Heb je een vervelende Twilight-trol voor je zitten?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het nummer om te sms'en?
3699?
Ik denk dat diegene zichzelf op zit te eten en dat het geluid ernstig irritant is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:02 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Heb je een vervelende Twilight-trol voor je zitten?
nee het is hier ijskoud. Maar heb gesmst en dit is het antwoord:quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:02 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Heb je een vervelende Twilight-trol voor je zitten?
Komt het misschien niet door mevrouw Stewart?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee het is hier ijskoud. Maar heb gesmst en dit is het antwoord:
Dank voor bericht . Dit kunnen we niet aanpassen is automatisch . Sorry
Hahaha. Het is meestal kouder in de bios hoor, moet je je maar op kledenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee het is hier ijskoud. Maar heb gesmst en dit is het antwoord:
Dank voor bericht . Dit kunnen we niet aanpassen is automatisch . Sorry
het wordt beterquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:25 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben afgehaakt bij twilight. Wat een saaie bende.
Sorry maar dat vind in echt
Dan maar naar The Paperboy
Als je alleen had geweest had je stoel 14 op rij 2 kunnen nemen nuquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het wordt beterwat doe je? Hahahaha eerste film is saai ja
wait what did i miss?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3669quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het nummer om te sms'en?
3699?
Vond de 4e anders ook verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
twilight marathon. Ik ben afgehaakt na de 1e film. Ik vind er geen moer aanquote:
dat had ik door, maar ik doelde precies op het dikgedrukte stukje..quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
twilight marathon. Ik ben afgehaakt na de 1e film. Ik vind er geen moer aan
Vind de eerste juist het leukstequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er is hier maar 1 Angel met blonde lokken ja!quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:28 schreef wolfrolf het volgende:
Geniet er van Angel. Met je blonde lokken als ik je goed heb gegokt wie je bent
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat had ik door, maar ik doelde precies op het dikgedrukte stukje..
waar wordt twilight ook maar enigsinds beter?
we kwamen om 10 voor 2 binnen ofzo. Maar je hebt het goed.... Dus jij zat op de tweede rij?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:28 schreef wolfrolf het volgende:
Geniet er van Angel. Met je blonde lokken als ik je goed heb gegokt wie je bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |