Twee van de drie rode kaarten terecht en dan forums vol over Bossen, maar amper over het gedrag/domme acties van de spelers van NEC. Dat vind ik pas onzinnig.quote:Op maandag 19 november 2012 16:36 schreef larry91 het volgende:
[..]
Echt J-D ik heb je hoog staan (op dit forum tenminste, daarbuiten ken ik je niet) maar je roept nu louter en alleen onzin. Alleen Koolwijk was dom, Palsson is gewoon genaaid en Amieux was zwaar bestraft maar kan gegeven worden.
Kan er wel van genieten, al die sippe nekkertjesquote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Twee van de drie rode kaarten terecht en dan forums vol over Bossen, maar amper over het gedrag/domme acties van de spelers van NEC. Dat vind ik pas onzinnig.
Ik mis nog 'vreemdelingenlegioen', 'ziel verkocht' en 'het stadion is halfleeg'.quote:Op maandag 19 november 2012 18:32 schreef numero_uno het volgende:
En ik kan wel genieten van al die Arnhemmertjes die nu roepen dat ze het beste team ter wereld hebben maar ondertussen alles verkocht hebben aan een of andere obscure Georgiër zonder wie de club niet meer zou bestaan...
Ik vind het jammer dat NEC verloren heeft en vind ook de rode kaart van Koolwijk volledig terecht maar doet niks af aan het feit dat Bossen oprecht om te janken wa
Ik proef slechts pure jaloezie in deze postquote:Op maandag 19 november 2012 18:32 schreef numero_uno het volgende:
En ik kan wel genieten van al die Arnhemmertjes die nu roepen dat ze het beste team ter wereld hebben maar ondertussen alles verkocht hebben aan een of andere obscure Georgiër zonder wie de club niet meer zou bestaan...
Ik vind het jammer dat NEC verloren heeft en vind ook de rode kaart van Koolwijk volledig terecht maar doet niks af aan het feit dat Bossen oprecht om te janken wa
De geschiedenis herhaalt zich.. toen stond er ook al een corrupte clown aan het hoofd van Vitesse die dacht dat hij Vitesse wel even kampioen zou maken.quote:Op maandag 19 november 2012 18:35 schreef GSbrder het volgende:
Ach ja, Vitesse is nu een maatje te groot voor ons.
Dat waren ze tussen '99 en '03 ook, daarna ging het niet zo best met ze.
Nee totaal niet...quote:Op maandag 19 november 2012 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik proef slechts pure jaloezie in deze post
Dan gaan wij het vandaag niet eens worden JD, maar dat kan een keertje natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Twee van de drie rode kaarten terecht en dan forums vol over Bossen, maar amper over het gedrag/domme acties van de spelers van NEC. Dat vind ik pas onzinnig.
Op vitesse?? Al speelt NEC in de 6e klasse D oost om 09:00 's ochtends wedstrijden tegen HBOK, FC Kunde, en FC Bal op het Dak 4 en heeft Vitesse 3 sterren op de borst, dan nog ben ik liever NEC supporter dan dat ik ook maar iets met vitesse te maken wil hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik proef slechts pure jaloezie in deze post
Haha hoe kan je nou zeggen dat de rode kaarten van Amieux en/of Koolwijk niet terecht waren? Daarbij was de eerste kaart van Palsson ook terecht, komt veel te laat met zijn tackle.quote:Op maandag 19 november 2012 20:03 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dan gaan wij het vandaag niet eens worden JD, maar dat kan een keertje natuurlijk
Zekerquote:Op maandag 19 november 2012 20:03 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dan gaan wij het vandaag niet eens worden JD, maar dat kan een keertje natuurlijk
Mooi!quote:Op maandag 19 november 2012 20:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha hoe kan je nou zeggen dat de rode kaarten van Amieux en/of Koolwijk niet terecht waren? Daarbij was de eerste kaart van Palsson ook terecht, komt veel te laat met zijn tackle.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |