quote:Op maandag 12 november 2012 18:31 schreef nathalie85 het volgende:
Gefeliciteerd Trovey! Klinkt als een heel leuk cadeau!
Neequote:Op maandag 12 november 2012 18:39 schreef Jumpsje het volgende:
Gefeliciteerd Trovey! Dat zijn de betere cadeaus hè! Heb je ook een Expedit of Curver erbij gekregen?
Herkenning!quote:Op maandag 12 november 2012 18:51 schreef DonnaRush het volgende:
Iemand nog goede Sinter-haak tips? Ik heb Clover naalden gevraagd en dat was het haha. Ik moet nog heel wat verzinnen voor m`n lijstje, maar ik kom er gewoon niet op![]()
Gefeliciteerd trovey!quote:Op maandag 12 november 2012 19:17 schreef HelloBonjour het volgende:
Gefeliciteerd trovey!
Goed idee trouwens, ik ben compleet vergeten haak gerelateerde cadeautjes op mijn sint lijst te zetten. Ga ik nog ff doen.
Geen idee. Hij wordt gebruikt in een (gekocht) patroon van een babydeken. Dat patroon heb ik om die steek aangeschaft. Gekochte patronen mag je niet delen, maar het stekenprincipe wel? (Want de deken behelst meer dan alleen de steek).quote:Op maandag 12 november 2012 20:07 schreef Jumpsje het volgende:
Wauw dat is inderdaad een gave steek pluphy! Hoe heet ie?
Hij trekt wat bol in de waaiers maar misschien hoort dat bij het patroon? Ik denk dat ik hem gewoon verder ga haken!quote:Op maandag 12 november 2012 19:54 schreef phluphy het volgende:
Hoezo denk je dat hij te strak is? Ik vind 'm heel mooi. Maar op een foto is het misschien moeilijker in te schatten.
Gefeliciteerd en je bent aardig verwend!quote:Op maandag 12 november 2012 18:14 schreef trovey het volgende:
Ik ben vandaag jarigen heb uiteraard ook weer wat op haak/wolgebied gekregen(naast de andere cadeautjes en de cadeautjes die nog komen
)....een grote boodschappentas vol wol....ik kreeg eerst de tas van de persoon dus ik kon het eigenlijk wel verwachten dat er veel zou komen:') Bravo, Wibra, onbekende merken in allerlei kleuren, Het merk Teddy in 4 kleuren en van een webshop 10 bollen met apalca/zuiver scheerwolbollen
, verder nog een haaktechniekenboek en een opbergmap met haaknaalden can 0,70 t/m 6,5...tas was te klein voor al die wol.
![]()
Ik kan voorlopig weer haken en breien.
Zo'n krulfranjequote:Op maandag 12 november 2012 19:58 schreef phluphy het volgende:
Dames (en heer?), ik heb advies nodig.
Ik heb dit sjaaltje gemaakt, maar wil er nog iets aan toevoegen. Geen standaard franjes. Maar wat dan wel? Het ontbreekt me totaal aan creativiteit.![]()
[ afbeelding ]
Detail van de steek/patroon (mijn all time favoriet, nu al!)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |