SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Random haaksels uit het vorige topic :
Padma's van lijnloos en Sunshineflower![]()
Angelof9 heeft ook een schattig olifantje
Tyler-gilrs setje klaar voor de kerst
DonnaRush's kameleon kijkt wat sip, maar heeft het prima naar zijn zin in dit topic![]()
Het topic waar we lekker de tijd (willen) nemen om een potje te haken![]()
Hook on
[ Bericht 6% gewijzigd door Dottey op 12-11-2012 22:08:40 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op maandag 12 november 2012 13:09 schreef Angelof9 het volgende:
De breedte is hetzelfde idd, maar ze zijn wel dikker. Het ligt misschien ook aan hoe je de naald vasthoudt. Ik zal er wel aan wennen, het is iig beter dan die prym dingen.
Geen tijd voor nieuw deel, kan iemand anders dat doen?
Nee, ik doe random... want anders blijft iedereen alleen maar plempen op de laaste pagina.quote:Op maandag 12 november 2012 13:42 schreef trui het volgende:
waarom weer zoveel geluksvogels EsseEi?
en geniet nog even van je vrijheid!
ik ben een crescent moon wrap/shawl aan 't maken, eindelijk. stond al zolang op m'n verlanglijstje. (nog geen foto's van gemaakt, maar 't schiet lekker op). ondertussen ook nog bezig met een 'vaasje', een drakenpopje en wat pokemon-amigurumi's. wat veel tegelijk.
Dottey, doe maar de laatste vier haaksels, die hebben nog de minste 'podiumtijd' gehad.
Een vriendin van m'n ouders is directrice op een basisschool en wil ze uitdelen met kerst aan de lerarenquote:Op maandag 12 november 2012 13:42 schreef trui het volgende:
waarom weer zoveel geluksvogels EsseEi?
en geniet nog even van je vrijheid!
denk je echt dat mensen daar op gaan zitten timen??quote:Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Dottey het volgende:
Nee, ik doe random... want anders blijft iedereen alleen maar plempen op de laaste pagina.![]()
Ah, dank u! Die kan ik nog wel doorgevenquote:Op maandag 12 november 2012 13:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dankje Esse
Wat een schattig meisje Angel!
Lijnloos, voor zover ik weer verkoopt (alleen) woolly.nl de amour haaknaalden, wat betreft NL sites
Oooh die wil ik ook proberen... :-). Hij is erggg mooi gelukt!quote:Op maandag 12 november 2012 13:50 schreef Angelof9 het volgende:
Dankjewel Dottey!
En ik heb ook weer wat nieuws af:
[ link | afbeelding ]
Is heel makkelijk hoor, als je het eenmaal doorhebt. Zijn genoeg youtube filmpjes voor te vinden.quote:Op maandag 12 november 2012 14:17 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb een patroon gekocht waar ik een Back post double crochet en een Front post double crochet in moet haken. Hoop dat ik eruit kom, het is nu nog net abracadabra.
niet zo lelijk doenquote:Op maandag 12 november 2012 13:57 schreef trui het volgende:
wat een leukie, angel!!
[..]
denk je echt dat mensen daar op gaan zitten timen??
ik denk dat ik dat idd in mijn niet nadenk modus had gedaan ^^. hihi.. zal het even vragen of ze het voor ons kunnen wijzigen!quote:Op maandag 12 november 2012 14:37 schreef CREADO het volgende:
[..]
Zijn we topic 158 vergeten? Zo snel kunnen we haken :-)-)
Ja, heel duidelijk. De patronen van Lilliliis zijn geweldig. Ook veel fotos enzo.quote:Op maandag 12 november 2012 14:40 schreef annelotje het volgende:
oh alweer een nieuwe! Jeejj!!!
Angel wat is ie mooi geworden! Echt superleuk! Vind het patroontje wel redelijk prijzig. Is het een erg duidelijk patroon?
hihi ja! Ik vlieg nog wel eens door de pagina;s van vorige topics om ze nog eens te kunnen bekijkenquote:Op maandag 12 november 2012 14:41 schreef Angelof9 het volgende:
De topics gaan inderdaad zo keisnel dat geen enkel haaksel veel "etalagetijd" bedeeld krijgt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |