart nuOehhh misschien brengt cif straks nog wel een stuk mee naar huis van het werk (was gisteren jarig en ging vandaag trakteren)
(ijdele hoop; want zoiets vergeet ie eik altijd![]()
)
Jep.quote:Op maandag 12 november 2012 16:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ben ik de eerste met dit grapje?
SCORE!
Daymquote:Op maandag 12 november 2012 16:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ijdele hoop idd, zet het maar uit je hoofd
quote:Op maandag 12 november 2012 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Moest hardop lolleren en toen kwam er toch een hoestbui.... incl. slijm omnomnom![]()
quote:
quote:Tien vrienden gaan elke dag samen naar hun stamkroeg "Nederland" om een paar biertjes te drinken. De rekening bedraagt iedere dag EUR 100. Normaal gesproken zou iedereen EUR 10 moeten afrekenen, maar de vrienden hebben uiteenlopende inkomsten en besluiten de rekening volgens de verdeelsleutel van de Nederlandse belastingen te betalen. Dat geeft de volgende verdeling:
De eerste twee (de armsten) ...
betalen niets.
De 3de betaalt EUR 1
De 4de betaalt EUR 2
De 5de betaalt EUR 3
De 6de betaalt EUR 5
De 7de betaalt EUR 7
De 8ste betaalt EUR 10
De 9de betaalt EUR 16
De 10de betaalt EUR 56
Hoewel de rijkste meer betaalt dan de andere negen bij elkaar, is iedereen tevreden met de oplossing en treffen ze elkaar dag in dag uit in de stamkroeg. Totdat de uitbater op een dag besluit de groep korting te geven. "Omdat jullie al jaren goede klanten zijn en hier iedere dag komen, geef ik jullie vanaf vandaag EUR 20 korting per dag. Ik zal dus nog maar EUR 80 per dag berekenen voor de gedronken biertjes.
Op advies van de kroegbaas besluiten de vrienden de 20% korting door te berekenen op de bedragen die ieder betaalt. Die avond rekenen de mannen als volgt af:
De eerste twee betalen nog steeds niets
De 3de betaalt EUR 0,80 in plaats van EUR 1
De 4de betaalt EUR 1,60 in plaats van EUR 2
De 5de betaalt EUR 2,40 in plaats van EUR 3
De 6de betaalt EUR 4 in plaats van EUR 5
De 7de betaalt EUR 5,60 in plaats van EUR 7
De 8ste betaalt EUR 8 in plaats van EUR 10
De 9de betaalt EUR 12,80 in plaats van EUR 16
De 10de betaalt EUR 44,80 in plaats van EUR 56
Het lijkt een oplossing waarmee iedereen tevreden moet zijn: de twee armste vrienden drinken nog steeds voor niks en iedereen is die avond goedkoper uit. Wie zou er kunnen klagen?
Eenmaal buiten, begint iedereen te rekenen. "Ik heb maar 20 cent van de korting gekregen!" roept de 3de vriend. De 4de zegt: "Ik krijg ook maar 40 cent van de 20 euro korting, terwijl de 10de er EUR 11,20 van krijgt!". "Dat is waar," zegt de 5de, "waarom moet hij EUR 11,20 krijgen, terwijl ik maar 60 cent krijg? De rijkste krijgt het grootste gedeelte van de korting!". "
Ho even," roepen de eerste twee. "Wij twee hebben helemaal niets gekregen. Dit systeem buit de armen uit!"
De negen mannen omringen de 10de, intimideren hem en noemen hem asociaal.
De volgende avond is de 10de man niet aanwezig. De negen andere nemen plaats en drinken hun biertje zoals altijd. Alles gaat goed tot op het moment dat er betaald moet worden. Ze ontdekken dan iets interessants: ze hebben niet genoeg geld om te betalen, zelfs niet om de helft van de rekening te betalen!
Zo is het in het echte leven ook. Linkse partijen klagen steen en been dat de rijksten het meeste profijt hebben van belastingverlagende regelingen als de hypotheekrenteaftrek. Belast ze nog meer, beschuldig ze van rijk zijn en ze zullen zich niet meer vertonen. We moeten voorkomen dat de 10% rijkste mensen in Nederland hun biertje gaan drinken in het buitenland en niemand de rekening meer kan betalen.
Mghehehehe, klassiekertje.quote:
Sad because it's true!quote:
yep!quote:
Net als de inkomstenverschillen verkleinen, ik snap niet hoe zo'n politiekmiep dat kan verantwoorden aan zichzelf ;') Sure, héle hoge inkomens, zoals de politici zelf, dat is niet helemaal terecht. Maar het inkomensverschil tussen een uitkeringsgerechtigde en een werkende verkleinen, is zo ontzettend domquote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep!
Wat? Je werkt? BETALEN ZUL JE!
ik moet zelfs nog steeds boodschappen doen voor het eten van vanavondquote:Op maandag 12 november 2012 18:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die om 18.15 vragen of je nog moet eten, net alsof het zo laat is
want dit ging niet door en ik wilde toch wat anders eten dan restjesquote:Op maandag 12 november 2012 16:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga koken.... en dan straks de hort op
ik kan er weinig meer aan toevoegen, helemaal mee eensquote:Op maandag 12 november 2012 18:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Net als de inkomstenverschillen verkleinen, ik snap niet hoe zo'n politiekmiep dat kan verantwoorden aan zichzelf ;') Sure, héle hoge inkomens, zoals de politici zelf, dat is niet helemaal terecht. Maar het inkomensverschil tussen een uitkeringsgerechtigde en een werkende verkleinen, is zo ontzettend dom
Echt, ik sta helemaal achter het uitkeringen aanbieden aan mensen die ziek zijn/écht geen baan kunnen vinden, maar er zijn genoeg die een enorme rotschop moeten krijgen, en geen zak geld
Jammer dat zoiets niet terecht is gekomen bij iemand die het waardeertquote:Op maandag 12 november 2012 18:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moest even zoeken, maar dit oude topic, van net voor de kredietcrisis NWS / Minimavakantie loopt uit op fiasco is een mooi voorbeeld van hoe verziekt sommige mensen denken over het besteden van gemeenschapsgeld en wie daar allemaal "recht" op heeft
Ik las vlaai.. dus ik denk wtf vlaai en kipschnitzel?quote:Op maandag 12 november 2012 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had nog slaai over... Met kipschnitzel!
Omnomnom.quote:Op maandag 12 november 2012 19:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik las vlaai.. dus ik denk wtf vlaai en kipschnitzel?
Los van elkaar welquote:
Ik heb net cake op.quote:Op maandag 12 november 2012 19:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Los van elkaar wel
Kut, nu heb ik zin in vlaai
Ik heb al dagen zin om wat te bakken... Eens kijken of ik nog wat hebquote:
Ehrmahgerdquote:Op maandag 12 november 2012 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog een mix voor een super moist red velvet cake
Hm vind ze niet heel bijzonder eigenlijk, alleen die witte met glittors is wel loik, maar die van W7 is bijna hetzelfde denk ik danquote:Op maandag 12 november 2012 19:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.thepolishaholi(...)hes-Review.html#more
Cirque swatches!
Ik vind ze niet boeiend.quote:Op maandag 12 november 2012 19:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.thepolishaholi(...)hes-Review.html#more
Cirque swatches!
bladerdeegplakje invetten met boter, daaroverheen mengsel strooien van bruine suiker (of kristalsuiker) en kaneel. Dan oprollen en in plakken snijden, a la boomstammetjequote:Op maandag 12 november 2012 20:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
HOE (hehehe) doe ik datklinkt wel lekkor
Ehrmahgerd klinkt goedquote:Op maandag 12 november 2012 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bladerdeegplakje invetten met boter, daaroverheen mengsel strooien van bruine suiker (of kristalsuiker) en kaneel. Dan oprollen en in plakken snijden, a la boomstammetje
En dan afbakken
Omnomnomnomnomquote:
Jij als Amerikaanquote:Op maandag 12 november 2012 20:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
HOE (hehehe) doe ik datklinkt wel lekkor
dus zo in een schaal leggen op bakpapierquote:Op maandag 12 november 2012 20:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ehrmahgerd klinkt goedga ik zo doen
hoelang moet je ze bakken?
ja dat moet zij eigenlijk wel weten hequote:Op maandag 12 november 2012 20:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omnomnomnomnom
[..]
Jij als Amerikaan
daarom laat ik Dico deze maken, omdat ik zelf zo'n zin heb in die cinnamonrolls van Laura in the kitchen.quote:Op maandag 12 november 2012 20:10 schreef megamandy het volgende:
Ik moet de cinnamonrolls met het gistdeeg binnenkort nog eens maken
Ahhhhhquote:Op maandag 12 november 2012 20:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dus zo in een schaal leggen op bakpapier
[ afbeelding ]
Het worden geen broodjes, maar knapperig omdat het bladerdeeg is. Als je ze wat dikker snijdt zoals deze denk ik ook gewoon 20 minuten, net als appelflappen
mijn sufste collega kwam daar vorige week mee aanzetten op werk. Ik kende het natuurlijk wel, maar zij kwam vragen wat dat fotootje wat ze van een vriendin gewhatsapped had gekregen betekendequote:Op maandag 12 november 2012 20:10 schreef megamandy het volgende:
Kakhiel bij DWDDNormaal kijk ik dat niet meer
quote:Op maandag 12 november 2012 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn sufste collega kwam daar vorige week mee aanzetten op werk. Ik kende het natuurlijk wel, maar zij kwam vragen wat dat fotootje wat ze van een vriendin gewhatsapped had gekregen betekende![]()
![]()
Shame on you AND NOW YOU MUST GO TO THE KITCHEN AND MAKE ME SOME PIE! ROLLS!quote:Op maandag 12 november 2012 20:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ahhhhh
Ja idd ik als Amerikaan hoor dat wel te weten ja, shame on me
Eerst GTST kijkenquote:Op maandag 12 november 2012 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Shame on you AND NOW YOU MUST GO TO THE KITCHEN AND MAKE ME SOME PIE! ROLLS!
die zag ik van de week via google en toen dacht ik "he? ik heb die toch helemaal niet online gezet?"quote:
zet de boter alvast uit de koeling, dat smeert straks makkelijkerquote:
Ooh sta ik op google? Haha. Wilde ook perse die foto op het boerenbont bord maken. Boerenbontquote:Op maandag 12 november 2012 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zag ik van de week via google en toen dacht ik "he? ik heb die toch helemaal niet online gezet?"
Maar ik heb net zo'n foto omdat ik ook Boerenbont heb en bij mij zagen ze er ook ongeveer zo uit
als je op google BBQ-kip intoetst bij google images krijg je o.a. die plaatjesquote:Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh sta ik op google? Haha. Wilde ook perse die foto op het boerenbont bord maken. Boerenbont
Ik heb vloeibare boterquote:Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zet de boter alvast uit de koeling, dat smeert straks makkelijker
sla, van dat groene bladvoerquote:
da's geen boter VRIEND!quote:
Jawel, heb nog wel beetje margarine liggen maar ik ben lui dus vloeibaar volstaat ookquote:
DAT IS GEEN BOTERquote:Op maandag 12 november 2012 20:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jawel, heb nog wel beetje margarine liggen maar ik ben lui dus vloeibaar volstaat ook
Precies!quote:
waar haalt ge die?quote:Op maandag 12 november 2012 20:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja fuck nu wil ik ook taart
Morgen maar eens maken, ik heb nog wat kant en klare bodems in de frits liggen
quote:Op maandag 12 november 2012 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat weet ik zelfs en ik haat boter.
oh, je moet er wel even Fok bij zettenquote:Op maandag 12 november 2012 20:21 schreef megamandy het volgende:
Overigens krijg ik voornamelijk gewoon plaatjes van kip als ik BBQ-Kip google
wat voor ingredi"enten zitten er in die vloeibare meuk?quote:Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Okeeeeeuj ik doe wel margarine dan
Die neemt een vriendin altijd voor me mee uit frankrijkquote:
euh geen idee, vloeibare boter van de AHquote:Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat voor ingredi"enten zitten er in die vloeibare meuk?
Misschien is die minder erg in dit baksel dan margarine
quote:Op maandag 12 november 2012 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken Kakhiel overigens van SQ die dat ooit hier postte
ohhhh, jaloers!quote:Op maandag 12 november 2012 20:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die neemt een vriendin altijd voor me mee uit frankrijk
Er zijn twee soorten, zanddeeg en laagjes..bladerdeegachtig
ja man, toen was ik vet zielig, oh buuuuhquote:
staat er niks op de verpakking?quote:Op maandag 12 november 2012 20:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
euh geen idee, vloeibare boter van de AH
net als kwamkwammersloegquote:Op maandag 12 november 2012 20:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hmmm.. Vaguely rings a bell.. Effe wikipedia'en
ik zal zo eens kijken voor jequote:Op maandag 12 november 2012 20:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
staat er niks op de verpakking?
Nou ja, als de suiker er maar goed op blijft kleven en je een beetje ene laagje smurrie krijgt. Niet te zuinig, anders wordt de suiker te droog en hard.
Zo mooiquote:Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit is ook een mooie gif trouwens!
[ afbeelding ]
Zo danst mijn man ongeveer
Mooie combi ook met mijn Bret Pit Ui he
ik kan echt minutenlang naar dit soort gifjes zitten kijkenquote:
Dafuqquote:Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit is ook een mooie gif trouwens!
[ afbeelding ]
Zo danst mijn man ongeveer
Mooie combi ook met mijn Bret Pit Ui he
quote:Op maandag 12 november 2012 20:37 schreef Mirjam het volgende:
Over drie uur is Kip weer scheldend terug omdat het tukje veel te lang geduurd heeft![]()
Incl. pijnlijke nekquote:Op maandag 12 november 2012 20:37 schreef Mirjam het volgende:
Over drie uur is Kip weer scheldend terug omdat het tukje veel te lang geduurd heeft![]()
die golfjessjaal, wat voor patroon isda?quote:Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
brum zn shawl is nu 150 cm, zou dat nog langer moeten
beginnen met een kettingsteek in een meervoud van 3+4, dan *even spieken komt zo*quote:Op maandag 12 november 2012 20:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die golfjessjaal, wat voor patroon isda?
quote:Op maandag 12 november 2012 20:37 schreef Mirjam het volgende:
Gezelligquote:Op maandag 12 november 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
meneer had net toen ik op de bank een deken over me heen trok stiekem koffie gemaakt dus nu zitten we dexter te kijken
Goeden deal jonge!quote:Op maandag 12 november 2012 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even hotels voor londen kijken, 13.000 voor 5 nachten, koopje!
Ooit...quote:Op maandag 12 november 2012 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil dat echt een keer meemaken als ik teveel geld heb, zo'n dik hotel
Is bram aan het doen, 40 p.p.p.n.quote:Op maandag 12 november 2012 21:05 schreef Diconnected het volgende:
Space je moet ook eens kijken naar hostels met privekamer, is vaak goedkoper dan hotel.
Was ik allanges aan het doen, maar die zijn ook pokkeduur. Gekke mensen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:05 schreef Diconnected het volgende:
Space je moet ook eens kijken naar hostels met privekamer, is vaak goedkoper dan hotel.
Ik wou net zeggen, budgettechnisch geen handige periode.quote:Op maandag 12 november 2012 21:08 schreef Mss het volgende:
Mja, Oud en Nieuw is wel een dure tijd, ik was net een week later, dat is een heel stuk goedkoper!
In berlijn maakt het eigenlijk geen drol uit waar je zit in de stad. Je pakt de U-bahn en je bent zo centraal.quote:Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Friedrischshain 5 nachten 473 euri's nog geen 2km van stadcentrum, ik zeg doen
quote:Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In berlijn maakt het eigenlijk geen drol uit waar je zit in de stad. Je pakt de U-bahn en je bent zo centraal.
Niet zo janken. Jij bent altijd degene die 56 verschillende manieren van communicatie gebruikt.quote:
57.quote:Op maandag 12 november 2012 21:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet zo janken. Jij bent altijd degene die 56 verschillende manieren van communicatie gebruikt.
Nee brum zit met stage, later in januari kan wel als ik geen hertentamens hebquote:Op maandag 12 november 2012 21:20 schreef Diconnected het volgende:
Ja oud en nieuw ios lekker durr idd, kan je niet een week later gaan?
Wij willen juist naar London/Berlijn, omdat het dan oud en nieuw is.quote:Op maandag 12 november 2012 21:20 schreef Diconnected het volgende:
Ja oud en nieuw ios lekker durr idd, kan je niet een week later gaan?
Hm ja snap ik, is wel heel tof. Maar tis wel duur. Net wat je waard vind natuurlijkquote:Op maandag 12 november 2012 21:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wij willen juist naar London/Berlijn, omdat het dan oud en nieuw is.
En watvoor goedkope shit. Mijn god, zeg. Die pauperboot flikkert net niet uit elkaar van ellende.quote:Op maandag 12 november 2012 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb ik goedkope shit in boedapest is het nog niet goed.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De baasheid straalt er gewoon vanaf.
Hoe kwam dat?quote:Op maandag 12 november 2012 21:57 schreef Dwyn het volgende:
Tot acht uur moeten werken en uiteindelijk pas om tien uur thuis zijn
Collegaatje had crisis thuis en aangezien zonder een leidinggevende de winkel dicht zou moeten, moest ik langer blijven.quote:
Bleh.quote:Op maandag 12 november 2012 21:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Collegaatje had crisis thuis en aangezien zonder een leidinggevende de winkel dicht zou moeten, moest ik langer blijven.
quote:Op maandag 12 november 2012 22:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, niet zo leuk voor haar maar ook niet zo voor mij. Maar goed, eindelijk avondeten
quote:Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef Diconnected het volgende:
Ik gilde keihard en toen kwam m'n broer z'n kamer uit met 'WTF IS ER AAN DE HAND'
quote:Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef Diconnected het volgende:
Ik gilde keihard en toen kwam m'n broer z'n kamer uit met 'WTF IS ER AAN DE HAND'
neeee, not even closequote:Op maandag 12 november 2012 20:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hm vind ze niet heel bijzonder eigenlijk, alleen die witte met glittors is wel loik, maar die van W7 is bijna hetzelfde denk ik dan
Netjesquote:Op maandag 12 november 2012 22:15 schreef Diconnected het volgende:
Belangrijk tentamen gehaald met een 7![]()
![]()
![]()
Zoveel mis je er niet aanquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
kut pirate bay is down en kat.ph heeft nog geen 720p versie van gossip girl
Na seizoen 1 ben ik al gestopt omdat het helemaal niet zoals in de boeken wasquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zoveel mis je er niet aanzo slecht is die serie geworden
TPB is helemaal niet down: http://pirateshit.com/quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
kut pirate bay is down en kat.ph heeft nog geen 720p versie van gossip girl
Ik heb het al heel lang nie meer gezien omdat Net5 het niet meer uitzondquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind gossip girl nog wel leuk![]()
Ik kijk wel meer matige series die ik wel leuk vind
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:29 schreef Mss het volgende:
Kan iemand mij even aan het werk schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |