Whehequote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind je het gek, dat tempo. Vreeeeeeeselijk.
pullup![]()
Hoeveel kratten?quote:Op maandag 12 november 2012 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Leo komt het nieuwe bier brengen.
Opa staat er niet voor opquote:Op maandag 12 november 2012 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Leo komt het nieuwe bier brengen.
Ik heb ook ouderwetse stoppen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:25 schreef beequeen het volgende:
Hij heeft nog ouderwetse stoppen, is dat Haags?
Waar? In de slaapkamer of naast zijn stoel?quote:Op maandag 12 november 2012 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft de erwtensoep en worst voor donderdag alvast klaargezet voor opa.
En dat is voor 2 weken?quote:Op maandag 12 november 2012 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
6 of 7. Leo zet ze in de keuken, oma bergt ze op en opa zit in z'n stoel.
Op de magnetron, dan hoeft-ie niet te bukken. Oma heeft zeker iets anders te doen op donderdag.quote:Op maandag 12 november 2012 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar? In de slaapkamer of naast zijn stoel?
Ah, ok. Ik heb zo'n nieuwerwetse schakelkast. Heul makkelijk.quote:
Zo te zien is zijn huis voor het laatst gerenoveerd of misschien gebouwd in de jaren 60. Hier is sinds de jaren 70 niets meer aan de binnenkant gebeurd.quote:Op maandag 12 november 2012 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik heb zo'n nieuwerweste schakelkast. Heul makkelijk.
Oma was even aan de telefoon. Aan opa te zien maakte zij zich tijdens dat gesprek wel zorgen of zijn maal wel om 6 uur klaar zou zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 17:46 schreef Jian het volgende:
Goedenavond vrienden van opa![]()
ligt het aan mij of doet z'n geluid het niet?
Okee en hij is terug met geluid en praat met PB, die zich hier schijnbaar niet meer laat zien ....quote:Op maandag 12 november 2012 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oma was even aan de telefoon. Aan opa te zien maakte zij zich tijdens dat gesprek wel zorgen of zijn maal wel om 6 uur klaar zou zijn.
Helemaal!quote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
PB noemt Kopiekut de Eindhovense Lola Ferrari met haar plofuiers. Pearlbitch is back
die had ik al voorspeldquote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
PB noemt Kopiekut de Eindhovense Lola Ferrari met haar plofuiers. Pearlbitch is back
En overduidelijk op haar klit getrapt.quote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt er niks mis mee, mits ze echt zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 17:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En overduidelijk op haar klit getrapt.
Te makkelijk dit keer, te makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |