quote:
ziet er leuk uit!!quote:Op maandag 12 november 2012 08:52 schreef trampolientje het volgende:
goedemorgen!
Ben zo blij! heb voor weinig dit bed gescoord op marktplaats!
http://link.marktplaats.nl/609643757
Eindelijk ons huis weer beetje op orde krijgen en tweedehands maakt mij niks uit.
Financieel komt het deze maand totaal niet uit maar kan hem domweg niet laten schieten,dus gelijk ons bed op mp gezet,kijken of die nog 25 oplevert.
jump jump jump jump, ikke blij!
hij doet het niet nu welquote:
slijmbalquote:
* dolfina-chica fluit...quote:Op maandag 12 november 2012 12:55 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hij doet het niet
maar is wel goed![]()
quote:
hier zeg ik maar 1 ding op...quote:
mooie nummers heeft die he!!!quote:Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hier zeg ik maar 1 ding op...
bløf
heb vandaag al 5 vaatwastabletten gebruikt, dus die gaan hardquote:Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hier zeg ik maar 1 ding op...
bløf
quote:
je kunstgebitje zo vuilquote:Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef dolfina-chica het volgende:
heb vandaag al 5 vaatwastabletten gebruikt, dus die gaan hard
neehee... je moet het plaatje even bekijkenquote:
dat ging over afwasmiddelquote:Op maandag 12 november 2012 13:06 schreef dolfina-chica het volgende:
neehee... je moet het plaatje even bekijken
ik d8 ik pak het grondiger aan... ben in de vaatwasser gaan zitten...quote:Op maandag 12 november 2012 13:08 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dat ging over afwasmiddel
niet over de vaatwasser...
grijns
past dat wel ???quote:Op maandag 12 november 2012 13:10 schreef dolfina-chica het volgende:
ik d8 ik pak het grondiger aan... ben in de vaatwasser gaan zitten...
ik ben lenig.. weet je toch?quote:
quote:
heb de lades eruit gehaald...quote:
konden de sproei-armen nog wel rond ?quote:
zoveel vet zit er niet aan mijquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
konden de sproei-armen nog wel rond ?
en als het goed is zit er 1 vast aan de lades
dus veel water is er niet rond gegaan
EN dus ben je ook niet veel afgevallen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |