Het wordt wel wat verwarrend, ik geloof dat Miranda nu Carolientje op de chat heet.quote:Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef mootie het volgende:
Pluis? Wat is dat nou weer voor koosnaampje....... Ik kan het echt niet meer bijhouden.
Als je zware lichamelijke arbeid verricht heb je nu eenmaal brandstof nodigquote:Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
En in 8 minuten is de avondmaaltijd weer naar binnengeprakt. Tijd voor een dropje, een flink glas cola, een zak chips en dan eindelijk ....... BIER!
Oh, ik dacht dat dat Stuit was.quote:Op maandag 12 november 2012 18:22 schreef mootie het volgende:
Die weet ik dan weer wel, Carolientje is Poezewoes!
Ookquote:Op maandag 12 november 2012 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat Stuit was.
Nee toch Poezewoes is toch Stuiter ?quote:Op maandag 12 november 2012 18:22 schreef mootie het volgende:
Die weet ik dan weer wel, Carolientje is Poezewoes!
Ze verschuilt zich achter vele namen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee toch Poezewoes is toch Stuiter ?
Liefquote:Op maandag 12 november 2012 18:25 schreef Jian het volgende:
Hij heeft bewondering van mootie zegt ie, ik weet niet waarom, met het is wel leuk om te horen
karolientje is mijn echte tweede naam, Stuiter gebruik ik al drie kwart jaar niet meer, en Poezewoes ja daarmee sta ik hier al 5 jaar mee geregistreerd, was koosnaampje van mijn overleden rode kater!quote:Op maandag 12 november 2012 18:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee toch Poezewoes is toch Stuiter ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |