Hij moet wel flink aan de bak daar.quote:Op maandag 12 november 2012 11:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had hij geen baan gekregen?
Dacht dat hij ook KLB kut vindt tegenwoordig.
Meeste heeft ie al wegquote:Op maandag 12 november 2012 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij moet wel flink aan de bak daar.
Deze is wel leukquote:Op maandag 12 november 2012 11:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
KLB / Steven-laatgeenreactieachtereniseenluiemod-Mac
KLB / StevenMobielMac
KLB / Hey Steven
Niveau.
En dat wordt dan weer niet gewaardeerdquote:Op maandag 12 november 2012 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze is wel leuk
KLB / Hulde aan Stevenmac....Het beest in bed.
Ja lachen man die foto terwijl ik in de les zit.quote:Op maandag 12 november 2012 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze is wel leuk
KLB / Hulde aan Stevenmac....Het beest in bed.
Zijn ze van jou gewend toch.quote:Op maandag 12 november 2012 11:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja lachen man die foto terwijl ik in de les zit.
Iemand riep: Hey dat is KnutdeIJsbeer!quote:Op maandag 12 november 2012 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn ze van jou gewend toch.
Hmmm die zou ik wel eens flink willen nemenquote:Op maandag 12 november 2012 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwa.. Ik zie het niet. Maar zal wel aan mij liggen.
Al een erkende kruisingquote:Op maandag 12 november 2012 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmm die zou ik wel eens flink willen nemen
je lekker beethouden aan de vacht en shit, kende goed kracht zetten
Dude ik ben een Jood, die helft varken moet je ff wegdenken dan hèquote:Op maandag 12 november 2012 11:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al een erkende kruising
[ afbeelding ]
Ik vond het lijken op Amsterdam CS...quote:Op maandag 12 november 2012 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nieuwe station van Rotterdam is trouwens al behoorlijk baas op dit moment
Ga zo bellen manquote:Op maandag 12 november 2012 11:47 schreef Saind het volgende:
[..]
gappie
Maar je weet dus ook niet of dat dat wijf nog ziek is ofzo?
Nee, dat niet echt, imo. Maar eindelijk wat fatsoenlijks te eten daar. La Place en Julia'squote:Op maandag 12 november 2012 11:46 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik vond het lijken op Amsterdam CS...
Dat gaat weer baas worden jaquote:Op maandag 12 november 2012 11:44 schreef Saind het volgende:
Oh jezus ik moet snel naar Eindhoven toe, gratis broodjes beenham op de campus
Tevens GTA5
[ afbeelding ]
Julia'squote:Op maandag 12 november 2012 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dat niet echt, imo. Maar eindelijk wat fatsoenlijks te eten daar. La Place en Julia's
Dit dus.quote:Op maandag 12 november 2012 11:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Julia's
Dat is echt weinig fatsoenlijk
Als je gaat voetballen is het beter dan de BurgerKing. Dat was afgelopen jaren enige keus op Rotterdam CSquote:Op maandag 12 november 2012 11:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Julia's
Dat is echt weinig fatsoenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |