Er stond me iets bij dat jij geen topics opent :p maar heb keurig eerst 5 minuten gewacht hoorquote:
klopt iddquote:Op maandag 12 november 2012 00:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er stond me iets bij dat jij geen topics opent :p maar heb keurig eerst 5 minuten gewacht hoor
ah k.quote:Op maandag 12 november 2012 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laysa is momenteel onbereikbaar!
Scheelt, doen ik ookquote:Op maandag 12 november 2012 00:14 schreef gomi het volgende:
maar ze las altijd mee. postte heel zelden
Ok hoop van wel!quote:Op maandag 12 november 2012 00:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.
slaapt al?
maar ze las altijd mee. postte heel zelden
fann kwam hier ook weleens langs, en nog een paar van de oude rls.quote:Op maandag 12 november 2012 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ok hoop van wel!
Ja ze is wel een lurkertje hoor.
fann zit daar idd. maar heel af en toe kwam ze wel langs.quote:Op maandag 12 november 2012 00:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fann zit nu toch in 40+? Ook veel ex-rls ers in die opa stream.
Denk dat de gemiddelde leeftijd hier wel 30+ is.quote:Op maandag 12 november 2012 00:27 schreef gomi het volgende:
[..]
fann zit daar idd. maar heel af en toe kwam ze wel langs.
die ouwe opa werkt me op de zenuwen
vind dat echt zo een kneus met zijn aanhang en ant opa's
Ik kom er nooit. Als ik opa's wil volgen bezoek ik wel een verpleegtehuis.quote:Op maandag 12 november 2012 00:27 schreef gomi het volgende:
[..]
fann zit daar idd. maar heel af en toe kwam ze wel langs.
die ouwe opa werkt me op de zenuwen
vind dat echt zo een kneus met zijn aanhang en ant opa's
ja, kwiebus trekt het gemiddelde aardig omhoogquote:Op maandag 12 november 2012 00:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Denk dat de gemiddelde leeftijd hier wel 30+ is.
ja idd denk ik ook wel. zo vlak boven de 3o denk ikquote:Op maandag 12 november 2012 00:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Denk dat de gemiddelde leeftijd hier wel 30+ is.
inderdaad. al helpen wij ook wel mee.quote:Op maandag 12 november 2012 00:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, kwiebus trekt het gemiddelde aardig omhoog
precies,mij zie je daar dus ook nooitquote:Op maandag 12 november 2012 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kom er nooit. Als ik opa's wil volgen bezoek ik wel een verpleegtehuis.
daarom noemde ik kwiebs ookquote:Op maandag 12 november 2012 00:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik trek t gemiddelde weer omlaag samen met ehhe en jaleesa (al s JJ hier wel heel sporadisch)
quote:Op maandag 12 november 2012 00:32 schreef dolfina-chica het volgende:
ja, kwiebus trekt het gemiddelde aardig omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |