Awhquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:28 schreef bijdehand het volgende:
Het leven is momenteel erg saaiMaar na de tentamens ga ik LOSSSSSS
en bij jou?
Heb ze in de eerste week van december t/m de 14e, dus ik heb 8 tentamens in 2 weken dus ik moet vroeg beginnenquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
AwhDeze tijd nog aan het leren of echt de tentamens aan het maken?
Hopelijk is het gezeik snel over![]()
Alles prima
Oh wel echt knap dat je dan nu al zo goed bezig bent! Wel pittig ook zoveel tentamens in die korte tijd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb ze in de eerste week van december t/m de 14e, dus ik heb 8 tentamens in 2 weken dus ik moet vroeg beginnen![]()
Mooi dat het prima is
nog aan het daten of zo?
Herkansingen van dit jaar of ook nog vorig jaar? Nja komt goed, deze keer ben je in ieder geval niet te laat begonnenquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:47 schreef bijdehand het volgende:
Ja ik heb geen keuze he. Al die hers vallen in 1 week!_! dus volgende week ook maar niet fitnessen denk ik
![]()
En nee, ik ook nietmss weer met S. naar de bios xD
Oh gerem, succes met leren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:53 schreef bijdehand het volgende:
Ook vorig jaar jaen dat dat niet over was wist ik zelf niet. Anyway, het is wss geen date maar gewoon voor de lol
Kleiduif schietenquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nog geen plannen dit weekend, wat zullen we eens gaan doen?
Dadelijk zegt een van de twee geen jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:11 schreef muhahaha het volgende:
Mogeh. Straks bruiloft van mijn zusje in het stadhuis
.
Haha dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dadelijk zegt een van de twee geen ja
Dankje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh gerem, succes met leren.
Grappig wel, het onderwerp is daten en jij begint over een biosje met S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |