Start automatisch :-) Tenzij een bepaalde dag niet in het apparaat staat ingeprogrammeerd (b.v. zondag als je normaal niet op zondag open bent)quote:Op zondag 18 november 2012 11:14 schreef Gladif het volgende:
Wie weet hoe je de emballage automaten moet opstarten bij het openen van de winkel
Dus dat. Het gaat mij om de zondag.quote:Op zondag 18 november 2012 11:51 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Start automatisch :-) Tenzij een bepaalde dag niet in het apparaat staat ingeprogrammeerd (b.v. zondag als je normaal niet op zondag open bent)
Vermoede ik alquote:Op zondag 18 november 2012 11:52 schreef Gladif het volgende:
[..]
Dus dat. Het gaat mij om de zondag.
Jij weet niet hoe je het moet opstarten op dagen dat dat niet automatisch opgestart wordt?quote:Op zondag 18 november 2012 11:55 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Vermoede ik alHij start automatisch op. Zo moet je ook de zomer en winter tijd inprogrammeren anders start hij een uur te laat op of gaat hij te vroeg uit. Tenminste dat was altijd zo, heb nu met de wintertijd de melding niet zien langskomen om apparaten in te stellen. Maar was dan ook de dagen eromheen vrij
Dank je voor de reminder aangezien wij waarschijnlijk over een paar maanden standaard op zondag open gaan. En Natuurlijk 24 december een uur eerder open gaan.
In de binnenzijde zit de handleiding misschien dat het daar in staat. Ik zou dat niet zo weten.quote:Op zondag 18 november 2012 12:08 schreef Gladif het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe je het moet opstarten op dagen dat dat niet automatisch opgestart wordt?
in principe krijg je gewoon altijd je contracturen betaald. Ik kan me herineren dat ik tijdens mijn 3 weken durende vakantie ook men contracturen volledig doorbetaald kreegquote:Op maandag 19 november 2012 16:48 schreef Kastanje91 het volgende:
Als ik in een bepaalde periode niet aan mijn contracturen kom (24 p.m.), krijg ik deze dan wel gewoon uitbetaald?
Ben ruim beschikbaar (2 avonden en 2 hele dagen) en vraag nauwelijks vrij.
Ze zullen wel van me af willen.
voor zover ik weet wel, ik had toen nog geen vast contractquote:Op maandag 19 november 2012 16:53 schreef Kastanje91 het volgende:
Ook als je kort parttimer bent?
Ik weet niet of mijn teamleader mij expres minder inroostert.
Heb er pas al eens wat van gezegd en nu ( 3 weken later) sta ik weer maar 2 uur i.p.v. 6.
Nee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:09 schreef exelletor het volgende:
Kunnen ze eigenlijk je contract(qua uren) aanpassen, zonder dat jij ermee instemt?
Ook niet naar boven? Bij mij hebben ze het wel gedaan, briefje in m'n postvakje en verder niks... Nu veel minder toeslaguren, maar ach; ik ga er geen punt van maken, want dan flikkeren ze mij over twee maanden eruit als mijn contract aan de verlenging toe is.quote:
Het mag in principe niet, maar aan de andere kant zijn ze verplicht je een hoger contract aan te bieden na x weken meer werken. Als je er geen problemen mee hebt lekker laten zittenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:13 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ook niet naar boven? Bij mij hebben ze het wel gedaan, briefje in m'n postvakje en verder niks... Nu veel minder toeslaguren, maar ach; ik ga er geen punt van maken, want dan flikkeren ze mij over twee maanden eruit als mijn contract aan de verlenging toe is.
In het kader van klantgericht denken dan weer niet. Hoe vaak gebeurt het niet dat klanten vragen hoe duur iets is (sticker weg), of dat iets nog op voorraad is? Nu moet je als terminal-loze naar de prijsscanner lopen, en terug naar de klant. Of als een produkt out-of-stock is achter kijken of het net is binnengekomen...quote:Op woensdag 21 november 2012 00:34 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Lijkt me nogal onnodig dat iedereen er een krijgt
Nee, je krijgt 3x een jaar of halfjaarcontract en daarna een contract (als je crisisregeling weer afgeschaft is, anders 4x) voor onbepaalde tijd, dan houd je gewoon je uren die je daarvoor ook hebt, maar kunnen ze je er minder makkelijk uit gooien.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik werk ook bij de AH en iemand vertelde mij dat je 3x een jaarcontract krijgt en daarna een 0 uren contract, klopt dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |