is toch goed, scheelt je scheermesjes.quote:Op maandag 12 november 2012 12:20 schreef Saind het volgende:
Steven, niet om te haten, maar je hebt echt schrale baardgroei
Dit weekend met m'n luie reet niet geschoren, sinds donderdag ofzo, ik geloof serieus dat ik in de buurt kwam van die foto
Moet nog altijd een keer een goed mes kopen. Laatst op tweakers het scheertopic door zitten lezen (die nerds nemen alles veel te serieus), en zo'n oud veiligheidsmes lijkt me wel relaxedquote:Op maandag 12 november 2012 12:22 schreef Adames het volgende:
[..]
is toch goed, scheelt je scheermesjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2012 12:24:16 ]
Gewoon bij een Turkse kapper laten doenquote:Op maandag 12 november 2012 12:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet nog altijd een keer een goed mes kopen. Laatst op tweakers het scheertopic door zitten lezen (die nerds nemen alles veel te serieus), en zo'n oud veiligheidsmes lijkt me wel relaxed
Heb ook irritante huid, en schijnt dat het met 1 mes wel beter voor je huid is
quote:Op maandag 12 november 2012 12:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet nog altijd een keer een goed mes kopen. Laatst op tweakers het scheertopic door zitten lezen (die nerds nemen alles veel te serieus), en zo'n oud veiligheidsmes lijkt me wel relaxed
ZoietsJezus wat een martelwerktuig manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb het in Turkije en in Macedonië wel laten doen, gozer die ik tegenkwam had er alleen wel hepatitis door gekregenquote:Op maandag 12 november 2012 12:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon bij een Turkse kapper laten doen
In Nederland doen ze dat gewoon hoorquote:Op maandag 12 november 2012 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb het in Turkije en in Macedonië wel laten doen, gozer die ik tegenkwam had er alleen wel hepatitis door gekregenAls je het doet, laat ze ff het mesje verwisselen
Bij jou makkelijk verdiend dan voor die gastenquote:Op maandag 12 november 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Nederland doen ze dat gewoon hoor
Paar keer laten doen met zo'n mes
quote:Op maandag 12 november 2012 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij jou makkelijk verdiend dan voor die gasten
Moet dat kosten?quote:Op maandag 12 november 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Nederland doen ze dat gewoon hoor
Paar keer laten doen met zo'n mes
Hier was het een tijdlang 5euroquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 12:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Zoietsik heb nu wilkinson quattro, zonder veel ervaring te hebben met andere merken, maar ik had me laatst geschoren met Hema wegwerp mesjes op hetzelfde snelle tempo. Had mijn hele gezicht open liggen. Gisteren opnieuw met zo'n wegwerp ding, heel voorzichtig en nog steeds een beetje gesneden. De rest gooi ik mooi weg. Ik hou het wel bij de stabielere meermes systemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus.quote:Op maandag 12 november 2012 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb nu wilkinson quattro, zonder veel ervaring te hebben met andere merken, maar ik had me laatst geschoren met Hema wegwerp mesjes op hetzelfde snelle tempo. Had mijn hele gezicht open liggen. Gisteren opnieuw met zo'n wegwerp ding, heel voorzichtig en nog steeds een beetje gesneden. De rest gooi ik mooi weg. Ik hou het wel bij de stabielere meermes systemen.
Ik zou het aan het eind van deze maand wel doen, special occasion ervan maken allesquote:Op maandag 12 november 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier was het een tijdlang 5euro
Maar ben al zeker een jaar of 1,5 niet geweest meer
Die wegwerp dingen zijn ook dodelijk manquote:Op maandag 12 november 2012 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb nu wilkinson quattro, zonder veel ervaring te hebben met andere merken, maar ik had me laatst geschoren met Hema wegwerp mesjes op hetzelfde snelle tempo. Had mijn hele gezicht open liggen. Gisteren opnieuw met zo'n wegwerp ding, heel voorzichtig en nog steeds een beetje gesneden. De rest gooi ik mooi weg. Ik hou het wel bij de stabielere meermes systemen.
Wij hebben zo'n movemberfeest bij mijn pa zijn werk omdat ik hun groep zit en dan komt er een Turk die iedereen gaat scheren op de ouderwetse manier met mesquote:Op maandag 12 november 2012 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou het aan het eind van deze maand wel doen, special occasion ervan maken alles
Met z'n vlindermes?quote:Op maandag 12 november 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n movemberfeest bij mijn pa zijn werk omdat ik hun groep zit en dan komt er een Turk die iedereen gaat scheren op de ouderwetse manier met mes
quote:
Dit dus. Kankerdingenquote:Op maandag 12 november 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die wegwerp dingen zijn ook dodelijk man
Lijkt net altijd alsof ik schurft heb dan
Movemberfeest, wauwquote:Op maandag 12 november 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n movemberfeest bij mijn pa zijn werk omdat ik hun groep zit en dan komt er een Turk die iedereen gaat scheren op de ouderwetse manier met mes
nee, daar geen last van. Alleen meerdere sneden en gestolde bloedvlekken op je gezicht is ook niet alles.quote:Op maandag 12 november 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die wegwerp dingen zijn ook dodelijk man
Lijkt net altijd alsof ik schurft heb dan
Turk met mes dusquote:Op maandag 12 november 2012 12:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Movemberfeest, wauw
Wel een goede straight razor dan hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |