SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat sadistischquote:
Kut, nu blijf ik dit stukje altijd gelinkt krijgen wanneer ik jou een sadist noem heh?quote:Op zondag 11 november 2012 22:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus geen sadist.
BEWIJS OMG.
omdat je je oren wil verkrachtenquote:
Ov, wel veilig verkrachten hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 22:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
omdat je je oren wil verkrachten
Ja.quote:Op zondag 11 november 2012 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kut, nu blijf ik dit stukje altijd gelinkt krijgen wanneer ik jou een sadist noem heh?
quote:Op zondag 11 november 2012 22:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja.
Net zoals je de rest van je leven zal blijven horen dat je mij geen knuffel durfde te geven toen we elkaar eerste keer zagen.
en nog wat van zulke dingen.
En ik gebruik je woorden tegen je.Voor aaaaaltijd.
Nee dat heft het niet op liefje.quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja maar vanmiddag hebben we meerdere keren geknuffelddat heft het op
mamihlapinatapai toch
Hey dat deed ik vanmiddag
waarom meld je dit? om tijd te rekken?quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
Morgenochtend vroeg uit bed om stage te lopen, laat ik het eens voor gaan bereiden..
Waar loop je stage?quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
Morgenochtend vroeg uit bed om stage te lopen, laat ik het eens voor gaan bereiden..
Ohquote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee dat heft het niet op liefje.
Weet ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |