abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119328189
Nee, alleen als de aanpassing dezelfde dag nog is ingevoerd.
pi_119337157
Wie weet hoe je de emballage automaten moet opstarten bij het openen van de winkel
pi_119337781
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 11:14 schreef Gladif het volgende:
Wie weet hoe je de emballage automaten moet opstarten bij het openen van de winkel
Start automatisch :-) Tenzij een bepaalde dag niet in het apparaat staat ingeprogrammeerd (b.v. zondag als je normaal niet op zondag open bent)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_119337789
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 11:51 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Start automatisch :-) Tenzij een bepaalde dag niet in het apparaat staat ingeprogrammeerd (b.v. zondag als je normaal niet op zondag open bent)
Dus dat. Het gaat mij om de zondag.
pi_119337869
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 11:52 schreef Gladif het volgende:

[..]

Dus dat. Het gaat mij om de zondag.
Vermoede ik al ;) Hij start automatisch op. Zo moet je ook de zomer en winter tijd inprogrammeren anders start hij een uur te laat op of gaat hij te vroeg uit. Tenminste dat was altijd zo, heb nu met de wintertijd de melding niet zien langskomen om apparaten in te stellen. Maar was dan ook de dagen eromheen vrij :)

Dank je voor de reminder aangezien wij waarschijnlijk over een paar maanden standaard op zondag open gaan. En Natuurlijk 24 december een uur eerder open gaan.
pi_119338167
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 11:55 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Vermoede ik al ;) Hij start automatisch op. Zo moet je ook de zomer en winter tijd inprogrammeren anders start hij een uur te laat op of gaat hij te vroeg uit. Tenminste dat was altijd zo, heb nu met de wintertijd de melding niet zien langskomen om apparaten in te stellen. Maar was dan ook de dagen eromheen vrij :)

Dank je voor de reminder aangezien wij waarschijnlijk over een paar maanden standaard op zondag open gaan. En Natuurlijk 24 december een uur eerder open gaan.
Jij weet niet hoe je het moet opstarten op dagen dat dat niet automatisch opgestart wordt?
pi_119339610
Hangt af van het type automaat waarschijnlijk. Op de 710 kan je na het inloggen op de automaat kiezen voor optie 07 en 08 gevolgd door 'ok' geloof ik. De ene is om de automaat uit te schakelen, de ander om in te schakelen.
pi_119340836
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 12:08 schreef Gladif het volgende:

[..]

Jij weet niet hoe je het moet opstarten op dagen dat dat niet automatisch opgestart wordt?
In de binnenzijde zit de handleiding misschien dat het daar in staat. Ik zou dat niet zo weten.
pi_119355008
Ik heb et al thnx
pi_119389815
Als ik in een bepaalde periode niet aan mijn contracturen kom (24 p.m.), krijg ik deze dan wel gewoon uitbetaald?

Ben ruim beschikbaar (2 avonden en 2 hele dagen) en vraag nauwelijks vrij.

Ze zullen wel van me af willen.
pi_119389891
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:48 schreef Kastanje91 het volgende:
Als ik in een bepaalde periode niet aan mijn contracturen kom (24 p.m.), krijg ik deze dan wel gewoon uitbetaald?

Ben ruim beschikbaar (2 avonden en 2 hele dagen) en vraag nauwelijks vrij.

Ze zullen wel van me af willen.
in principe krijg je gewoon altijd je contracturen betaald. Ik kan me herineren dat ik tijdens mijn 3 weken durende vakantie ook men contracturen volledig doorbetaald kreeg
pi_119390099
Ook als je kort parttimer bent?

Ik weet niet of mijn teamleader mij expres minder inroostert.
Heb er pas al eens wat van gezegd en nu ( 3 weken later) sta ik weer maar 2 uur i.p.v. 6.
pi_119390250
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:53 schreef Kastanje91 het volgende:
Ook als je kort parttimer bent?

Ik weet niet of mijn teamleader mij expres minder inroostert.
Heb er pas al eens wat van gezegd en nu ( 3 weken later) sta ik weer maar 2 uur i.p.v. 6.
voor zover ik weet wel, ik had toen nog geen vast contract
  maandag 19 november 2012 @ 16:58:27 #89
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_119390294
Nee, je krijgt alleen je gewerkte uren uitbetaald omdat je kort-parttimer bent; je bouwt namelijk geen vakantie en ADV op want die zitten in je all-in loon. Als ze je (per ongeluk) toch je 24 uur uitbetalen lopen je vakantieuren in de min en die moet je dan toch weer een keer terugbetalen.

Wat wel kan is dat je nog een saldo te verrekenen uren had staan (TVU) omdat je ook wel boven contract hebt gewerkt. Deze gebruiken ze dan om je aan te vullen tot 24 uur.

Is dit allemaal niet het geval dan moet je zorgen dat ze je weer meer gaan inplannen want dat zijn ze verplicht, of ze nu van je af willen of niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_119390532
TVT uren krijg ik altijd wel uitbetaald.

Dan maar weer een gesprek aangaan met m'n teamleider.

Wordt er onderhand zo moe van dat je altijd overal achteraan moet. Als je gevraagd wordt langer te blijven, moet je zelfs nog opletten of je uren wel worden bijgeboekt.
pi_119427503
Kunnen ze eigenlijk je contract(qua uren) aanpassen, zonder dat jij ermee instemt?
pi_119427546
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:09 schreef exelletor het volgende:
Kunnen ze eigenlijk je contract(qua uren) aanpassen, zonder dat jij ermee instemt?
Nee.
pi_119427618
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:11 schreef GioStyle het volgende:
Nee.
Ook niet naar boven? Bij mij hebben ze het wel gedaan, briefje in m'n postvakje en verder niks... Nu veel minder toeslaguren, maar ach; ik ga er geen punt van maken, want dan flikkeren ze mij over twee maanden eruit als mijn contract aan de verlenging toe is.
pi_119428939
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:13 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ook niet naar boven? Bij mij hebben ze het wel gedaan, briefje in m'n postvakje en verder niks... Nu veel minder toeslaguren, maar ach; ik ga er geen punt van maken, want dan flikkeren ze mij over twee maanden eruit als mijn contract aan de verlenging toe is.
Het mag in principe niet, maar aan de andere kant zijn ze verplicht je een hoger contract aan te bieden na x weken meer werken. Als je er geen problemen mee hebt lekker laten zitten :)
  dinsdag 20 november 2012 @ 20:34:26 #95
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_119441082
Hmmm, las vandaag iets op HK-intranet over een test met een digitale assistent.. 1 (!) filiaal gaat ermee proefdraaien. Je kunt er o.a. voorraad mee opvragen, onderling bellen en prijzen checken. Iedere medewerker krijgt zo'n ding mee.
En dat alles verwerkt in een apparaat dat op een naambadge lijkt.

Hopelijk slaat het aan, lijkt mij erg handig.

Iemand die toevallig meer hierover weet?
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
pi_119452511
Lijkt me nogal onnodig dat iedereen er een krijgt
HAR!!! HAR!!11!!!1
  woensdag 21 november 2012 @ 07:51:58 #97
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_119454202
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:34 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Lijkt me nogal onnodig dat iedereen er een krijgt
In het kader van klantgericht denken dan weer niet. Hoe vaak gebeurt het niet dat klanten vragen hoe duur iets is (sticker weg), of dat iets nog op voorraad is? Nu moet je als terminal-loze naar de prijsscanner lopen, en terug naar de klant. Of als een produkt out-of-stock is achter kijken of het net is binnengekomen...

Met zo'n PA, weet je het meteen!
Persoonlijk kan ik niet zonder terminal meer...
  woensdag 21 november 2012 @ 09:48:26 #98
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_119455799
Citaat:
Proef Smart Badge voor winkelmedewerkers
(19 november 2012)

Het Retail InnovatieTeam start maandag 19 november de proef Smart
Badge (digitale mobiele assistent )in AH 1217 Heiloo. Alle medewerkers
in AH 1217 worden voorzien van deze persoonlijke mobiele assistent. We
willen testen hoe we medewerkers tijdens hun werk optimaal kunnen
ondersteunen met deze technologie.

De Smart Badge heeft een ingebouwde scanner en wifi-communicatie.
Hierdoor is het een volwaardige handterminal, maar zó licht dat hij
als badge gedragen kan worden. Het gebruik is simpel en werkt
intuïtief. De beschikbare functies op de Smart Badge zijn vooral
gericht op het verhogen van de effectiviteit van de medewerker. Zo kan
de medewerker de Smart Badge raadplegen om de voorraad van een artikel
op te vragen. Ook biedt de Smart Badge de medewerker direct toegang
tot extra warenkennis van vooral verse artikelen. Ook kan via de Smart
Badge binnen de winkel gebeld worden met andere medewerkers.

De proef start op 19 november 2012 in AH-winkel 1217 Heiloo en loopt
tot maart 2013. Op basis van evaluatie van de resultaten die in de
periode daarna volgt, wordt besloten of de Smart Badge geschikt is
voor eventuele uitrol.
Bron: Hk-intranet
pi_119455890
Ik werk ook bij de AH en iemand vertelde mij dat je 3x een jaarcontract krijgt en daarna een 0 uren contract, klopt dit?
Tax wil tetten :)!
pi_119456229
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik werk ook bij de AH en iemand vertelde mij dat je 3x een jaarcontract krijgt en daarna een 0 uren contract, klopt dit?
Nee, je krijgt 3x een jaar of halfjaarcontract en daarna een contract (als je crisisregeling weer afgeschaft is, anders 4x) voor onbepaalde tijd, dan houd je gewoon je uren die je daarvoor ook hebt, maar kunnen ze je er minder makkelijk uit gooien.

[ Bericht 0% gewijzigd door bigbass op 21-11-2012 10:23:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')