Helemaal!quote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
PB noemt Kopiekut de Eindhovense Lola Ferrari met haar plofuiers. Pearlbitch is back
die had ik al voorspeldquote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
PB noemt Kopiekut de Eindhovense Lola Ferrari met haar plofuiers. Pearlbitch is back
En overduidelijk op haar klit getrapt.quote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt er niks mis mee, mits ze echt zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 17:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En overduidelijk op haar klit getrapt.
Te makkelijk dit keer, te makkelijk.
Hij drinkt in één week meer dan ik in een jaar.quote:Op maandag 12 november 2012 17:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus het is wachten op de ambu, die lever moet een dezer dagen de geest wel geven.
Dan zijn ze bij deze haske nep.quote:Op maandag 12 november 2012 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt er niks mis mee, mits ze echt zijn.
Hij vindt vooral dat jij een prachtig scrotum hebt.quote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef Jian het volgende:
En oop verbaast zich wederom over wat een aardige mensen hier op het forum zitten
dat zei ie ook nog, maar hoe ie daar nou bij komt, nou ja een compliment is een complimentquote:Op maandag 12 november 2012 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vindt vooral dat jij een prachtig scrotum hebt.
Misschien heeft PB hem daar ook een foto van gestuurd.quote:Op maandag 12 november 2012 17:58 schreef Jian het volgende:
[..]
dat zei ie ook nog, maar hoe ie daar nou bij komt, nou ja een compliment is een compliment
Tja, die vriendschap lijkt wel overquote:Op maandag 12 november 2012 17:59 schreef Jian het volgende:
Maar waarom zei ie nou net dat Hop een klootzak is, dat is toch z'n vriend
Ik had laatst bijna hier opgeschreven wat de oma's over opa zeiden toen hij even naar de wc ging maar ik realiseerde me gelukkig net op tijd dat opa hier wel vaak meeleest.quote:Op maandag 12 november 2012 18:01 schreef Jian het volgende:
Die Hop moet het wel ontgelden bij Oop, dom, niet bijster slim, een imbeciel , een klootzak. Het is maar goed dat Hop hier nooit meeleest
Wat denk je van gisteren toen ie zo zat door te drammen over dat kroegspelletje darten en even wegliep, heb je de oma's toen over hem gehoordquote:Op maandag 12 november 2012 18:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had laatst bijna hier opgeschreven wat de oma's over opa zeiden toen hij even naar de wc ging maar ik realiseerde me gelukkig net op tijd dat opa hier wel vaak meeleest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |