Kerstsfeer?quote:
aha, ik ben niet zo thuis in al die culturen.quote:
Google is your friendquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
aha, ik ben niet zo thuis in al die culturen.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Google is your friend. Wordt ook wel het lichtjesfeest genoemd. Vind het wel mooi eigenlijk
vond het lijstje wel lang genoegquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:03 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
staan al vaatwastabletten op
dus...
nu de rest van het lijstje nog
lijstje zijn meer dingenquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:19 schreef dolfina-chica het volgende:
vond het lijstje wel lang genoeg
heeeeeeeeeeel graag gedaan!!!! Geniet lekker!! Het is je gegund!quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:23 schreef espri het volgende:
Hallo lieve mensen, even jullie bedanken voor de lieve woorden en geluk wensen voor mijn mooiste dag en dat was het, heel romantisch en heel liefdevol. Heb nu een heerlijke vakantie in Egypte en genieten van 28 graden met een heerlijk rood wijntje aan het zwembad, mij hoor je niet klagen![]()
Dolfijntje nogmaals bedankt voor je hele lieve kaart
ligt eraan hoeveel dingen je op een lijstje zet...quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:20 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
lijstje zijn meer dingen
niet 1 ....
waarom een lijstje maken als er maar 1 ding op staat...quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:21 schreef dolfina-chica het volgende:
ligt eraan hoeveel dingen je op een lijstje zet...
maar blijft een lijstje
als ik zeg: ik heb **** op mijn verlanglijstje, hoeft het ook maar 1 ding te zijn
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:23 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
waarom een lijstje maken als er maar 1 ding op staat...
korte termijn geheugen stuk
quote:
quote:
*onschuldig gezicht opzet*quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:27 schreef dolfina-chica het volgende:
ik kijk echt wel uit wat ik hier zeg
omdat...quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
*onschuldig gezicht opzet*
hoezo
*/onschuldig gezicht*
* kwiebuske pruillipje opzetquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:33 schreef dolfina-chica het volgende:
omdat...
* dolfina-chica jou wel een beetje kan inschatten
not gonna help youquote:
se hept me doorquote:
uhhh... geen ideequote:
dan ga ik maar ......quote:
nou doei dan hequote:
morgen vroege dienstquote:
owwwwwwquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jaaaa er gebeurt hier weer wat! We krijgen weer een personeelswissel alleen deze keer ben ik het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |