Helemaal wel, hij zei letterlijk dat het zijn bedoeling was de bal om het standbeen van Kalas te spelen.quote:
jaquote:Op zondag 18 november 2012 22:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
En je denkt nog altijd dat dat toevallig is?
Kwaliteit van PSV.quote:Op zondag 18 november 2012 22:33 schreef alors het volgende:
PSVIk heb het idee dat elke club tegen PSV zijn slechtste wedstrijd speelt.
jouquote:
Dan valt er denk ik niks meer aan te doen...quote:
Ok, ik zal het spoorboekje erbij pakken.quote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan valt er denk ik niks meer aan te doen...
Wacht nog even, Jan legt het haarfijn uit.quote:Op zondag 18 november 2012 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ok, ik zal het spoorboekje erbij pakken.
Tegen Twente krijgen ze het ook lastig, die gooien gewoon de boel op slot en spelen op een gelijkspelletje.quote:Op zondag 18 november 2012 22:41 schreef Zorro het volgende:
Lastigste wedstrijd wordt tegen ajax, want van Bommel loopt tegen Vitesse ongetwijfeld tegen zijn 7e geel op
Dit dus, het is gewoon de tactiek, gelul over zielloosheid slaat nergens op.quote:Op zondag 18 november 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Durf gewoon te benoemen dat McClaren een faalhaas is.
quote:Op zondag 18 november 2012 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waterreus is een harde baas klaas
Nee, want dan is v Bommel terugquote:Op zondag 18 november 2012 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tegen Twente krijgen ze het ook lastig, die gooien gewoon de boel op slot en spelen op een gelijkspelletje.
Ajacied422quote:Op zondag 18 november 2012 22:44 schreef Evertjan het volgende:
niemand die Ajax nog kansen geeft op de titel?
Wat een kale eikel is het toch ookquote:
Dit wel get goede topiek ?¿quote:Op zondag 18 november 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
alsof Advocaat invloed heeft op het elftal
hee wat doe jij in vbl?quote:
Als Fischer doorbreekt, derk weer in vorm raakt en er nog één of twee jeugdspelers doorbreken, dan misschien wel.quote:Op zondag 18 november 2012 22:44 schreef Evertjan het volgende:
niemand die Ajax nog kansen geeft op de titel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |