abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119121105
Oh, de ironie! _O-
  maandag 12 november 2012 @ 12:44:18 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119121141
Je bent er echt blind voor, hè?
Schattig. Dank je wel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119121146
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 12:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lieverd, jij doet aannames vanwege het feit dat ik aangeef meer te geloven in constructieve, concrete hulp, beginnend in je omgeving dan dat ik geloof dat schreeuwen dat de hele wereld slecht is behalve ik zoden aan de dijk zet.

Dat vind ik behoorlijk narrow minded.
Schat

Je punt is duidelijk, en deels heb je ook gelijk. Maar de rest kun en wil je dus niet begrijpen, en dat is je goed recht. Maar velen begrijpen dat deel wel.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_119121175
Als je wil bereiken wat occupy wil bereiken; een nieuw financieel systeem, minder corruptie/lobby in de politiek, meer gelijkheid. Dan gaat dat niet lukken door de buurman te helpen met de boodschappen of lokaal de held uit te gaan hangen. Dan heb je echt geen flikker van occupy begrepen. Dan kun je stellen dat dat door de occupy-ers zelf komt. Dat is echter niet waar, hun visie was vanaf het begin makkelijk te vinden op het internet. Als je echter de media na gaat blaten en stelt dat ze zelf niet eens wisten waar ze voor staan dan etaleer je met name gebrek aan inhoudelijke kennis. Een buurman helpen met de boodschappen is nu ook een concreet voorbeeld van occupy? Bitch please.

Dan kun je ook nog stellen dat je buurman helpen beter is dan wat de occupyers doen. Heel goed hoor, wie zegt dat die occupy-ers dat niet doen? Occupy gaat niet om schreeuwen hoe slecht de wereld is, occupy gaat om schreeuwen hoe slecht de wereld is tegen mensen die het nog niet weten. En ja, dat is wel degelijk belangrijk. Minstens zo belangrijk als die zielige buurman.
pi_119121178
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 12:43 schreef Gray het volgende:
Oh, de ironie! _O-
Mooi om te zien he.
pi_119121201
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 12:45 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Mooi om te zien he.
Jullie zijn echt goed _O_ , lijken wel Rutte en Samson. Jullie zijn namelijk de enige die je uitspraken echt geloven, de rest prikt er doorheen. Maar blijven volhouden, net als Rutte en Samson :)
pi_119121205
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:45 schreef HyperViper het volgende:
Als je wil bereiken wat occupy wil bereiken; een nieuw financieel systeem, minder corruptie/lobby in de politiek, meer gelijkheid. Dan gaat dat niet lukken door de buurman te helpen met de boodschappen of lokaal de held uit te gaan hangen. Dan heb je echt geen flikker van occupy begrepen. Dan kun je stellen dat dat door de occupy-ers zelf komt. Dat is echter niet waar, hun visie was vanaf het begin makkelijk te vinden op het internet. Als je echter de media na gaat blaten en stelt dat ze zelf niet eens wisten waar ze voor staan dan etaleer je met name gebrek aan inhoudelijke kennis. Een buurman helpen met de boodschappen is nu ook een concreet voorbeeld van occupy? Bitch please.

Dan kun je ook nog stellen dat je buurman helpen beter is dan wat de occupyers doen. Heel goed hoor, wie zegt dat die occupy-ers dat niet doen? Occupy gaat niet om schreeuwen hoe slecht de wereld is, occupy gaat om schreeuwen hoe slecht de wereld is tegen mensen die het nog niet weten. En ja, dat is wel degelijk belangrijk. Minstens zo belangrijk als die zielige buurman.
Niet mee eens. Ik vind dat je beter iets concreets kunt doen dan blaten in de ruimte.
  maandag 12 november 2012 @ 12:46:57 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119121226
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:45 schreef HyperViper het volgende:

Maar wat is het nut van schreeuwen als je niet gehoord wordt? Doordat je jezelf overschreeuwt zonder inhoud?
pi_119121228
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef Chahna het volgende:

[..]

Jullie zijn echt goed _O_
Jullie ook, wederzijds respect ! :P

Alleen schieten we zo weinig op...
pi_119121229
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet mee eens. Ik vind dat je beter iets concreets kunt doen dan blaten in de ruimte.
Blaten in de ruimte? Waar heb je het in godsnaam over? Tevens kun je beter allebei doen. Kom óp zeg wat een non discussie. Als het werkelijk blaten in de ruimte is, waarom wordt het dan überhaupt besproken?
pi_119121247
quote:
5s.gif Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar wat is het nut van schreeuwen als je niet gehoord wordt?
Waar blijkt dat uit?
pi_119121316
quote:
13s.gif Op maandag 12 november 2012 12:47 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Blaten in de ruimte? Waar heb je het in godsnaam over? Tevens kun je beter allebei doen. Kom óp zeg wat een non discussie.
Ik heb het er over dat je beter iets kunt doen dan leuzen schreeuwen.
En dat je beter klein kunt beginnen.
En Occupy, tja, als de deelnemers al niet kunnen vertellen waarom ze daar bivakkeren, wat moeten we daar dan van leren?
pi_119121350
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En Occupy, tja, als de deelnemers al niet kunnen vertellen waarom ze daar bivakkeren, wat moeten we daar dan van leren?
Dat kunnen de meesten toch echt prima uitleggen. En dit weet ik uit ervaring.
  maandag 12 november 2012 @ 12:51:29 #64
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_119121391
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_119121396
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:50 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Dat kunnen de meesten toch echt prima uitleggen. En dit weet ik uit ervaring.
Oh ja? Bij welke Occupy ben jij wezen kijken en praten?
  maandag 12 november 2012 @ 12:52:00 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119121410
quote:
5s.gif Op maandag 12 november 2012 12:47 schreef HyperViper het volgende:

Waar blijkt dat uit?
Juist ...
pi_119121421
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet mee eens. Ik vind dat je beter groot kan beginnen, zo duurt het minder lang voor het nóg groter is. En kijk? Heel de wereld praat over occupy. Dus blijkbaar werkt het.

quote:
Ik weet niet welk nieuws jij gevolgd heb maar ik heb duidelijke visies gelezen van de beweging. Of moeten een paar opportunistische suffe drugsjunks als sprekers van occupy gelden? Want dat is wat ik vooral zag op de televisie. Je weet wel, dat kastje waar alleen oude zakken nog naar kijken.
pi_119121442
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh ja? Bij welke Occupy ben jij wezen kijken en praten?
Den Haag
pi_119121471
quote:
4s.gif Op maandag 12 november 2012 12:52 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Niet mee eens. Ik vind dat je beter groot kan beginnen, zo duurt het minder lang voor het nóg groter is. En kijk? Heel de wereld praat over occupy. Dus blijkbaar werkt het.

[..]

Ik weet niet welk nieuws jij gevolgd heb maar ik heb duidelijke visies gelezen van de beweging. Of moeten een paar opportunistische suffe drugsjunks als sprekers van occupy gelden? Want dat is wat ik vooral zag op de televisie. Je weet wel, dat kastje waar alleen oude zakken nog naar kijken.
Ben verschillende keren op het Beursplein geweest en heb mijn bevindingen hier ook gepost.
pi_119121488
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 12:53 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Den Haag
Oh oh Den Haag
pi_119121510
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben verschillende keren op het Beursplein geweest en heb mijn bevindingen hier ook gepost.
Dus omdat die paar kneuzen geen kaas hebben gegeten van de zaak betrek je dat ook op de rest? Ik had voor een paar jaar terug een slechte tandarts, maakt dat alle tandartsen kwakzalvers?
pi_119121534
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh oh Den Haag
Juist...de stad waar het bruist.
  maandag 12 november 2012 @ 12:56:04 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119121545
quote:
4s.gif Op maandag 12 november 2012 12:52 schreef HyperViper het volgende:

Heel de wereld praat over occupy. Dus blijkbaar werkt het.
.
Oh?
pi_119121571
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 12:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh?
Ik zit op meerdere buitenlandse fora en daar wordt veel over occupy gepraat. Jij erkent dit niet?
pi_119121602
quote:
5s.gif Op maandag 12 november 2012 12:55 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dus omdat die paar kneuzen geen kaas hebben gegeten van de zaak betrek je dat ook op de rest? Ik had voor een paar jaar terug een slechte tandarts, maakt dat alle tandartsen kwakzalvers?
Laat je tanden eens zien *)
pi_119121617
Het lijken wel betaalde criticasters..Voor luitjes met weinig affiniteit ermee zijn ze toch behoorlijk van de partij. :P
pi_119121620
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Laat je tanden eens zien *)
*)
pi_119121626
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:56 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik zit op meerdere buitenlandse fora en daar wordt veel over occupy gepraat. Jij erkent dit niet?
Hier wordt ook over ze gepraat, echter steeds door dezelfde mensen met dezelfde plaatjes.

Zijn van die mensen die zich blijkbaar beter voelen als een ander, ..de Mark Rutte's van het forum zeg maar.

quote:
6s.gif Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Het lijken wel betaalde criticasters..Voor luitjes met weinig affiniteit ermee zijn toch behoorlijk van de partij. :P
We worden betaald door de MSM om negatief te zijn.
pi_119121662
Zie je...ik wist het !
pi_119121663
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef Chahna het volgende:

[..]

Hier wordt ook over ze gepraat, echter steeds door dezelfde mensen met dezelfde plaatjes.

Zijn van die mensen die zich blijkbaar beter voelen als een ander, ..de Mark Rutte's van het forum zeg maar.
Bewaar die suggestieve bocht lekker voor op de sociale werkplaats joh. Groei op.
  maandag 12 november 2012 @ 12:59:52 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119121669
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:56 schreef HyperViper het volgende:

Ik vind fora persoonlijk niet echt de beste graadmeter voor een doorsnede van de bevolking. Zeker wanneer het issue-fora zijn.
pi_119121679
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef Chahna het volgende:

We worden betaald door de MSM om negatief te zijn.
Zeker tegen een aanbieding. Want de kwaliteit is erbarmelijk.
  maandag 12 november 2012 @ 13:00:31 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119121687
quote:
6s.gif Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Het lijken wel betaalde criticasters..Voor luitjes met weinig affiniteit ermee zijn ze toch behoorlijk van de partij. :P
Je ziet echt niet wat je doet, hè? Zo jammer.
pi_119121725
quote:
9s.gif Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Luitjes etc hij is wéér denigrerend bezig. Hij voelt zich veel beter als 'het gepeupel'.... net als de bestuurders waar Occupy zo tegen is.
pi_119121735
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 12:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind fora persoonlijk niet echt de beste graadmeter voor een doorsnede van de bevolking. Zeker wanneer het issue-fora zijn.
Dan blijft er weinig over. De televisie is natuurlijk al helemaal geen graadmeter. Dan blijft face 2 face contact over, nu kan ik zeggen dat iedereen die ik ken het er wel eens over heeft. Dit zal jij dan maar van mij aan moeten nemen. Maar ik denk dat we wel kunnen stellen dat je onder een fucking steen geleefd hebt als je nu nog niet van de beweging gehoord hebt.
pi_119121800
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:01 schreef Chahna het volgende:

[..]

Luitjes etc hij is wéér denigrerend bezig. Hij voelt zich veel beter als 'het gepeupel'.... net als de bestuurders waar Occupy zo tegen is.
Bestuurders voelen zich beter dan de rest ja? Ik ken er twee, nooit gemerkt. Hoe kom je hier bij?
  maandag 12 november 2012 @ 13:05:24 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119121831
quote:
4s.gif Op maandag 12 november 2012 13:02 schreef HyperViper het volgende:

Dan blijft er weinig over. De televisie is natuurlijk al helemaal geen graadmeter. Dan blijft face 2 face contact over, nu kan ik zeggen dat iedereen die ik ken het er wel eens over heeft. Dit zal jij dan maar van mij aan moeten nemen. Maar ik denk dat we wel kunnen stellen dat je onder een fucking steen geleefd hebt als je nu nog niet van de beweging gehoord hebt.
Ik geloof je op je woord, hoor.
In mijn omgeving hadden mensen het er ook wel eens over. Een jaar terug.
pi_119121967
quote:
9s.gif Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij ziet vast ook wel eens wat over het hoofd ? :7
pi_119121983
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:01 schreef Chahna het volgende:

[..]

:*
pi_119122232
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 13:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik geloof je op je woord, hoor.
In mijn omgeving hadden mensen het er ook wel eens over. Een jaar terug.
Toegegeven, het gaat altijd over dat het zwervers en klaplopers zijn. Dus ergens gaat er wel degelijk wat fout. En om de media daar de schuld van te geven vind ik ook iets te gemakkelijk..

Weetje? Persoonlijk had ik verwacht dat mensen dit wel sneller op zouden pikken. Ik hoor mensen kankeren op de VVD, een marginaal bonusje hier en een bonusje daar, Griekenland en de EU. Maar inhoudelijke kennis over deze beweging hebben ze niet of nauwelijks. Dát vind ik nou een goed voorbeeld van schreeuwen maar geen actie ondernemen... Lekker kankeren maar een beetje verdiepen in waarom de zaken zijn zoals ze zijn, ho maar. Fractioneel bankieren, wat is dat?

Mijn punt is dat het niet alleen de occupy-ers zelf zijn maar ook het collectief. Zijn we misschien te dom om iets te bereiken als samenleving? Moeten we bang gemaakt worden alvorens we tot actie overgaan? Ik weet het niet. Maar ik heb in de laatste jaren veel vertrouwen in de mensen verloren. Het is alsof ze niet willen leren.
  maandag 12 november 2012 @ 13:21:46 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119122296
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 13:19 schreef HyperViper het volgende:

Mijn punt is dat het niet alleen de occupy-ers zelf zijn maar ook het collectief. Zijn we misschien te dom om iets te bereiken als samenleving? Moeten we bang gemaakt worden alvorens we tot actie overgaan? Ik weet het niet. Maar ik heb in de laatste jaren veel vertrouwen in de mensen verloren. Het is alsof ze niet willen leren.
Ik denk dat je aardig gefrustreerd raakt wanneer je beseft dat 'de mens' door de eeuwen heen bar weinig heeft geleerd op dat vlak. Je zou haast gaan denken dat het misschien toch niet zo erg in de menselijke natuur is ingebed, dat sociaal out od the box denken.
pi_119122327
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 13:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat je aardig gefrustreerd raakt wanneer je beseft dat 'de mens' door de eeuwen heen bar weinig heeft geleerd op dat vlak.
True that.
quote:
Je zou haast gaan denken dat het misschien toch niet zo erg in de menselijke natuur is ingebed, dat sociaal out od the box denken.
Inderdaad ja.
  † In Memoriam † maandag 12 november 2012 @ 13:36:18 #93
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119122757
De mens is gewoon een egoist. Ook die zelfbenoemde humane varianten.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_119122957
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:36 schreef 3-voud het volgende:
It's as simple as that.
  † In Memoriam † maandag 12 november 2012 @ 13:44:02 #95
341203 3-voud
pi_119123022
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

It's as simple as that.
Je hebt ook weinig keus. Tot het moment dat je echt voor jezelf je leven moet invullen ben je al aardig geconditioneerd dat het ganzenbord er eenmaal zo bijstaat. Eigenwijs je kop tegen de wind in betaald je rekeningen niet. Sta je mooi te kijken met je selectieve fatsoen.
pi_119124143
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:36 schreef 3-voud het volgende:
Ik denk dat dat slechts een van de aspecten is in de mens. Eentje die overbelicht wordt en ook gestimuleerd door mensen en instanties die daaraan verdienen. Maar niet per se een slechte eigenschap:
quote:
But egoism is more than this. It is the realization by the individual that he is above all institutions and all formulas; that they exist only so far as he chooses to make them his own by accepting them.
--John Buchanan Robinson
Read more at http://www.brainyquote.co(...)#iLSYiIFIoz5lHkZd.99
:)
  † In Memoriam † maandag 12 november 2012 @ 14:27:51 #97
341203 3-voud
pi_119124556
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik denk dat dat slechts een van de aspecten is in de mens. Eentje die overbelicht wordt en ook gestimuleerd door mensen en instanties die daaraan verdienen. Maar niet per se een slechte eigenschap:

[..]

:)
Nogal nietszeggende post.
pi_119124921
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:27 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nogal nietszeggende post.
8-)
pi_119135214
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

It's as simple as that.
Leg dat eens uit dan ?
pi_119135259
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 18:54 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Leg dat eens uit dan ?
Wat valt er nog meer uit te leggen dan?
De mens is in de grond een egoïst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')