Maar het is toch ook niet erg om dat te missen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Gewoon het algemene negatieve gezeik met vroeger was alles beter. Dingen veranderen, de wereld veranderen, mensen worden ouder of willen er mee stoppen, en dan vind ik (let op, vind ik) dat je best met een lach mag terugkijken naar 'vroeger' maar dat je de toekomst ook een warm welkom mag heten.
Oja gebaseerd op jou post:
Bram![]()
En het gezever in FEE.
Het is ook een deel van het proces van het ouder worden. Ik ben van '77, ik heb de opkomst van de cd, het internet en de mobiele telefoon meegemaakt. Voor je gevoel was vroeger alles beter omdat je het zelf meemaakte. Nu kijk je er op terug. En ja, niet alles is tegenwoordig beter, vroeger deed je meer dingen samen met anderen, tegenwoordig zijn het meer individuele eilandjes die zichzelf redden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:34 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar het is toch ook niet erg om dat te missen?Ik vond het niet azijnpissen iig
Noem het zuur, die mening mag je hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:15 schreef Ehhe het volgende:
Deze discussie is ook al vaker gevoerd natuurlijk, maar die reactie van jou vind ik wel zuur. Alsof vrouwen thuis moeten blijven bij de kinderen of dat kinderen gedumpt worden...
Ik vind het een goede ontwikkeling juist, dat vrouwen de keus hebben tegenwoordig.
Zo ging het bij mij thuis dus ook. Als je op school straf had gekregen dacht je er wel over na om het vooral thuis niet te vertellen. Als je na moest blijven kwam je er niet onderuit natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:20 schreef kwiebuske het volgende:
edit:
en jah,
vroegah als je een tik/straf kreeg van de leraar, zei mijn pa:
ow jah, jij bent de komende week uit school gelijk thuis....
nog straf erbij...
ipv dat ouders op school verhaal gaan halen en dan de leerkracht maar even de les lezen
ouderwets: ach, ben het met je eensquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:00 schreef cvboer het volgende:
Noem het ouderwets of niet meer van deze tijd, allemaal prima, het is kennelijk een beladen onderwerp waar een ieder een andere zienswijze op heeft.
hoiquote:
Gelukkig, toch nog een beetje leven hier.quote:
schrikquote:
het dumpen slaat ook niet op de opvangquote:Op zondag 18 november 2012 00:36 schreef Ehhe het volgende:
Ik wil alleen nog ff zeggen dat ik dumpen heel onvriendelijk vind klinken. Ik doe altijd mijn best om de kinderen liefdevol op te vangen en hoop dat mijn collega's dat ook doen.
Het '90's feest was wel leuk trouwens. Dj paul elstak en patrick kicken live gezien. Oh en de party animals en 24/7, maar dat waren niet de echte van vroegah
oooquote:Op zondag 18 november 2012 00:58 schreef Ehhe het volgende:
Hehe dit was meer de foute kant van de 90's
Altijd leuk om daar heen te gaan.quote:Op zondag 18 november 2012 00:58 schreef Ehhe het volgende:
Hehe dit was meer de foute kant van de 90's
nou hebben we het over muziekquote:Op zondag 18 november 2012 00:48 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
het dumpen slaat ook niet op de opvang
maar op de ouders
en misschien is het het verkeerde woord, maar zo 'lijkt' het soms te gaan
90's hmmm
guns and roses
anouk
metallica
cranberries
mj
alanis
aaaaaaaaaa
kan nog wel ff doorgaan
nahquote:Op zondag 18 november 2012 07:24 schreef Neo-- het volgende:
Goede (althans, een betere dan de mijne) morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |