Kan hij wel eindelijk gewoon aan tafel eten.quote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa lijkt genoeg te hebben van de chat. Hij overweegt de boel op slot te gooien.
Zijn de chatters zo irritant? Ik wist wel dat het een stelletje schorum was.quote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa lijkt genoeg te hebben van de chat. Hij overweegt de boel op slot te gooien.
Baluh man, echt baaaaluhquote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan moet-ie wel eerst een tafel kopen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan hij wel eindelijk gewoon aan tafel eten.
Het wordt wel wat verwarrend, ik geloof dat Miranda nu Carolientje op de chat heet.quote:Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef mootie het volgende:
Pluis? Wat is dat nou weer voor koosnaampje....... Ik kan het echt niet meer bijhouden.
Als je zware lichamelijke arbeid verricht heb je nu eenmaal brandstof nodigquote:Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
En in 8 minuten is de avondmaaltijd weer naar binnengeprakt. Tijd voor een dropje, een flink glas cola, een zak chips en dan eindelijk ....... BIER!
Oh, ik dacht dat dat Stuit was.quote:Op maandag 12 november 2012 18:22 schreef mootie het volgende:
Die weet ik dan weer wel, Carolientje is Poezewoes!
Ookquote:Op maandag 12 november 2012 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat Stuit was.
Nee toch Poezewoes is toch Stuiter ?quote:Op maandag 12 november 2012 18:22 schreef mootie het volgende:
Die weet ik dan weer wel, Carolientje is Poezewoes!
Ze verschuilt zich achter vele namen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee toch Poezewoes is toch Stuiter ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |