quote:
quote:
quote:
Allen dankquote:
Bedankt voor de melding. Staat dat nog ergens in de wirwar van informatie op de uva-fdr site?quote:Op maandag 12 november 2012 14:13 schreef Yreal het volgende:
Goed dat je het even meld wat betreft die inschrijvingen. op de uva moeten we de 3de alweer gaan inschrijven. Noteert iedereen dat?
Ja, natuurlijkquote:Op maandag 12 november 2012 14:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding. Staat dat nog ergens in de wirwar van informatie op de uva-fdr site?
ik google altijd wat ik wil weten, sneller dan bladeren op de fdr sitequote:Op maandag 12 november 2012 14:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding. Staat dat nog ergens in de wirwar van informatie op de uva-fdr site?
quote:Op maandag 12 november 2012 14:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
http://www.student.uva.nl(...)412-AC8F996D629B6FF4quote:
Ik vind dit niet zo natuurlijk. Meermaals meegemaakt dat er tegenstrijdige informatie op staatquote:
Dank!quote:Op maandag 12 november 2012 14:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
http://www.student.uva.nl(...)412-AC8F996D629B6FF4
Of je zet je werkgroep keuzes al klaar de avond van tevoren en drukt vanaf je telefoon op verzenden zodra het 1300 is.quote:Op maandag 12 november 2012 14:18 schreef Tchock het volgende:
Vanaf 13:00... meh. College tot 11, dan moet ik gaan haasten om op tijd thuis te zijn. Ga niet weer een blok nainschrijven
Of gewoon even een pc pakken op de poort zelf?quote:Op maandag 12 november 2012 14:18 schreef Tchock het volgende:
Vanaf 13:00... meh. College tot 11, dan moet ik gaan haasten om op tijd thuis te zijn. Ga niet weer een blok nainschrijven
Dit is verdomd slim.quote:Op maandag 12 november 2012 14:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Of je zet je werkgroep keuzes al klaar de avond van tevoren en drukt vanaf je telefoon op verzenden zodra het 1300 is.
Ja maar dan moet ik weer twee uur wachtenquote:Op maandag 12 november 2012 14:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Of gewoon even een pc pakken op de poort zelf?
quote:
quote:
dankje dankjequote:Op maandag 12 november 2012 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is verdomd slim.
[..]
Ja maar dan moet ik weer twee uur wachten
is ook wat waardquote:Op maandag 12 november 2012 16:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een felicitatie voor Sideshowbobbie voor het vinden van een stage.![]()
Ik heb zelf 15 punten voor mijn minor Fiscaal Ondernemingsrecht binnengetikt door een zes te halen voor het tentamen. Misschien niet een heel bijzonder resultaat, maar ik weet wel in ieder geval dat ik niet deze richting op wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |