ja dat.quote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik dacht "verdwijnen??? wat dan???", maar Spees d'r lakjes dus.
quote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef Mss het volgende:
Dus, der komt zo'n douchefixaziaat kijken. Ik uitleggen wat er aan de hand is, draait die gozer achter de wc aan een kraantje en hoppa er is weer volop water.
ffffuuuuquote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef Mss het volgende:
Dus, der komt zo'n douchefixaziaat kijken. Ik uitleggen wat er aan de hand is, draait die gozer achter de wc aan een kraantje en hoppa er is weer volop water.
PROEST!quote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef Mss het volgende:
"ze kon"quote:Op maandag 12 november 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
"haar dochter heeft gewonnen want ze kon de jury"
Thehehehehhehehehhehehehhehehe....
die haat en nijd van die moeders is echt fantastischquote:Op maandag 12 november 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
"haar dochter heeft gewonnen want ze kon de jury"
Thehehehehhehehehhehehehhehehe....
en een pittig kort kapsel nu om haar haar te kunnen wassen, nooooooooquote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
heeft Mss voor niks vijf dagen gestonken![]()
![]()
DAT is leukquote:Op maandag 12 november 2012 15:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben ik de enige die meteen hieraan moest denken?
Mss die roept " Where's my water?"
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 12 november 2012 15:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben ik de enige die meteen hieraan moest denken?
Heerlijkquote:Op maandag 12 november 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die haat en nijd van die moeders is echt fantastisch
Het totale gebrek aan common sense ook
quote:
ja die's leuk he!quote:Op maandag 12 november 2012 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DAT is leuk
JE HEBT OOK EEN NIEUWE ANGRY BIRDS, STAR WARS!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
da's een spelletje voor op den telefoon/iPad, is leukquote:
Gewoon stiekem in de winkel wat afknippen!quote:Op maandag 12 november 2012 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uit 7 patronen moet ik 2 steekjes maken met kleur 666, moet ik een heel godverhoeren streng voor kopen
je hebt ook een aflevering met een pageant papa, die is nog fantastischerder, die man is een valser wijf dan die valse wijvenquote:
NIETquote:Op maandag 12 november 2012 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt ook een aflevering met een pageant papa, die is nog fantastischerder, die man is een valser wijf dan die valse wijven
Die man naaide ook zelf al die glitterpakjes
Ja dat is echt nog geen 5cm ofzoquote:Op maandag 12 november 2012 16:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon stiekem in de winkel wat afknippen!
Ik zie Spees al heel sneaky met haar Hello Kitty schaartje staan in Berta's Naaisjopquote:Op maandag 12 november 2012 16:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon stiekem in de winkel wat afknippen!
echt, waar halen ze die mensen vandaan he.....quote:Op maandag 12 november 2012 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt ook een aflevering met een pageant papa, die is nog fantastischerder, die man is een valser wijf dan die valse wijven
Die man naaide ook zelf al die glitterpakjes
Als ik de naam Bertha hoor moet ik aan die foto denken die iemand op de feestboek had gezet. De seksloze Bertha's op een bruiloftquote:Op maandag 12 november 2012 16:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie Spees al heel sneaky met haar Hello Kitty schaartje staan in Berta's Naaisjop![]()
Of gewoon een andere kleur draad nemen en die met een stift verven?
hehehehehe.quote:Op maandag 12 november 2012 16:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Als ik de naam Bertha hoor moet ik aan die foto denken die iemand op de feestboek had gezet. De seksloze Bertha's op een bruiloft.
gewoon viltstift/marker/oogschaduw/iets over een andere kleur heen rossen.quote:
Je moet het wassen als het klaar isquote:Op maandag 12 november 2012 16:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon viltstift/marker/oogschaduw/iets over een andere kleur heen rossen.
Vaak hebben die er wel een garage bij.quote:Op maandag 12 november 2012 16:07 schreef Mss het volgende:
Ik heb even autoadvies nodig. Ik heb een kapot achterlicht en dus moet ik even naar de garage. Kan ik daar ter plekke binnen rijden en het wel zien?
En als ik google op autogarage vind ik ook autodealers. Fixen die ook zoiets?
dealers niet altijd en bovendien zijn die duur.quote:Op maandag 12 november 2012 16:07 schreef Mss het volgende:
Ik heb even autoadvies nodig. Ik heb een kapot achterlicht en dus moet ik even naar de garage. Kan ik daar ter plekke binnen rijden en het wel zien?
En als ik google op autogarage vind ik ook autodealers. Fixen die ook zoiets?
waterproof nemen danquote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet het wassen als het klaar is
voor een kapot achterlicht? Nee joh gek!quote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is wel handig om naar een dealer te gaan van jouw automerk
het is wel Mss de sloophamer he?quote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
kun je d'r niet zelf ff een nieuw lempke in draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |