abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 november 2012 @ 13:33:09 #226
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_119310491
En ik had geen "Bram :'( " maar ik had "Bram ;( "

:P
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 17 november 2012 @ 13:34:49 #227
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_119310534
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:27 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Gewoon het algemene negatieve gezeik met vroeger was alles beter. Dingen veranderen, de wereld veranderen, mensen worden ouder of willen er mee stoppen, en dan vind ik (let op, vind ik) dat je best met een lach mag terugkijken naar 'vroeger' maar dat je de toekomst ook een warm welkom mag heten.

Oja gebaseerd op jou post:
Bram :'(

En het gezever in FEE.
Maar het is toch ook niet erg om dat te missen? :o Ik vond het niet azijnpissen iig :)
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_119311862
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 08:33 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Tsja, gek he? :P
Nee, helemaal niet.. Maargoed, ik vind het wel lekker dus.. :P
  zaterdag 17 november 2012 @ 16:30:58 #229
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_119315081
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:34 schreef Ehhe het volgende:

[..]

Maar het is toch ook niet erg om dat te missen? :o Ik vond het niet azijnpissen iig :)
Het is ook een deel van het proces van het ouder worden. Ik ben van '77, ik heb de opkomst van de cd, het internet en de mobiele telefoon meegemaakt. Voor je gevoel was vroeger alles beter omdat je het zelf meemaakte. Nu kijk je er op terug. En ja, niet alles is tegenwoordig beter, vroeger deed je meer dingen samen met anderen, tegenwoordig zijn het meer individuele eilandjes die zichzelf redden.
En dat is jammer.

Kijk alleen maar naar de opvang van kinderen, kinderen worden geboren, worden zsm gedumpt bij een opvang, zodat moeders weer kan deelnemen in het arbeidsproces, vroeger, werd je nog opgevoed door je ouders. Mijns inziens is dat vele malen beter.

Respect naar andere mensen, nog zoiets wat vroeger beter was. Toen had je nog respect voor de leraar, vandaag de dag kijk ik er niet raar van op dat de ouders bij de school verhaal gaan halen als de leerkracht hun kind een standje heeft gegeven.

Natuurlijk zijn er ook positieve veranderingen, het internet, een hoop informatie met een muisklik binnen handbereik. De computer, ik neem mijn baan als voorbeeld, het maken van tekeningen, maken van transmissieberekeningen en opstellen van offertes. Het gaat allemaal een stuk makkelijker.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zaterdag 17 november 2012 @ 18:15:04 #230
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_119318050
Deze discussie is ook al vaker gevoerd natuurlijk, maar die reactie van jou vind ik wel zuur. Alsof vrouwen thuis moeten blijven bij de kinderen of dat kinderen gedumpt worden...
Ik vind het een goede ontwikkeling juist, dat vrouwen de keus hebben tegenwoordig.
pi_119318168
ehhe,
ik wil niemand te kort doen, maar zoals ik het gezien heb, is het wel zo.
alles in het huishouden ( voor de kinderen ) is gericht op 2 salarissen.
Dus de vrouw moet weer aan het werk, met als gevolg dat de kids idd 'gedumpt' worden.
Vroegah, en ik ben nog wat ouder dan het cvboerke, was het gewoon zo dat moeders thuis bleef
en voor de kids zorgde.
Zie het nu ook anders, buren, vaders en moeders werken, krijgen kids, moeders blijft thuis
tot kids naar school gaan, moeders pakt weer gedeelte van oude werk op.
En tegenwoordig kan ook de man 'ouderschapsverlof' krijgen, dus kan men het samen oplossen
en niet gelijk de kids naar het KDV gooien.

edit:
en jah,
vroegah als je een tik/straf kreeg van de leraar, zei mijn pa:
ow jah, jij bent de komende week uit school gelijk thuis....
nog straf erbij...
ipv dat ouders op school verhaal gaan halen en dan de leerkracht maar even de les lezen
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
  zaterdag 17 november 2012 @ 19:00:15 #232
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_119319315
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:15 schreef Ehhe het volgende:
Deze discussie is ook al vaker gevoerd natuurlijk, maar die reactie van jou vind ik wel zuur. Alsof vrouwen thuis moeten blijven bij de kinderen of dat kinderen gedumpt worden...
Ik vind het een goede ontwikkeling juist, dat vrouwen de keus hebben tegenwoordig.
Noem het zuur, die mening mag je hebben. :) Dat vrouwen mogen werken vind ik zonder meer een goede ontwikkeling, Vrouwen in het bedrijfsleven, niks mis mee. Wat ik wel een kwalijke ontwikkeling vind is dat mensen kinderen krijgen en na zeer korte tijd al "dumpen" in zo'n opvang omdat er gewerkt moet worden. Begin er dan niet aan.

Kennelijk begint bij een bepaalde leeftijd de eierstokken te rammelen en moeten er kinderen komen.
Blijf dan zo helder en maak voor jezelf de keuze, carriére óf kinderen en je baan weer oppakken op de momenten dat je kind naar de peuterschool gaat.
Zodra je kind naar de basisschool gaat kun je wel meer uren maken.

Nog zo'n doodoener van die poppetjes die hun kinderen wegbrengen: "Die dagopvang is wel erg duur en wordt alleen maar duurder en de subsidie wordt ook nog minder, nou moeten we wel alle twee aan het werk"
Ja, verdomme, begin er dan niet aan of laat een van de ouders maar thuis blijven.

Noem het ouderwets of niet meer van deze tijd, allemaal prima, het is kennelijk een beladen onderwerp waar een ieder een andere zienswijze op heeft.
Dit is een onderwerp waar Ehhe en ik het niet over eens worden, ik vind het prima.

Om dit topic niet te laten verzanden in een ( nutteloze ) kdv discussie is bovenstaande het laatste wat ik er over zeg.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zaterdag 17 november 2012 @ 19:19:22 #233
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_119319963
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:20 schreef kwiebuske het volgende:

edit:
en jah,
vroegah als je een tik/straf kreeg van de leraar, zei mijn pa:
ow jah, jij bent de komende week uit school gelijk thuis....
nog straf erbij...
ipv dat ouders op school verhaal gaan halen en dan de leerkracht maar even de les lezen
Zo ging het bij mij thuis dus ook. Als je op school straf had gekregen dacht je er wel over na om het vooral thuis niet te vertellen. Als je na moest blijven kwam je er niet onderuit natuurlijk.
pi_119320414
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:00 schreef cvboer het volgende:

Noem het ouderwets of niet meer van deze tijd, allemaal prima, het is kennelijk een beladen onderwerp waar een ieder een andere zienswijze op heeft.

ouderwets: ach, ben het met je eens
en beladen zal het altijd blijven
.
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_119329890
joe hoeeeeeeeee
  zondag 18 november 2012 @ 00:02:12 #236
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_119330982
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:32 schreef kwiebuske het volgende:
joe hoeeeeeeeee
hoi
  zondag 18 november 2012 @ 00:03:04 #237
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119331012
Boe!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zondag 18 november 2012 @ 00:05:03 #238
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_119331084
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 00:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Boe!
Gelukkig, toch nog een beetje leven hier.
pi_119331147
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 00:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Boe!
schrik
  zondag 18 november 2012 @ 00:36:32 #240
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_119332141
Ik wil alleen nog ff zeggen dat ik dumpen heel onvriendelijk vind klinken. Ik doe altijd mijn best om de kinderen liefdevol op te vangen en hoop dat mijn collega's dat ook doen.

Het '90's feest was wel leuk trouwens :D. Dj paul elstak en patrick kicken live gezien. Oh en de party animals en 24/7, maar dat waren niet de echte van vroegah :P
pi_119332437
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 00:36 schreef Ehhe het volgende:
Ik wil alleen nog ff zeggen dat ik dumpen heel onvriendelijk vind klinken. Ik doe altijd mijn best om de kinderen liefdevol op te vangen en hoop dat mijn collega's dat ook doen.

Het '90's feest was wel leuk trouwens :D. Dj paul elstak en patrick kicken live gezien. Oh en de party animals en 24/7, maar dat waren niet de echte van vroegah :P
het dumpen slaat ook niet op de opvang
maar op de ouders
en misschien is het het verkeerde woord, maar zo 'lijkt' het soms te gaan

90's hmmm
guns and roses
anouk
metallica
cranberries
mj
alanis
aaaaaaaaaa
kan nog wel ff doorgaan
  zondag 18 november 2012 @ 00:58:47 #242
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_119332668
Hehe dit was meer de foute kant van de 90's :P
pi_119332796
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 00:58 schreef Ehhe het volgende:
ooo
maar dat zei je niet
lol

dan zat je wel goed jah
grijns
  zondag 18 november 2012 @ 01:16:39 #244
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_119333005
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 00:58 schreef Ehhe het volgende:
Altijd leuk om daar heen te gaan.
  zondag 18 november 2012 @ 02:01:31 #245
242204 YskaFredriksson
pi_119333802
Ik houd echt van Happy Hardcore.

- Ben ik Koos Energieloos op een feestje (omdat het bijvoorbeeld al 8u aan de gang is) en ik hoor Happy Hardcore dan pers ik er dat laatste restje energie uit en sta ik weer lekker te hakken.
- Tijdens mijn huwelijksaanzoek was ik meer bezig met Mental Theo en Critical Mass dan met een vliegtuigje wat boven mijn hoofd cirkelde
- Het half uur voordat ik ging wielrennen luisterde ik altijd happy hardcore zodat ik met super veel energie op de fiets zat
- ik had een happy hardcore en eurodance playlist op youtube 2 jaar voordat het weer op festivals werd gedraaid.
- tijdens twan en willem's crazy hour of power heb ik helemaal los staan gaan terwijl we eigenlijk gewoon een rondje over het terrein gingen doen. En het was daar zooo rustig! Ik vind net het setje terug trouwens: Defqon.1 Festival 2012 | Friday: GREY | Twan & Willem Crazy Hour of Power by Qdance
Twan en Willem zijn de Opposites trouwens ;)

Mijn muzieksmaak is breed maar als ik aan de nineties denk is dat voor mij meer Happy Hardcore en Eurodance dan Cranberries, No Doubt, Guns n Roses e.d. Dat zijn ze altijd wel blijven draaien dus wat mij betreft meer tijdloos.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zondag 18 november 2012 @ 02:05:58 #246
242204 YskaFredriksson
pi_119333856
Zooo the crazy hour of power luisteren met oordopjes in op de iPad. Ik slaap volledig niet, ik ga lekker zitten frotten met weet ik veel wat!
  zondag 18 november 2012 @ 04:26:02 #247
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_119335061
quote:
2s.gif Op zondag 18 november 2012 00:48 schreef kwiebuske het volgende:

[..]

het dumpen slaat ook niet op de opvang
maar op de ouders
en misschien is het het verkeerde woord, maar zo 'lijkt' het soms te gaan

90's hmmm
guns and roses
anouk
metallica
cranberries
mj
alanis

aaaaaaaaaa
kan nog wel ff doorgaan
nou hebben we het over muziek
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_119335559
Goede (althans, een betere dan de mijne) morgen!
Oblahim
pi_119335794
quote:
12s.gif Op zondag 18 november 2012 07:24 schreef Neo-- het volgende:
Goede (althans, een betere dan de mijne) morgen!
nah
kan niet beter
hier regent het

zei dr iemand het 'schone' drenthe ....
kunt beter zeggen het 'natte' drenthe
pi_119335803
LOL.

Nou, ik dacht uit te slapen.....
Geen kat.poes die me likkend wakker maakt om me goede morgen te wensen.
Geen zoontje die vraagt naar de bekende weg om een onchristelijk tijdstip...
Nee, dit keer was het Annika, die met een dreun de vloer van dichtbij ging inspecteren :S
Oblahim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')