quote:Op maandag 12 november 2012 08:50 schreef Copycat het volgende:
Sterkte met de balk in je oog, Gray. Moet pijnlijk zijn.
Verder is het natuurlijk te treurig voor woorden dat je op zo'n manier denkt te moeten aanvallen, omwille van een tegenstrijdigheid die wordt ontdekt in een van de 'zeg het plaatjes-argumentaties' hier. Je zou toch eens iemand op een scheve inhoudelijkheid wijzen ... Duivelsch!!!
Ik weet niet wat je gisteren had gegeten, maar het is overduidelijk niet goed gevallen.
Bedankt.
quote:Op maandag 12 november 2012 09:17 schreef Chahna het volgende:
[..]
In dat geval zal ik het niet meer doen. Ik neem aan dat jij dan ook niet meer 'handig ingepakte' op de 'man' postjes doet? Want zoals Copy reeds zegt; de balk is in dit geval vrij dik.
quote:Op maandag 12 november 2012 00:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Saskia Sassen
Uitgezonden: 11-11-2012
Sociologe Saskia Sassen verkreeg wereldfaam met haar onderzoek naar globalisering, migratie en wereldsteden. Sassen werd in Nederland geboren, maar groeide op in Argentinië en Italië, studeerde ook in Frankrijk en Amerika. Ze bekleedt posities aan universiteiten in Chicago, New York en Londen en woont ook afwisselend in die steden. Behalve één van de meest invloedrijke denkers is ze ook een van de meest geglobaliseerde personen van onze tijd. Chris Kijne spreekt met haar over de gevolgen van globalisering, sociale uitsluiting en de betekenis van democratie.
http://www.hebikietsgemis(...)1-november-2012.html
Het was een nationale feestdag met iets van 100.000 mensen er liepen ook kinderen mee , je moet de media niet serieus nemen als ze zeggen extreem links of rechts , het zijn gewoon burgers die zowiezo een gevaar zijn voor de EU machine op het moment dat ze hun onafhankelijkheid vieren . Als hier 100.000 mensen op straat staan gaan ze ook alles verdraaien om iedereen te ontmoedigen mee te doen of ook op te staan , dat is altijd de tactiek bij zoveel mensen , de politie is meestal degene die rellen schopt zodat mensen denken oh help , enge extreme mensen , wat is links en rechts meer dan mensen tegenover elkaar te plaatsen zodat ze op elkaar focussen ipv op regeringen .quote:Op maandag 12 november 2012 09:46 schreef Erasmo het volgende:
@Summers laatste post over Polen: Loop je nou bewust extreem rechtse bewegingen aan Occupy te koppelen of plaats je gewoon iedere foto van meer dan 5 mensen op een plein die je tegenkomt zonder te controleren waar ze voor staan?
Wat een gelul weer... volgens mij is de Arabische Lente heel goed en positief in beeld gebracht.quote:Op maandag 12 november 2012 10:34 schreef Summers het volgende:
. Elke MSM zal elke opstand een slechte naam geven .
Je weet toch MSM is erger dan de ergste dictator.quote:Op maandag 12 november 2012 11:23 schreef Chahna het volgende:
[..]
Wat een gelul weer... volgens mij is de Arabische Lente heel goed en positief in beeld gebracht.
Na het rode kruis en de extreem rechtse demonstranten is dit wederom een totaal verkeerde bewering.
De arabische lente waar we naar mochten kijken dag in dag uit terwijl we hier OWS op de livestream mochten volgen en er een media blackout was in America en Europa , eerlijk heeft er echt niks mee te makenquote:Op maandag 12 november 2012 11:23 schreef Chahna het volgende:
[..]
Wat een gelul weer... volgens mij is de Arabische Lente heel goed en positief in beeld gebracht.
Na het rode kruis en de extreem rechtse demonstranten is dit wederom een totaal verkeerde bewering.
Nee het waren allemaal gemanipuleerde beelden. Ik begrijp hetquote:Op maandag 12 november 2012 11:28 schreef Summers het volgende:
[..]
De arabische lente waar we naar mochten kijken dag in dag uit terwijl we hier OWS op de livestream mochten volgen en er een media blackout was in America en Europa , eerlijk heeft er echt niks mee te maken
Mooie woorden, maar ain't gonna happen aangezien er in sommige zaken totaal geen consensus is te vinden tussen users. En ook dat is vrijheid.quote:Op maandag 12 november 2012 11:36 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Where we lay down our differences..
And maybe, just maybe we find a common goal, called equality and prosperity in freedom.
Dan probeer je niet hard genoeg misschien ?quote:Op maandag 12 november 2012 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooie woorden, maar ain't gonna happen aangezien er in sommige zaken totaal geen consensus is te vinden tussen users. En ook dat is vrijheid.
Summers, mag ik vragen hoe oud jij bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
Het werkt twee kanten op ...quote:Op maandag 12 november 2012 11:44 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dan probeer je niet hard genoeg misschien ?
Het moet zeker van twee kanten komen, dat is een vereiste.quote:Op maandag 12 november 2012 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het werkt twee kanten op ...
Maar ik geloof ook eerder in kleine veranderingen die grote impact kunnen hebben. Kleine veranderingen, dicht bij huis. Schreeuwt wat moeilijker, maar is een stuk constructiever.
Ik geloof eerder in kleine veranderingen in je omgeving teweegbrengen. Mensen op kleine schaal helpen. Het klinkt allemaal mooi hoor, de wereld op grote schaal verbeteren, maar concreet levert het stukken minder op dan die kleine dingen die je in je omgeving kunt veranderen.quote:Op maandag 12 november 2012 11:50 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Kleine veranderingen ontstaan niet zomaar, die moeten toch door groter geschreeuw vaak bereikt worden. Zo werkt het toch met alles.
Om iets te bereiken moet je niet wachten tot iedereen een helder moment krijgt, dat moet je stimuleren, en dat gebeurd nu ook.
Hoe moet jij gestimuleerd worden dan? Wat vind jij persoonlijk het fijnst?quote:Op maandag 12 november 2012 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof eerder in kleine veranderingen in je omgeving teweegbrengen. Mensen op kleine schaal helpen. Het klinkt allemaal mooi hoor, de wereld op grote schaal verbeteren, maar concreet levert het stukken minder op dan die kleine dingen die je in je omgeving kunt veranderen.
En dat stimuleren zie ik eigenlijk amper gebeuren? Ongegrond geschreeuw in de ruimte werkt op mij iig verre van stimulerend.
quote:Op maandag 12 november 2012 11:54 schreef HyperViper het volgende:
Hoe moet jij gestimuleerd worden dan? Wat vind jij persoonlijk het fijnst?
Precies, ik help liever de oude vrouw op de hoek met haar boodschappen dan dat ik hard roep dat Amerika en alle MSM het grote kwaad zijn. Met het eerste help je iemand, met het tweede niet.quote:Op maandag 12 november 2012 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof eerder in kleine veranderingen in je omgeving teweegbrengen.
Het één sluit het ander dan ook niet uit. Maar beide ontstaan niet zomaar. En nu er ruchtbaarheid aan gegeven wordt is dat wellicht juist een moment van bezinning waardoor andere kleine initiatieven opgestart zullen worden.quote:Op maandag 12 november 2012 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof eerder in kleine veranderingen in je omgeving teweegbrengen. Mensen op kleine schaal helpen. Het klinkt allemaal mooi hoor, de wereld op grote schaal verbeteren, maar concreet levert het stukken minder op dan die kleine dingen die je in je omgeving kunt veranderen.
En dat stimuleren zie ik eigenlijk amper gebeuren? Ongegrond geschreeuw in de ruimte werkt op mij iig verre van stimulerend.
Dat is iets wat je uit jezelf al doet, neem ik aan. Gewoon omdat het zo hoort als je ziet dat het nodig is.quote:Op maandag 12 november 2012 11:56 schreef Chahna het volgende:
[..]
Precies, ik help liever de oude vrouw op de hoek met haar boodschappen dan dat ik hard roep dat Amerika en alle MSM het grote kwaad zijn. Met het eerste help je iemand, met het tweede niet.
Sorry, klinkt mij te zweverig niks. Concrete zaken, die zetten zoden aan de dijk. Niet je mantra 'er moet wat veranderen en de hele wereld is slecht' blijven herhalen. Daarmee blijf je roepende in je eigen woestijn. Of zandbak.quote:Op maandag 12 november 2012 11:57 schreef Gertje-Plongers het volgende:
En nu er ruchtbaarheid aan gegeven wordt is dat wellicht juist een moment van bezinning waardoor andere kleine initiatieven opgestart zullen worden.
Ik zou degenen niet de kost willen geven die zich totaal niet geroepen voelen een medemens in de omgeving te helpen.quote:Op maandag 12 november 2012 11:58 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat is iets wat je uit jezelf al doet, neem ik aan. Gewoon omdat het zo hoort als je ziet dat het nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |