Hier wordt ook over ze gepraat, echter steeds door dezelfde mensen met dezelfde plaatjes.quote:Op maandag 12 november 2012 12:56 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik zit op meerdere buitenlandse fora en daar wordt veel over occupy gepraat. Jij erkent dit niet?
We worden betaald door de MSM om negatief te zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Het lijken wel betaalde criticasters..Voor luitjes met weinig affiniteit ermee zijn toch behoorlijk van de partij.
Bewaar die suggestieve bocht lekker voor op de sociale werkplaats joh. Groei op.quote:Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef Chahna het volgende:
[..]
Hier wordt ook over ze gepraat, echter steeds door dezelfde mensen met dezelfde plaatjes.
Zijn van die mensen die zich blijkbaar beter voelen als een ander, ..de Mark Rutte's van het forum zeg maar.
Ik vind fora persoonlijk niet echt de beste graadmeter voor een doorsnede van de bevolking. Zeker wanneer het issue-fora zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 12:56 schreef HyperViper het volgende:
Ik zit op meerdere buitenlandse fora en daar wordt veel over occupy gepraat. Jij erkent dit niet?
Zeker tegen een aanbieding. Want de kwaliteit is erbarmelijk.quote:Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef Chahna het volgende:
We worden betaald door de MSM om negatief te zijn.
Je ziet echt niet wat je doet, hè? Zo jammer.quote:Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Het lijken wel betaalde criticasters..Voor luitjes met weinig affiniteit ermee zijn ze toch behoorlijk van de partij.
Luitjes etc hij is wéér denigrerend bezig. Hij voelt zich veel beter als 'het gepeupel'.... net als de bestuurders waar Occupy zo tegen is.quote:Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ziet echt niet wat je doet, hè? Zo jammer.
Dan blijft er weinig over. De televisie is natuurlijk al helemaal geen graadmeter. Dan blijft face 2 face contact over, nu kan ik zeggen dat iedereen die ik ken het er wel eens over heeft. Dit zal jij dan maar van mij aan moeten nemen. Maar ik denk dat we wel kunnen stellen dat je onder een fucking steen geleefd hebt als je nu nog niet van de beweging gehoord hebt.quote:Op maandag 12 november 2012 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind fora persoonlijk niet echt de beste graadmeter voor een doorsnede van de bevolking. Zeker wanneer het issue-fora zijn.
Bestuurders voelen zich beter dan de rest ja? Ik ken er twee, nooit gemerkt. Hoe kom je hier bij?quote:Op maandag 12 november 2012 13:01 schreef Chahna het volgende:
[..]
Luitjes etc hij is wéér denigrerend bezig. Hij voelt zich veel beter als 'het gepeupel'.... net als de bestuurders waar Occupy zo tegen is.
Ik geloof je op je woord, hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 13:02 schreef HyperViper het volgende:
Dan blijft er weinig over. De televisie is natuurlijk al helemaal geen graadmeter. Dan blijft face 2 face contact over, nu kan ik zeggen dat iedereen die ik ken het er wel eens over heeft. Dit zal jij dan maar van mij aan moeten nemen. Maar ik denk dat we wel kunnen stellen dat je onder een fucking steen geleefd hebt als je nu nog niet van de beweging gehoord hebt.
Jij ziet vast ook wel eens wat over het hoofd ?quote:Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ziet echt niet wat je doet, hè? Zo jammer.
quote:Op maandag 12 november 2012 13:01 schreef Chahna het volgende:
[..]
Luitjes etc hij is wéér denigrerend bezig. Hij voelt zich veel beter als 'het gepeupel'.... net als de bestuurders waar Occupy zo tegen is.
Toegegeven, het gaat altijd over dat het zwervers en klaplopers zijn. Dus ergens gaat er wel degelijk wat fout. En om de media daar de schuld van te geven vind ik ook iets te gemakkelijk..quote:Op maandag 12 november 2012 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord, hoor.
In mijn omgeving hadden mensen het er ook wel eens over. Een jaar terug.
Ik denk dat je aardig gefrustreerd raakt wanneer je beseft dat 'de mens' door de eeuwen heen bar weinig heeft geleerd op dat vlak. Je zou haast gaan denken dat het misschien toch niet zo erg in de menselijke natuur is ingebed, dat sociaal out od the box denken.quote:Op maandag 12 november 2012 13:19 schreef HyperViper het volgende:
Mijn punt is dat het niet alleen de occupy-ers zelf zijn maar ook het collectief. Zijn we misschien te dom om iets te bereiken als samenleving? Moeten we bang gemaakt worden alvorens we tot actie overgaan? Ik weet het niet. Maar ik heb in de laatste jaren veel vertrouwen in de mensen verloren. Het is alsof ze niet willen leren.
True that.quote:Op maandag 12 november 2012 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je aardig gefrustreerd raakt wanneer je beseft dat 'de mens' door de eeuwen heen bar weinig heeft geleerd op dat vlak.
Inderdaad ja.quote:Je zou haast gaan denken dat het misschien toch niet zo erg in de menselijke natuur is ingebed, dat sociaal out od the box denken.
It's as simple as that.quote:Op maandag 12 november 2012 13:36 schreef 3-voud het volgende:
De mens is gewoon een egoist. Ook die zelfbenoemde humane varianten.
Je hebt ook weinig keus. Tot het moment dat je echt voor jezelf je leven moet invullen ben je al aardig geconditioneerd dat het ganzenbord er eenmaal zo bijstaat. Eigenwijs je kop tegen de wind in betaald je rekeningen niet. Sta je mooi te kijken met je selectieve fatsoen.quote:
Ik denk dat dat slechts een van de aspecten is in de mens. Eentje die overbelicht wordt en ook gestimuleerd door mensen en instanties die daaraan verdienen. Maar niet per se een slechte eigenschap:quote:Op maandag 12 november 2012 13:36 schreef 3-voud het volgende:
De mens is gewoon een egoist. Ook die zelfbenoemde humane varianten.
quote:But egoism is more than this. It is the realization by the individual that he is above all institutions and all formulas; that they exist only so far as he chooses to make them his own by accepting them.
--John Buchanan Robinson
Read more at http://www.brainyquote.co(...)#iLSYiIFIoz5lHkZd.99
Nogal nietszeggende post.quote:Op maandag 12 november 2012 14:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik denk dat dat slechts een van de aspecten is in de mens. Eentje die overbelicht wordt en ook gestimuleerd door mensen en instanties die daaraan verdienen. Maar niet per se een slechte eigenschap:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |