SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Maar verschilt het ofnie?quote:Op zondag 11 november 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Geweldig he.
Ze duren bij elkaar ook 4 minuten dus dat is wel heel erg tijdrovend.
ok bedanktquote:
Die van Leo zijn grappig en die van de NOS niet.quote:
Dat is een klassieker in de SV reeks als je een beetje terugbladert, die wilde ik ook op mijn naam hebben.quote:
In elk topic waar Rickazio post is het een klassiekerquote:Op zondag 11 november 2012 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een klassieker in de SV reeks als je een beetje terugbladert, die wilde ik ook op mijn naam hebben.
#yoloquote:Op zondag 11 november 2012 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In elk topic waar Rickazio post is het een klassieker
Zelfkastijding is van alle tijden.quote:Op zondag 11 november 2012 22:53 schreef tompsv18 het volgende:
200 topics over dit kut programma, hoe kan dat nou toch
Oranje/Lichtgroenquote:Op zondag 11 november 2012 22:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke kleur heeft de OP bij jullie jongens? Bij mij is hij rood en ik ben zelf groen.
Kijk maarquote:Op zondag 11 november 2012 22:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke kleur heeft de OP bij jullie jongens? Bij mij is hij rood en ik ben zelf groen.
Ben jij toevallig Lucille Wernerquote:Op zondag 11 november 2012 22:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Rood met witte stippen.quote:Op zondag 11 november 2012 22:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
OP is bij mij groen.quote:
Nee ik ben JPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |