Amen broeder Kaneelquote:
In die spot zitten zeekadetten, zat ik vroeger bij jongequote:Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga het morgen halen.
[..]
Kende ik nog niet
Bazenreclame was het ook.
Verklaar je naderquote:Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef Tamashii het volgende:
Vreemd kan leuk en eng tegelijkertijd zijn.
Ik vind dat tweede juist interessanter, maar ik snap wel dat het enigszins 'eng' kan zijn. Al heb ik dat eigenlijk juist bij hele 'normale' mensen, aangezien ik me daar vaak niet in kan vinden.quote:Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Interactieve vreemdheid.
Dus vreemde mensen die gaan communiceren met je. Vreemd is leuk qua kunst, muziek, film, alles waar je als observator toekijkt en geen onderdeel uitmaakt van het vervreemdende. Vind ik dan.
Ik ben een control-freakquote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat tweede juist interessanter, maar ik snap wel dat het enigszins 'eng' kan zijn. Al heb ik dat eigenlijk juist bij hele 'normale' mensen, aangezien ik me daar vaak niet in kan vinden.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef Tamashii het volgende:
Vreemd kan leuk en eng tegelijkertijd zijn.
Enge dingen hebben aantrekkingskracht. Het is spannend, maar te eng of te vreemd is nooit goed.quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Verklaar je nader
Eens tho
quote:
Eens.quote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Enge dingen hebben aantrekkingskracht. Het is spannend, maar te eng of te vreemd is nooit goed.
zoals tietenquote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]Dingen loslaten kan vaak zoveel opleveren. Klinkt heel tegenstrijdig, maar onverwachte dingen kunnen erg fijn zijn.
Nee, je moet het iets geavanceerder zien denk ik.quote:
True.. Maar wanneer is iets TE eng of te vreemd?quote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Enge dingen hebben aantrekkingskracht. Het is spannend, maar te eng of te vreemd is nooit goed.
Muhu. Ik heb tal van flaws die met elkaar samenhangen. Naast control-freak ook perfectionistisch en bang kansen te laten schieten.quote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]Dingen loslaten kan vaak zoveel opleveren. Klinkt heel tegenstrijdig, maar onverwachte dingen kunnen erg fijn zijn.
zoals poezen?quote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, je moet het iets geavanceerder zien denk ik.
quote:
WTF am I reading?quote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan eronder een lul. Heel onverwacht.
Wat moest je allemaal doen dan?quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Raene het volgende:
[..]
In die spot zitten zeekadetten, zat ik vroeger bij jonge.
En dat.. Nieuwe ervaringen op doen door buiten je comfortzone te gaanquote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
Goede vraag, als het interessante gevoel zich omdraait naar angst.quote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
True.. Maar wanneer is iets TE eng of te vreemd?
HMMMM.quote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Muhu. Ik heb tal van flaws die met elkaar samenhangen. Naast control-freak ook perfectionistisch en bang kansen te laten schieten.
Ik denk als er een "relatief grote" kans ontstaat dat het slecht/schadelijk voor jou kan uitpakken. Hoe groot dat dan is hangt per persoon af.quote:Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goede vraag, als het interessante gevoel zich omdraait naar angst.
Dat is inderdaad wel met elkaar verbonden. Weet je ook waar die behoefte tot controle vandaan komt? Ben je ergens bang voor?quote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Muhu. Ik heb tal van flaws die met elkaar samenhangen. Naast control-freak ook perfectionistisch en bang kansen te laten schieten.
Kansen gaan twee kanten opquote:
Gingen we ammal dingen doen op het waterquote:Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moest je allemaal doen dan?
Ik woon vlak bij het strand, maar heb er echt een hekel aan.
Ik denk dat dat wel inherent is.quote:Op zondag 11 november 2012 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben juist gewoon een perfectionist die niet tegen zijn verlies kan
Ja, zoiets inderdaad. Maar angst is bij mensen een goede raadgever, meestal intuitie en verstand tegelijkertijd en dan moet je het niet doen.quote:Op zondag 11 november 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk als er een "relatief grote" kans ontstaat dat het slecht/schadelijk voor jou kan uitpakken. Hoe groot dat dan is hangt per persoon af.
Ik kan ook ZO slecht tegen mijn verlies.quote:Op zondag 11 november 2012 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben juist gewoon een perfectionist die niet tegen zijn verlies kan
Och, bang bang.. Ik heb een bepaald verwachtingspatroon/ambitieniveau en dat wil ik waarmaken. Het zat er al vrij vroeg in en ik zou het zonde vinden als ik niet 'leef naar mijn potentie', hoe arrogant dat over kan komen misschien.quote:Op zondag 11 november 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel met elkaar verbonden. Weet je ook waar die behoefte tot controle vandaan komt? Ben je ergens bang voor?
Mensen willen tegenwoordig niet eens meer monopoly ofzo met mij doenquote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan ook ZO slecht tegen mijn verlies.
Mja, soms moet je je angst ook los kunnen laten.. Zoals ik al zei buiten je comfortzone.. Angsten moet je onder ogen zien soms.. Afhankelijk van waar het om gaat natuurlijkquote:Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goede vraag, als het interessante gevoel zich omdraait naar angst.
quote:
Het spreekwoord luidt toch juist dat angst een slechte raadgever is? Of ben ik nu weer in de war met iets anders?quote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad. Maar angst is bij mensen een goede raadgever, meestal intuitie en verstand tegelijkertijd en dan moet je het niet doen.
Maar wat denk je dat er gebeurt als je de controle verliest? Dat je dan niet leeft naar je potentie?quote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, bang bang.. Ik heb een bepaald verwachtingspatroon/ambitieniveau en dat wil ik waarmaken. Het zat er al vrij vroeg in en ik zou het zonde vinden als ik niet 'leef naar mijn potentie', hoe arrogant dat over kan komen misschien.
Zijn angsten dat niet sowieso? Meen me een reportage te herinneren waarin uitgelegd wordt dat alle angsten die je hebt aangeleerd zijnquote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Het spreekwoord luidt toch juist dat angst een slechte raadgever is? Of ben ik nu weer in de war met iets anders?
Overigens ben ik 't wel grotendeels met je eens. Maar angst kan ook geconditioneerd gedrag zijn.
Nee, je bent niet in de war.quote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Het spreekwoord luidt toch juist dat angst een slechte raadgever is? Of ben ik nu weer in de war met iets anders?
Overigens ben ik 't wel grotendeels met je eens. Maar angst kan ook geconditioneerd gedrag zijn.
Geen idee. Zijn er geen angsten die voort komen uit instinct?quote:Op zondag 11 november 2012 22:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn angsten dat niet sowieso? Meen me een reportage te herinneren waarin uitgelegd wordt dat alle angsten die je hebt aangeleerd zijn
Ik zou best de controle eens los willen laten. Maar niet voordat ik bepaalde doelen heb bereiktquote:Op zondag 11 november 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat denk je dat er gebeurt als je de controle verliest? Dat je dan niet leeft naar je potentie?
Hahha, over monopoly gesproken.quote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mensen willen tegenwoordig niet eens meer monopoly ofzo met mij doen
Ja, angst wanneer je in levensgevaar verkeert of zo. Dat is ook wel logischquote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn er geen angsten die voort komen uit instinct?
Ja, is ook zo. Het is hatelijk om onder angst te leven.quote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mja, soms moet je je angst ook los kunnen laten.. Zoals ik al zei buiten je comfortzone.. Angsten moet je onder ogen zien soms.. Afhankelijk van waar het om gaat natuurlijk
Is dat een 'ja' op mijn vraag?quote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou best de controle eens los willen laten. Maar niet voordat ik bepaalde doelen heb bereikt![]()
.
Ruilen?quote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahha, over monopoly gesproken.Nee, ik kan ook nukkig doen dan ja.
Maar ook dan komt het ergens van vandaan, iets wat je niet moet negeren.quote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen de mate waarin je dat doortrekt, die angst, is wellicht wel aangeleerd.quote:Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, angst wanneer je in levensgevaar verkeert of zo. Dat is ook wel logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |