Neequote:Op woensdag 12 december 2012 00:16 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Je bedoelt een accurate weergave van wat het 3fm(/3voor12)-publiek luistert, neem ik aan?
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanavond maar bier drinken bij het feestje in trouw.
Jij denkt dat jouw obscure favorieten de lijst wel hadden gehaald als 'heel Nederland' had gestemd? (Wat overigens mogelijk was, aangezien niet alleen 3FM luisteraars konden stemmen) Of had je liever meer top 40 gezien? Verlicht me met je visie.quote:
Als heel Nederland zou stemmen, en niet alleen degenen die in aanraking komen met wat 3fm en 3voor12 hen voorschotelt, had die lijst er natuurlijk heel anders uit gezien. Meeste mensen luisteren nog altijd 538.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:47 schreef On het volgende:
[..]
Jij denkt dat jouw obscure favorieten de lijst wel hadden gehaald als 'heel Nederland' had gestemd? (Wat overigens mogelijk was, aangezien niet alleen 3FM luisteraars konden stemmen) Of had je liever meer top 40 gezien? Verlicht me met je visie.
Eens.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Liever Ben Howard op een dan een Rihanna oid.
volgens mij stond Rihanna niet in de voorkeuzelijst...quote:Op donderdag 13 december 2012 15:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Als heel Nederland zou stemmen, en niet alleen degenen die in aanraking komen met wat 3fm en 3voor12 hen voorschotelt, had die lijst er natuurlijk heel anders uit gezien. Meeste mensen luisteren nog altijd 538.
Deze lijst is dus echt geen accurate weergave van wat Nederland luistert of goed vindt. Niks mis mee natuurlijk. Liever Ben Howard op een dan een Rihanna oid.
Geen Rihanna, wel Savages, zo hoort het.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:26 schreef ranja het volgende:
[..]
volgens mij stond Rihanna niet in de voorkeuzelijst...
maar in de eindlijst geen van beide en wel Psyquote:Op donderdag 13 december 2012 15:26 schreef On het volgende:
Geen Rihanna, wel Savages, zo hoort het.
Maar om te compenseren dan weer geen Carly Rae Jespen.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:29 schreef ranja het volgende:
[..]
maar in de eindlijst geen van beide en wel Psy
Belachelijk!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:33 schreef On het volgende:
[..]
Maar om te compenseren dan weer geen Carly Rae Jespen.
die liever dan Psy en Rihannaquote:Op donderdag 13 december 2012 15:33 schreef On het volgende:
Maar om te compenseren dan weer geen Carly Rae Jespen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |