Je kunt beter Love in the wild kijken ipv dit denk ikquote:Op maandag 19 november 2012 21:17 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik denk niet dat ik het nog een keer ga kijken. Er is echt helemaal niks aan. Dat ze zo'n eigenlijk leuk programma zo weten te verpesten. Zonde.
leek mij ookquote:Op maandag 19 november 2012 21:17 schreef zoem het volgende:
Nee? Die was aardig vrij van de grond zou je zeggen.
Het is dat er op dit tijdstip toch niet zoveel op is, anders ging ik volgende week ook niet kijkenquote:Op maandag 19 november 2012 21:17 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik denk niet dat ik het nog een keer ga kijken. Er is echt helemaal niks aan. Dat ze zo'n eigenlijk leuk programma zo weten te verpesten. Zonde.
Lekker twee uur ergeren. Eerst DWDD, en dan ditquote:Op maandag 19 november 2012 21:22 schreef Faux. het volgende:
Volgende week trouwens wel weer kijken, ik kan me hier zo heerlijk aan ergeren.
DWDD is prachttelevisie vergeleken met dit.quote:Op maandag 19 november 2012 21:23 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Lekker twee uur ergeren. Eerst DWDD, en dan dit
Neequote:Op maandag 19 november 2012 21:25 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Werd toch niet gezegd dat ie gebroken is?
quote:Op maandag 19 november 2012 21:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
NeeMaar ik moet het toch nog spannend houden voor mezelf.
quote:Amanda Krabbé schaamt zich voor lelijkheid op tv
Amanda Krabbé vindt dat ze erg lelijk overkomt in het tv-programma Expeditie Poolcirkel. Dat vertelt de vrouw van Martijn Krabbé in Grazia. Krabbé schaamt zich lichtelijk voor de kijkers van de tv-show. “Tijdens de opnames zag ik mezelf soms terug in de weerspiegeling van de camera en dan dacht ik alleen maar: wat zie ik eruit! Tegenover de crew en de andere deelnemers kon het me niets schelen, maar ik baal er toch wel een beetje van dat ik zo lelijk ben voor de rest van Nederland.”
De vrouw van ergert zich niet alleen aan haar gezicht. “Als ik mezelf terughoor op de voicemail, denk ik al: die kinderlijk hoge stem is toch niet van mij? In mijn hoofd ben ik veel leuker.”
Na het primitieve leven tijdens de opnames in Lapland, moest Krabbé bij thuiskomst weer even wennen. “Ik was drie weken niet naar een normale wc geweest, dus ik dacht: wat zullen de buren wel niet denken als ik straks in de tuin ga zitten kakken?”
Expeditie Poolcirkel trok maandag 693.000 kijkers naar Nederland 3.
Bron
Noorwegen is groot he. In het zuiden staan op de zuidhellingen van de Fjorden appelboomgaarden, op Spitsbergen alleen maar mos.quote:Op maandag 19 november 2012 21:24 schreef SwiffMeister het volgende:
Hmm, ze gaan best zuidelijk gezien de begroeiing hoger dan kniehoogte.
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:54 schreef Karina het volgende:
Waar maak je je druk omHet is geen schoonheidswedstrijd:
[..]
Dat is bij ER ook nooit, dat ze zeiken over hoe ze eruit zien.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:53 schreef Faux. het volgende:
[..]_!
Wat een gezeik. Het leuke van dat programma is juist dat je iemands "ware" aard te weten komt, niet dat neppe dat je dagelijks op de tv ziet.
Leuke UI trouwens
Bij ER zou dat al helemaal wat worden inderdaadquote:Op woensdag 21 november 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is bij ER ook nooit, dat ze zeiken over hoe ze eruit zien.
En dankjeCredits gaan naar Hajee overigens
Mijn EK UI had hij volgens mij ook gemaakt, knap hoor hoe hij dat doetquote:Op woensdag 21 november 2012 20:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
Bij ER zou dat al helemaal wat worden inderdaad
Mijn UI komt ook van Hajee. Hajee
En al zijn painttopics in ONZ. Ik wou dat ik het kon, zou het leven toch heel wat makkelijker makenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn EK UI had hij volgens mij ook gemaakt, knap hoor hoe hij dat doet
Ik kan er ook helemaal niks van, het enige wat ik kan is een stukje ergens uitknippenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
En al zijn painttopics in ONZ. Ik wou dat ik het kon, zou het leven toch heel wat makkelijker maken
Zelfs dat kan ik niet. Zit ik een werkstuk te maken, zit ik uren te zoeken op afbeeldingen zonder achtergrond omdat ik niet zelf die achtergrond transparant kan maken. Moeilijk levenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan er ook helemaal niks van, het enige wat ik kan is een stukje ergens uitknippen
Oh maar dat kan ik ook niet. Ik bedoel gewoon een stukje knippen uit een plaatjequote:Op woensdag 21 november 2012 21:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ik niet. Zit ik een werkstuk te maken, zit ik uren te zoeken op afbeeldingen zonder achtergrond omdat ik niet zelf die achtergrond transparant kan maken. Moeilijk leven
De enige reden waarom ik het kijk is om dit topic eigenlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh maar dat kan ik ook niet. Ik bedoel gewoon een stukje knippen uit een plaatje![]()
Uh maar we gaan nogal offtopic geloof ikAl vraag ik me af of er volgende week nog veel mensen kijken en posten trouwens. Ik hoopte echt dat het deze week spannender zou zijn, maar het is gewoon te suf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |