Te groot ja?quote:Op maandag 12 november 2012 22:47 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ga nie passen nie
nog veul plezier daaro![]()
![]()
![]()
hihi.. ja lukt aardig.. tijd om ermee te stoppenquote:Op maandag 12 november 2012 22:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
ooo leuk! Lukt het allemaal n beetje?
wat leuk zegquote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hihi.. ja lukt aardig.. tijd om ermee te stoppen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en met de kattensjaal bezig geweest... die foto's volgen
was ff uitproberen, maar wel leuk om te doenquote:
Het is ook heel goed geluktquote:Op maandag 12 november 2012 23:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
was ff uitproberen, maar wel leuk om te doen
wij waren ook niet heel helder bij het station.. ik had je ook op het eind neer kunnen zetten!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo nu is ik ook thuis!
En na een jaar vol frustratie is eindelijk mijn rok af.. Foto volgt later wel :p
Ach de trein had 5 minuten vertraging :p dus ik had nog alle tijdquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wij waren ook niet heel helder bij het station.. ik had je ook op het eind neer kunnen zetten!!
hahahahaha.. maar dan nog.. volgende keer...quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach de trein had 5 minuten vertraging :p dus ik had nog alle tijd
Sowieso! En zonder hutkoffer :pquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahaha.. maar dan nog.. volgende keer...
kom je met auto
hahahahahahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Sowieso! En zonder hutkoffer :p
Nauwelijks maar we gaan gewoon door! (toch?)quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef espri het volgende:
Ben er weer van tussen, groetjes en misschien lukt het van de wek nog eens om verbinding te krijgen
quote:Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hier zeg ik maar 1 ding op...
bløf
staan al vaatwastabletten opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |