Als het de enige manier (in hun ogen) is dan mag het dus? Dus iemand die een ander echt een lul vind en in zijn optiek er maar één oplossing is, namelijk het in elkaar rossen van die ander, dan mag dat volgens jou?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed waarom mensen zijn boos.....ik zei niet dat het die goede manier om je punt naar voren te brengen maar misschien is het toch die enige manier wat ze hebben.
Er zijn wel meer users met namen die 'anders dan mainstream' zijnquote:Op donderdag 15 november 2012 17:12 schreef Tingo het volgende:
Ik vind je naam 'n beetje offensive.
Waren het terroristen of freedom fighters die hebben gevochten voor Israeli independence ?
Wat heeft dat met Occupy te maken?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed waarom mensen zijn boos.....ik zei niet dat het die goede manier om je punt naar voren te brengen maar misschien is het toch die enige manier wat ze hebben.
Ik vind je naam 'n beetje offensive.
Waren het terroristen of freedom fighters die hebben gevochten voor Israeli independence ?
Ja, dat is niet bepaald een verrassing he?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:27 schreef Summers het volgende:
Omg het is begonnen , op het journaal dat wij de slechtste van de klas zijn ...
erger nog , sinterklaas zijn is onze permanente staat van zijn .quote:Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is niet bepaald een verrassing he?
We hebben te lang voor sinterklaas gespeeld .
Jep, Europa rammelt ook alweer met de bak voor nog meer geld.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:30 schreef Summers het volgende:
[..]
erger nog , sinterklaas zijn is onze permanente staat van zijn .
Bijna 2,5 ton.quote:We have raised
quote:to abolish $4,889,667 of debt
quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://rollingjubilee.org/
Het is begonnen!
[..]
Bijna 2,5 ton.
[..]
Het gaat niet om iemand die iemand 'n lul vind - het gaat om het feit dat die 'white collar criminals' die hebben mensen slecht geadviseerd en andere mensen z'n hard verdiende geld heeft slecht geinvesteerde (uit hebzucht) in verband met enorme risicos.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:39 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Als het de enige manier (in hun ogen) is dan mag het dus? Dus iemand die een ander echt een lul vind en in zijn optiek er maar één oplossing is, namelijk het in elkaar rossen van die ander, dan mag dat volgens jou?
Sorry maar ik vind t echt hypocritisch dat iemand met zo'n naamje gaat klagen over het gooien van 'bommen' .....vuurwerk eigenlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Occupy te maken?
Laten we het bij het onderwerp houden.
Een nickname he, ik zie er wel gekkere.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind t echt hypocritisch dat iemand met zo'n naamje gaat klagen over het gooien van 'bommen' .....vuurwerk eigenlijk.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind t echt hypocritisch dat iemand met zo'n naamje gaat klagen over het gooien van 'bommen' .....vuurwerk eigenlijk.
Provocative name - just like the provocative behaviour of Israel -illegally occupying Palestine.quote:
Alle mensen over de hele wereld die opstaan zijn solidair met elkaar of je nou occupy bent of niet .quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:47 schreef mossad_agent het volgende:
En, hoe groot waren die acties in Nederland eigenlijk? Of was Occupy niet zo solidair met de buitenlandse acties? Of is nu wederom aangetoond dat Occupy in Nederland totaal niets voorstelt?
Schattige gedachte, maar als puntje bij paaltje komt zijn de meeste van deze mensen vooral erg solidair met hun eigen portemonnee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:36 schreef Summers het volgende:
Alle mensen over de hele wereld die opstaan zijn solidair met elkaar of je nou occupy bent of niet .
Ik ben al heel mijn leven zo geweest, alleen de laatste tijd veel meer in aanraking gekomen met bevestigende informatie en mensen die ook zo denken. Dat laatste heeft mijn ogen pas echt geopend eigenlijk, pas de laatste 5 jaar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:04 schreef mossad_agent het volgende:
Maar wanneer zagen jullie het licht Gert en Summers? Of zijn jullie 'ineens' sinds een jaar of twee mensen die met ogen open kijken? En wat heeft voor de 'turn around' gezorgd??
quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schattige gedachte, maar als puntje bij paaltje komt zijn de meeste van deze mensen vooral erg solidair met hun eigen portemonnee.
Zitten jullie nou te herhalen wat ik al tig keren gezegd heb?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:53 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat komt omdat dat je al heel je leven aangeleerd en voorgedaan is.
Iedereen een eigen lepel en ruilhandel, iedereen is gelijk en als je iets wilt dan neem je het, of je ruilt het. Als je geen spullen hebt om te ruilen dan.....dan...... ja wat dan eigenlijk?? Politie is er niet want die maken deel uit van het kwaad dus dan toch maar jatten,...mag zolang je er zelf maar achter staat. Immers, waarom zou je het niet doen, vrijheid blijheid toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:12 schreef 3-voud het volgende:
Ik vraag me af of de occupiers wel beseffen wat de consequenties zijn. Want stel dat ze zo groot worden dat de hele wereld moet meegaan in hun "nieuwe orde". Wat dan? Hoe gaat dat eruit zien?
Dat is in feite communismequote:Geld verbannen uit de wereld, alles voor iedereen
Ik kijk mijn hele leven al naar mensen om me heen en de wereld met het idee van: "Oh ja?"quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:04 schreef mossad_agent het volgende:
Maar wanneer zagen jullie het licht Gert en Summers? Of zijn jullie 'ineens' sinds een jaar of twee mensen die met ogen open kijken? En wat heeft voor de 'turn around' gezorgd??
Dat denk ik ook, alleen wil niet iedereen dat toegeven.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schattige gedachte, maar als puntje bij paaltje komt zijn de meeste van deze mensen vooral erg solidair met hun eigen portemonnee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |