Amen broeder Kaneelquote:
In die spot zitten zeekadetten, zat ik vroeger bij jongequote:Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga het morgen halen.
[..]
Kende ik nog niet
Bazenreclame was het ook.
Verklaar je naderquote:Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef Tamashii het volgende:
Vreemd kan leuk en eng tegelijkertijd zijn.
Ik vind dat tweede juist interessanter, maar ik snap wel dat het enigszins 'eng' kan zijn. Al heb ik dat eigenlijk juist bij hele 'normale' mensen, aangezien ik me daar vaak niet in kan vinden.quote:Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Interactieve vreemdheid.
Dus vreemde mensen die gaan communiceren met je. Vreemd is leuk qua kunst, muziek, film, alles waar je als observator toekijkt en geen onderdeel uitmaakt van het vervreemdende. Vind ik dan.
Ik ben een control-freakquote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat tweede juist interessanter, maar ik snap wel dat het enigszins 'eng' kan zijn. Al heb ik dat eigenlijk juist bij hele 'normale' mensen, aangezien ik me daar vaak niet in kan vinden.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef Tamashii het volgende:
Vreemd kan leuk en eng tegelijkertijd zijn.
Enge dingen hebben aantrekkingskracht. Het is spannend, maar te eng of te vreemd is nooit goed.quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Verklaar je nader
Eens tho
quote:
Eens.quote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Enge dingen hebben aantrekkingskracht. Het is spannend, maar te eng of te vreemd is nooit goed.
zoals tietenquote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]Dingen loslaten kan vaak zoveel opleveren. Klinkt heel tegenstrijdig, maar onverwachte dingen kunnen erg fijn zijn.
Nee, je moet het iets geavanceerder zien denk ik.quote:
True.. Maar wanneer is iets TE eng of te vreemd?quote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Enge dingen hebben aantrekkingskracht. Het is spannend, maar te eng of te vreemd is nooit goed.
Muhu. Ik heb tal van flaws die met elkaar samenhangen. Naast control-freak ook perfectionistisch en bang kansen te laten schieten.quote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]Dingen loslaten kan vaak zoveel opleveren. Klinkt heel tegenstrijdig, maar onverwachte dingen kunnen erg fijn zijn.
zoals poezen?quote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, je moet het iets geavanceerder zien denk ik.
quote:
WTF am I reading?quote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan eronder een lul. Heel onverwacht.
Wat moest je allemaal doen dan?quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Raene het volgende:
[..]
In die spot zitten zeekadetten, zat ik vroeger bij jonge.
En dat.. Nieuwe ervaringen op doen door buiten je comfortzone te gaanquote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
Goede vraag, als het interessante gevoel zich omdraait naar angst.quote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
True.. Maar wanneer is iets TE eng of te vreemd?
HMMMM.quote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Muhu. Ik heb tal van flaws die met elkaar samenhangen. Naast control-freak ook perfectionistisch en bang kansen te laten schieten.
Ik denk als er een "relatief grote" kans ontstaat dat het slecht/schadelijk voor jou kan uitpakken. Hoe groot dat dan is hangt per persoon af.quote:Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goede vraag, als het interessante gevoel zich omdraait naar angst.
Dat is inderdaad wel met elkaar verbonden. Weet je ook waar die behoefte tot controle vandaan komt? Ben je ergens bang voor?quote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Muhu. Ik heb tal van flaws die met elkaar samenhangen. Naast control-freak ook perfectionistisch en bang kansen te laten schieten.
Kansen gaan twee kanten opquote:
Gingen we ammal dingen doen op het waterquote:Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moest je allemaal doen dan?
Ik woon vlak bij het strand, maar heb er echt een hekel aan.
Ik denk dat dat wel inherent is.quote:Op zondag 11 november 2012 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben juist gewoon een perfectionist die niet tegen zijn verlies kan
Ja, zoiets inderdaad. Maar angst is bij mensen een goede raadgever, meestal intuitie en verstand tegelijkertijd en dan moet je het niet doen.quote:Op zondag 11 november 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk als er een "relatief grote" kans ontstaat dat het slecht/schadelijk voor jou kan uitpakken. Hoe groot dat dan is hangt per persoon af.
Ik kan ook ZO slecht tegen mijn verlies.quote:Op zondag 11 november 2012 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben juist gewoon een perfectionist die niet tegen zijn verlies kan
Och, bang bang.. Ik heb een bepaald verwachtingspatroon/ambitieniveau en dat wil ik waarmaken. Het zat er al vrij vroeg in en ik zou het zonde vinden als ik niet 'leef naar mijn potentie', hoe arrogant dat over kan komen misschien.quote:Op zondag 11 november 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel met elkaar verbonden. Weet je ook waar die behoefte tot controle vandaan komt? Ben je ergens bang voor?
Mensen willen tegenwoordig niet eens meer monopoly ofzo met mij doenquote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan ook ZO slecht tegen mijn verlies.
Mja, soms moet je je angst ook los kunnen laten.. Zoals ik al zei buiten je comfortzone.. Angsten moet je onder ogen zien soms.. Afhankelijk van waar het om gaat natuurlijkquote:Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goede vraag, als het interessante gevoel zich omdraait naar angst.
quote:
Het spreekwoord luidt toch juist dat angst een slechte raadgever is? Of ben ik nu weer in de war met iets anders?quote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad. Maar angst is bij mensen een goede raadgever, meestal intuitie en verstand tegelijkertijd en dan moet je het niet doen.
Maar wat denk je dat er gebeurt als je de controle verliest? Dat je dan niet leeft naar je potentie?quote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, bang bang.. Ik heb een bepaald verwachtingspatroon/ambitieniveau en dat wil ik waarmaken. Het zat er al vrij vroeg in en ik zou het zonde vinden als ik niet 'leef naar mijn potentie', hoe arrogant dat over kan komen misschien.
Zijn angsten dat niet sowieso? Meen me een reportage te herinneren waarin uitgelegd wordt dat alle angsten die je hebt aangeleerd zijnquote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Het spreekwoord luidt toch juist dat angst een slechte raadgever is? Of ben ik nu weer in de war met iets anders?
Overigens ben ik 't wel grotendeels met je eens. Maar angst kan ook geconditioneerd gedrag zijn.
Nee, je bent niet in de war.quote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Het spreekwoord luidt toch juist dat angst een slechte raadgever is? Of ben ik nu weer in de war met iets anders?
Overigens ben ik 't wel grotendeels met je eens. Maar angst kan ook geconditioneerd gedrag zijn.
Geen idee. Zijn er geen angsten die voort komen uit instinct?quote:Op zondag 11 november 2012 22:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn angsten dat niet sowieso? Meen me een reportage te herinneren waarin uitgelegd wordt dat alle angsten die je hebt aangeleerd zijn
Ik zou best de controle eens los willen laten. Maar niet voordat ik bepaalde doelen heb bereiktquote:Op zondag 11 november 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat denk je dat er gebeurt als je de controle verliest? Dat je dan niet leeft naar je potentie?
Hahha, over monopoly gesproken.quote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mensen willen tegenwoordig niet eens meer monopoly ofzo met mij doen
Ja, angst wanneer je in levensgevaar verkeert of zo. Dat is ook wel logischquote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn er geen angsten die voort komen uit instinct?
Ja, is ook zo. Het is hatelijk om onder angst te leven.quote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mja, soms moet je je angst ook los kunnen laten.. Zoals ik al zei buiten je comfortzone.. Angsten moet je onder ogen zien soms.. Afhankelijk van waar het om gaat natuurlijk
Is dat een 'ja' op mijn vraag?quote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou best de controle eens los willen laten. Maar niet voordat ik bepaalde doelen heb bereikt![]()
.
Ruilen?quote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahha, over monopoly gesproken.Nee, ik kan ook nukkig doen dan ja.
Maar ook dan komt het ergens van vandaan, iets wat je niet moet negeren.quote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen de mate waarin je dat doortrekt, die angst, is wellicht wel aangeleerd.quote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, angst wanneer je in levensgevaar verkeert of zo. Dat is ook wel logisch
Ja over monopoly gesprokenquote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
HAHA, inderdaad. Ah ik haat monopoly.quote:Op zondag 11 november 2012 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ruilen?
Nee want dan krijg je die straat, ik ga nog liever dood
Is dat alles? Kameraad begon met zijn vuist op tafel te slaan bij slechte worpen tijdens Riskquote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know all too wellquote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Het is hatelijk om onder angst te leven.
Nee, dingen als angst voor spinnen, onweer en dat soort dingen. Daar word je niet mee geborenquote:Op zondag 11 november 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen de mate waarin je dat doortrekt, die angst, is wellicht wel aangeleerd.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
HAHA, inderdaad. Ah ik haat monopoly.
Onweer wel, angst is een vorm van zelfbehoud en onweer kan dodelijk zijnquote:Op zondag 11 november 2012 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dingen als angst voor spinnen, onweer en dat soort dingen. Daar word je niet mee geboren
Ik heb een keer iemand laten huilen bij riskquote:Op zondag 11 november 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat alles? Kameraad begon met zijn vuist op tafel te slaan bij slechte worpen tijdens Risk
quote:Op zondag 11 november 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja over monopoly gesproken
Ligt eraan ... In een bepaalde situatie is die angst dan de juiste raadgever, maar in een andere situatie niet. Als je een hond vanaf pup zijnde slaat met een krant, is de hond terecht angstig wanneer iemand een krant pakt om hem te slaan. Echter is hij ook angstig wanneer iemand een krant pakt om hem te lezen. Dus in die situatie niet terecht angstig.quote:Op zondag 11 november 2012 22:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar ook dan komt het ergens van vandaan, iets wat je niet moet negeren.
Hmm, ik moet die reportage eens terugzoekenquote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onweer wel, angst is een vorm van zelfbehoud en onweer kan dodelijk zijn.
Oooohnee, zo erg ben ik niet.quote:Op zondag 11 november 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat alles? Kameraad begon met zijn vuist op tafel te slaan bij slechte worpen tijdens Risk
ben jij communist ofzo?quote:Op zondag 11 november 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb een keer iemand laten huilen bij risk
JE GAAT EENEN GOOIEN IK ZWEER HET JE!! JE KAN ER NIETS VAN!!
gooit hij 3 eenen in de aanval![]()
ik 2 6en
had altijd teveel mazzel emt dat spel
Wil ik meemaken.quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooohnee, zo erg ben ik niet.![]()
Kan wel stampvoeten.
Klopt. Maar er zijn levensgevaarlijke dieren waar je terecht bang voor moet zijn. Er zijn ook spinnen waar je bang voor moet zijn. Dus is dat niet deels instinctief?quote:Op zondag 11 november 2012 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dingen als angst voor spinnen, onweer en dat soort dingen. Daar word je niet mee geboren
Wat?quote:
Dit is dus min of meer wat ik bedoel. Als jij van jongs af aan leert dat spinnen eng zijn (doordat iemand er telkens naar gilt ofzo) ga je dat overnemen en ontwikkel je zelf ook een angst.quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan ... In een bepaalde situatie is die angst dan de juiste raadgever, maar in een andere situatie niet. Als je een hond vanaf pup zijnde slaat met een krant, is de hond terecht angstig wanneer iemand een krant pakt om hem te slaan. Echter is hij ook angstig wanneer iemand een krant pakt om hem te lezen. Dus in die situatie niet terecht angstig.
Wel logisch natuurlijk, aangezien honden nogal snel generaliseren. Mensen hebben die neiging wat minder geloof ik.
Zie mijn andere post.quote:Op zondag 11 november 2012 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit is dus min of meer wat ik bedoel. Als jij van jongs af aan leert dat spinnen eng zijn (doordat iemand er telkens naar gilt ofzo) ga je dat overnemen en ontwikkel je zelf ook een angst.
Sommige mensen krijsen al voor de allerkleinste spinnetjesquote:Op zondag 11 november 2012 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar er zijn levensgevaarlijke dieren waar je terecht bang voor moet zijn. Er zijn ook spinnen waar je bang voor moet zijn. Dus is dat niet deels instinctief?
communisten hebben kameradenquote:Op zondag 11 november 2012 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat?
Kameraad gebruik je om verwarring te voorkomen. Als je vriend zegt denken ze dat je homo bent.
Signed, homofoob.
Misschien niet, misschien wel. Ik zou niet weten hoe ik mijn angst voor spinnen aangeleerd heb, eigenlijk.quote:Op zondag 11 november 2012 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sommige mensen krijsen al voor de allerkleinste spinnetjesDat heeft niks met instinctieve angst te maken lijkt me.
Hahahaha, heerlijk is dat ja. Ik kan ook gaan janken.quote:Op zondag 11 november 2012 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha![]()
[..]
Wil ik meemaken.. Ik lust wel een potje monopoly
Weet ik bro, maten klinkt ook zo camperachtigquote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
communisten hebben kameraden
Keer en spellenmeet doenquote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha, heerlijk is dat ja. Ik kan ook gaan janken.Maar dat heb ik de laatste 10 jaar niet gedaan.
Ooh, ik doelde niet persé op jou hoorquote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien niet, misschien wel. Ik zou niet weten hoe ik mijn angst voor spinnen aangeleerd heb, eigenlijk.
Dat zou ik ook wel tof vinden.quote:Op zondag 11 november 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Keer en spellenmeet doen
Ben ik altijd wel voor te porren
Hahahaha hoe dan zegt zequote:
Mits niet weer in Duitsland.quote:Op zondag 11 november 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Keer en spellenmeet doen
Ik heb al redelijk wat spelletjesquote:
Weet ik, maar ik denk even terug, maar kan niet echt achterhalen hoe die angst aangeleerd kan zijn. Maar omdat er levensgevaarlijke spinnen bestaan, kan die angst toch al van nature genesteld zijn? Want beter ontwijk je alle spinnen, dat is veiliger dan het risico nemen mocht de spin giftig zijn. Of te wel, je generaliseert de angst om het risico op gevaar te verkleinen.quote:Op zondag 11 november 2012 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, ik doelde niet persé op jou hoor
Soms is het zo fijn om weinig angsten te kennen
Spelletjes zijn tof.quote:Op zondag 11 november 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Keer en spellenmeet doen
quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb al redelijk wat spelletjes
Monopoly, Risk, Trivial Pursuit, Pictionary, Party & co, Robo Rally en Mad oa.
Hmm, goede theorie welquote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik denk even terug, maar kan niet echt achterhalen hoe die angst aangeleerd kan zijn. Maar omdat er levensgevaarlijke spinnen bestaan, kan die angst toch al van nature genesteld zijn? Want beter ontwijk je alle spinnen, dat is veiliger dan het risico nemen mocht de spin giftig zijn. Of te wel, je generaliseert de angst om het risico op gevaar te verkleinen.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hahahaha hoe dan zegt ze
Eigenlijk weet ik niet meer zo goed wat je deed, MAAR HET WAS VALSSPELEN JA
Niet in Europa, daar huizen al heel lang geen giftige spinnen meer.quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik denk even terug, maar kan niet echt achterhalen hoe die angst aangeleerd kan zijn. Maar omdat er levensgevaarlijke spinnen bestaan, kan die angst toch al van nature genesteld zijn? Want beter ontwijk je alle spinnen, dat is veiliger dan het risico nemen mocht de spin giftig zijn. Of te wel, je generaliseert de angst om het risico op gevaar te verkleinen.
Ik mis Kolonisten van Catan, Carcassonne en 30 Seconds!quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb al redelijk wat spelletjes
Monopoly, Risk, Trivial Pursuit, Pictionary, Party & co, Robo Rally en Mad oa.
Kom niet met je grote mondquote:
Het klinkt logisch voor mij, maar misschien is het wel onzin.quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, goede theorie wel
Klinkt ook wel aannemelijk.
zulk opdringerig gedrag tolereer ik niet, hou het maar in tot morgenochtendquote:Op zondag 11 november 2012 22:17 schreef Fera het volgende:
"Hoi, ik ben een hond en ik duw mijn neus in jouw elleboog. LAAT ME UIT VERDOMME".
Stef Stuntpilootquote:Op zondag 11 november 2012 22:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik mis Kolonisten van Catan, Carcassonne en 30 Seconds!
Gvd Kolonisten ja, die heb ik ook met de zeevaarders en de ridders uitbreiding. Wel alles voor 4 spelers.quote:Op zondag 11 november 2012 22:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik mis Kolonisten van Catan, Carcassonne en 30 Seconds!
Maar wie weet is die angst al duizenden jaren oud en er gewoon nog niet uit gefokt.quote:Op zondag 11 november 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet in Europa, daar huizen al heel lang geen giftige spinnen meer.
Mijn ex was ook als de dood voor spinnen en insecten vind ik zelf ook niet zo prettig alhoewel ik ze nu gewoon vastpak.
Zou goed kunnen. Insecten zijn over het algemeen genomen slecht nieuws en dan vooral in warme landen.quote:Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wie weet is die angst al duizenden jaren oud en er gewoon nog niet uitgefokt.
"Dan pis ik straks je keuken onder. Haha".quote:Op zondag 11 november 2012 22:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zulk opdringerig gedrag tolereer ik niet, hou het maar in tot morgenochtend
Zeker. Even wachten.quote:Op zondag 11 november 2012 22:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kom niet met je grote monden je
smiley
Maar de vraag is, zeggen ze het dan zo, of gebruiken ze meer iets als ?quote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
communisten hebben kameraden
Dat laatste kan ik niet lezen.quote:Op zondag 11 november 2012 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar de vraag is, zeggen ze het dan zo, of gebruiken ze meer iets als товариш?
overcompensatie voor mijn kleine hartje maar grote lulquote:
Unter glieben glauben globen.quote:
De vraag is natuurlijk, hoe klein?quote:Op zondag 11 november 2012 22:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
overcompensatie voor mijn kleine hartje maar grote lul
Leuke is als je het aanpast lijkt hij het niet meer te pakken. Maar tavarisj dus.quote:
Is dat de fonetische uitspraak?quote:Op zondag 11 november 2012 22:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leuke is als je het aanpast lijkt hij het niet meer te pakken. Maar tavarisj dus.
Teeny weeny string bikiniquote:Op zondag 11 november 2012 22:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Unter glieben glauben globen.
UHHHAAA UHAAAA.
dat moet je de dokter vragenquote:Op zondag 11 november 2012 22:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk, hoe klein?
Interessantquote:Op zondag 11 november 2012 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Anders zou ik tovarish denk ik moeten tikken.
+1quote:Op zondag 11 november 2012 22:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Interesant. Ik vind talen sowieso erg fascinerend.
Ik zag het wel in de quote staan. Maar is dat dus letterlijk 'kameraad'?quote:Op zondag 11 november 2012 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Anders zou ik tovarish denk ik moeten tikken.
Oh, jammer. Hoe groot dan?quote:Op zondag 11 november 2012 22:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat moet je de dokter vragen
Dat is kameraad ja. товарищ.quote:Op zondag 11 november 2012 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag het wel in de quote staan. Maar is dat dus letterlijk 'kameraad'?
Wauw. Jij weet echt veel.quote:
Dat zegt weinig.quote:Op zondag 11 november 2012 22:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zit op FOK! dus dat zegt alles volgens mij
Pfffft. Te groot.quote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
30 cm zoals elke mannelijke user
Nee, compleet onhandelbaar. Misschien dat een pony er iets mee kan.quote:
Ik zal morgen eens navragen of er in het russisch wel óóit eens een woord is gebruikt dat qua taalvorm lijkt op "kameraad". Indien niet (daar lijkt het nu op) zet dat wet een beetje je hele russische wereld op de kop.quote:
* proeeesstttt, mijn bier!! Wat doe je?quote:Op zondag 11 november 2012 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, compleet onhandelbaar. Misschien dat een pony er iets mee kan.
"In my world we have men and we can ride 'em like ponies"quote:Op zondag 11 november 2012 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ff aan wennen? Dat is puur pijn.quote:
Nee, geen jurkjes daar. Te slechte kwaliteit.quote:
Geen ervaring meequote:Op zondag 11 november 2012 22:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, geen jurkjes daar. Te slechte kwaliteit.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* proeeesstttt, mijn bier!! Wat doe je?![]()
Waar is dat van?quote:Op zondag 11 november 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"In my world we have men and we can ride 'em like ponies"
quote:Op zondag 11 november 2012 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Jurkjes zijn geweldig, maar doe dan maar Part Two, French Connection, Maison Scotch, GAP etc etc.quote:Op zondag 11 november 2012 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee
Maar jurkjes zijn op zich
Beffy the Vampire Layer. Klinkt als een goede film.quote:
Ik geloof jequote:Op zondag 11 november 2012 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jurkjes zijn geweldig, maar doe dan maar Part Two, French Connection, Maison Scotch, GAP etc etc.
Met de broek op de enkels.quote:Op zondag 11 november 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beffy the Vampire Layer. Klinkt als een goede film.
Ik zou kijken.
Volgens mij issie er toch?quote:Op zondag 11 november 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beffy the Vampire Layer. Klinkt als een goede film.
Ik zou kijken.
Hoax, want ik draag geen broeken.quote:
Is het?quote:Op zondag 11 november 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Volgens mij issie er toch?
quote:
Met de lul op de enkels dan.quote:Op zondag 11 november 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoax, want ik draag geen broeken.
[..]
Met je lul in de hand dan.quote:Op zondag 11 november 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoax, want ik draag geen broeken.
Misschien moet ik dan maar een shirt maken met:quote:Op zondag 11 november 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Goed shirt.
Al ben ik helemaal niet zo verlegen.
Ik vraag me af hoe mijn leven was verlopen als ik dit shirt een paar jaar geleden had gedragen.quote:Op zondag 11 november 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Goed shirt.
Al ben ik helemaal niet zo verlegen.
Kan niet, ik voldoe niet aan de FOK!eisen.quote:
Dat altijd.quote:
Jij anti-sociaal?quote:Op zondag 11 november 2012 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar een shirt maken met:
"Just antisocial
Not shy
(shut the fuck up)"
Ben jij zo verlegen ?quote:Op zondag 11 november 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe mijn leven was verlopen als ik dit shirt een paar jaar geleden had gedragen.
Volgens mij niet veel anders.
Ja.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soms spaar ik mijn krachten op en dan kan ik het verbergen.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soms spaar ik mijn krachten op en dan kan ik het verbergen.
quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar een shirt maken met:
"Just antisocial
Not shy
(shut the fuck up)"
Dat heb ik ook wel eens, ik was bijvoorbeeld gisteren de frituur vergeten uit te zetten. Oeps.quote:Op zondag 11 november 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat altijd.
Ik heb sinds gister al 4 keer water gekookt voor thee. Maar vergeet iedere keer het te zetten. Dan loop ik de keuken in en zie de waterkoker en weet het weer, maar dan is de thee koud.
Nuttige post.quote:
Gier!quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 22:55 schreef Fera het volgende:
There ain't no sunshine when she's goooooooone
You like?quote:
Ik zeg net toch dat ik niet voldoe aan de FOK!eisen, dus nee.quote:
Dejavu.quote:
haaayquote:
wees eens orginelerquote:
WAT?!quote:Op zondag 11 november 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
Vacatures van kpn, helpdesk functie. Eisen: HBO/WO niveau.
Ik ben niet echt verlegen, heb alleen niet altijd iets te melden. En dat wordt vaak gezien als verlegen. Ben niet echt het type van urenlang inhoudloos slap lullen, alleen met alcohol komt dat een beetje losquote:Op zondag 11 november 2012 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Nog wel een klein beetje, soms. In onbekende situaties toch altijd even de kat uit de boom kijken.
Dat kan. Sommige mensen zijn nu eenmaal iets rustiger. Vaak zijn het wel de mensen die, als ze eenmaal praten, wel iets zinnigs te melden hebben.quote:Op zondag 11 november 2012 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt verlegen, heb alleen niet altijd iets te melden. En dat wordt vaak gezien als verlegen. Ben niet echt het type van urenlang inhoudloos slap lullen, alleen met alcohol komt dat een beetje los
Zou toch mooi zijn, als de mensen bij de helpdesk gewoon een beetje intellecht hebben.quote:Op zondag 11 november 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
Vacatures van kpn, helpdesk functie. Eisen: HBO/WO niveau.
Hehequote:Op zondag 11 november 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het salaris werd niet vermeld, dat laat zich wel raden.
Mooi woord.quote:Op zondag 11 november 2012 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn, als de mensen bij de helpdesk gewoon een beetje intellecht hebben.
Het komt ook op kennis aan en dat kan een MBO'er ook prima lerenquote:Op zondag 11 november 2012 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn, als de mensen bij de helpdesk gewoon een beetje intellecht hebben.
wel goed eigenlijk lekker relaxed weekend gehad in ieder gevalquote:
Ik ben het type van 10 minuten niks te melden en dan opeens een droge opmerkingquote:Op zondag 11 november 2012 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan. Sommige mensen zijn nu eenmaal iets rustiger. Vaak zijn het wel de mensen die, als ze eenmaal praten, wel iets zinnigs te melden hebben.
Mooi mooi.quote:Op zondag 11 november 2012 23:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
wel goed eigenlijk lekker relaxed weekend gehad in ieder geval
en daar?
Kan gebeuren broeder, mijn brein had het woord alsnog begrepen.quote:Op zondag 11 november 2012 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amaai, nu val ik door de mand. hè.
Door de slechte comeback wel.quote:Op zondag 11 november 2012 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amaai, nu val ik door de mand. hè.
ook wel eens lekker effe een weekendje gewoon niks doenquote:Op zondag 11 november 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi mooi.
Ja gaat lekker, ook rustig aan gedaan
Klopt. Komende paar weekenden genoeg te doenquote:Op zondag 11 november 2012 23:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook wel eens lekker effe een weekendje gewoon niks doen
ik sowieso aankomend weekend wel weer drukquote:Op zondag 11 november 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Komende paar weekenden genoeg te doen
Als ze terugkomt verras ik haar met een taart.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 23:08 schreef Tamashii het volgende:
Niks mis met neuken in deze sc met jou.
Smoothquote:
Prima, maar ik ga niet zittend plassen.quote:Op zondag 11 november 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rokje, Heloef.
[ afbeelding ]
Is dit een werkbare opstelling voor onze filosofie uren?
Goeden, hihihihihi. Hoe weet je dat exact?quote:
Flinstones ?quote:Op zondag 11 november 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zit hier ergens een Rolling Stones grapje.
Dat is gewoon eng.quote:Op zondag 11 november 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rokje, Heloef.
[ afbeelding ]
Is dit een werkbare opstelling voor onze filosofie uren?
Webcamseks.quote:Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
Alleen neuken op internet gaat zo moeilijk, ik heb mijn lul wel eens in de USB poort gestopt maar hij kwam niet bij haar aan in de mail.
Dat schat ik in.quote:Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goeden, hihihihihi. Hoe weet je dat exact?
Proestquote:Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
Alleen neuken op internet gaat zo moeilijk, ik heb mijn lul wel eens in de USB poort gestopt maar hij kwam niet bij haar aan in de mail.
Lonely Islandquote:Op zondag 11 november 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze terugkomt verras ik haar met een taart.
[ afbeelding ]
Deed het pijn aan je ogen?quote:
Je kunt er niet tegen als iemand naar je kijkt op de wc?quote:Op zondag 11 november 2012 23:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is gewoon eng.Terwijl ik best van dat soort plaatjes ben.
Ik prop hem er altijd aan de achterkant inquote:Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
Ik wilde hem al voor mezelf houden.quote:Op zondag 11 november 2012 23:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kun jij hem stelen en dan aan mij verkopen?
Ik denk dat ze daar eerder een Sahara van wordt ipv een Niagara.quote:
Yes ze kan het waarderenquote:
Moet ik onthouden voor de vorige keer.quote:Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik prop hem er altijd aan de achterkant in. Vandaar ook al dat spinrag
.
quote:
Jullie zijn zo heerlijk voorspelbaarquote:
Hangt er vanaf wie het is denk ik he?quote:Op zondag 11 november 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar eerder een Sahara van wordt ipv een Niagara.
Is ook een grapje.quote:Op zondag 11 november 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk niet achter je gezocht.
Dat is waar.quote:Op zondag 11 november 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie het is denk ik he?
Ik hoef niet in de rij, jullie mogen haar hebben.quote:
Nee want ik heb nog geen inschrijving ontvangen.quote:
Valt mee hoor.. Vaak is het tegendeel waar, vooral bij VVquote:Op zondag 11 november 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zo heerlijk voorspelbaar
ik zag dat jij een vriend hebtquote:Op zondag 11 november 2012 23:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee want ik heb nog geen inschrijving ontvangen.
Ik trek geen nummertje hoorquote:Op zondag 11 november 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
Ik hoef niet in de rij, jullie mogen haar hebben.
Ik ken best meisjes die daarvoor in zouden zijn, zeg maar.quote:
Gatverdamme.quote:Op zondag 11 november 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
Tamashii is dus een onverbiddelijk SM-meesteres die je laat gillen als een gecastreerd speenvarkentje.
Seems legit.
Heloef, geef mij even geen MI's. Ik moet minderen met fappen.quote:Op zondag 11 november 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
Tamashii is dus een onverbiddelijk SM-meesteres die je laat gillen als een gecastreerd speenvarkentje.
Seems legit.
Hahaha, ik denk niet dat er hier een kwestie van mogen is.quote:Op zondag 11 november 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Ik hoef niet in de rij, jullie mogen haar hebben.
Veel makkelijker, ik heb het namelijk wel eens gehad.quote:Op zondag 11 november 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken best meisjes die daarvoor in zouden zijn, zeg maar.
Zou het makkelijker zijn dat te verkrijgen dan echte seks? Ik denk het wel.
Maar je hebt dan nog steeds niks he?
Lijkt mij weer niks.quote:Op zondag 11 november 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken best meisjes die daarvoor in zouden zijn, zeg maar.
Zou het makkelijker zijn dat te verkrijgen dan echte seks? Ik denk het wel.
Maar je hebt dan nog steeds niks he?
Ook niet?quote:
Sorry lieverdquote:Op zondag 11 november 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, geef mij even geen MI's. Ik moet minderen met fappen.
Moeten?quote:Op zondag 11 november 2012 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk niet dat er hier een kwestie van mogen is.
Trusten Vin!quote:
Slaap lekkerquote:
Hoe kwam je daarbij dan? Met wie? Via welke wegen? Hoe was het?quote:Op zondag 11 november 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Veel makkelijker, ik heb het namelijk wel eens gehad.
Tsja, dat was een ervaring.
Hoe vaak ik die van mij ook weg leg, telkens kruipt ze weer op schootquote:
Jij vraagt niet of ie de live stream heeft opgeslagen?quote:Op zondag 11 november 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kwam je daarbij dan? Met wie? Via welke wegen? Hoe was het?
Die van mij is geen schootliggerquote:Op zondag 11 november 2012 23:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe vaak ik die van mij ook weg leg, telkens kruipt ze weer op schoot.
Neuh, eerst kijken wie het was.quote:Op zondag 11 november 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij vraagt niet of ie de live stream heeft opgeslagen?
Geen *i can fap to this* attitude?quote:Op zondag 11 november 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh, eerst kijken wie het was.
Heb al gefapt vandaag.quote:Op zondag 11 november 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen *i can fap to this* attitude?
Dat willen ze hier dan weer geen van beidequote:Op zondag 11 november 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van mij is geen schootligger. Wel een borstkasligger, zo triomfantelijk met zijn pootje in je nek.
Als ik nu aanstalte maak om mijn pc af te sluiten gaat ie al klaar staan bij de bankquote:Op zondag 11 november 2012 23:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat willen ze hier dan weer geen van beide. De ene opschoot en de andere op het bureau tegen mijn borst aan, al dan niet met nagels in mij om aandacht te vragen
.
Als ik op de bank zit komen ze beide opschoot.
Neuh, Ik weet mijn volgende 2 fapbeurten al.quote:
Nou, bij mij is het altijd zaad. Ik wacht nog steeds tot ie goud spuit.quote:Op zondag 11 november 2012 23:34 schreef Tamashii het volgende:
Echt, een piemol lijkt me geweldig. De hele dag trekken en dan kijken wat er uit komt. En gewoon meisjes dwingen. BAM.
Ze stelde het voor, een vreemde, internet, chatsite, vreemdquote:Op zondag 11 november 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kwam je daarbij dan? Met wie? Via welke wegen? Hoe was het?
Niet romantischquote:Op zondag 11 november 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh, Ik weet mijn volgende 2 fapbeurten al.
Vanavond staat er geen een op de planning.
Ok.quote:Op zondag 11 november 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze stelde het voor, een vreemde, internet, chatsite, vreemd
Klopt. Ben niet in een romantische bui.quote:
Dat dwingen laat ik maar achterwege, dat al dat tegen gestribbel en die politiebezoekjes ben ik wel klaar mee.quote:Op zondag 11 november 2012 23:34 schreef Tamashii het volgende:
Echt, een piemol lijkt me geweldig. De hele dag trekken en dan kijken wat er uit komt. En gewoon meisjes dwingen. BAM.
Jij plant dat?quote:Op zondag 11 november 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh, Ik weet mijn volgende 2 fapbeurten al.
Vanavond staat er geen een op de planning.
Ach ja, ze blijven eigenwijsquote:Op zondag 11 november 2012 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik nu aanstalte maak om mijn pc af te sluiten gaat ie al klaar staan bij de bank. Netjes opgevoed ditdat.
quote:Op zondag 11 november 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, bij mij is het altijd zaad. Ik wacht nog steeds tot ie goud spuit.
Meisjes dwingen ? Creapyquote:Op zondag 11 november 2012 23:34 schreef Tamashii het volgende:
Mijn piemel laat zich niet dwingen door orde en regelmaat helaas.quote:Op zondag 11 november 2012 23:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard, orde en regelmaat.
lolquote:Op zondag 11 november 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dwingen laat ik maar achterwege, dat al dat tegen gestribbel en die politiebezoekjes ben ik wel klaar mee.
En nu kom ik er niet meer af met een taakstrafje helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |