Men leert.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Valt tegen, ik had weinig input.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 20:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Vraag Aldo maar om tips.quote:
Werksequote:Op zondag 11 november 2012 20:50 schreef Fera het volgende:
Pauze is voorbij. Het was me weer een genoegen.
Die knie hoort er ook niet in eh, daar heeft ie wat anders voorquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Die knie hoort er ook niet in eh, daar heeft ie wat anders voor
quote:Op zondag 11 november 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, test het.quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 11 november 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
True storyquote:Op zondag 11 november 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
De rotterdamse aanpakquote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef GSbrder het volgende:
Een mooi meisje hier. Zou ik de Marokkaanse aanpak hanteren of de Nederlandse zolderkamerautistenaanpak?
Ik zou de Boerenaanpak hanteren en een broccolistam naar haar gooienquote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef GSbrder het volgende:
Een mooi meisje hier. Zou ik de Marokkaanse aanpak hanteren of de Nederlandse zolderkamerautistenaanpak?
Brommers kiek'nquote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou de Boerenaanpak hanteren en een broccolistam naar haar gooien.
Ik val daar doorgaan wel voor ja :$.. Maar dan liever boer'nkool :$quote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou de Boerenaanpak hanteren en een broccolistam naar haar gooien.
Ie bint met moos te versiern?quote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik val daar doorgaan wel voor ja :$.. Maar dan liever boer'nkool :$
Ik gooi wel rijst naar jou.quote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik val daar doorgaan wel voor ja :$.. Maar dan liever boer'nkool :$
Ze gaat toch niet trouwen?quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
WA VEUR EEN KLEUR TRAKTOR HEDDE GIJ ???
A'j dr roep'n op hebt zitt'n waquote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ie bint met moos te versiern?
Da hek nie, da vink nie zo lekkerquote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
A'j dr roep'n op hebt zitt'n wa
Ik ben toch heul geen indoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Kie deur. Wah reur. Se kusseh mekeur agter de pileur!quote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ie bint met moos te versiern?
Lekker toch, dat spul wat er uit stroomt wanneer ze onder je schoen komenquote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da hek nie, da vink nie zo lekker
quote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben toch heul geen indoKan ook met pompoenen gooien maar dat doet zo een zeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik ben toch heul geen indoIk was al beledigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wtf is dat voor accent?quote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kie deur. Wah reur. Se kusseh mekeur agter de pileur!
[..]
Ik ben toch heul geen indoVuile kut rac... oh wachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik ben toch heul geen indoDan rijst nu de vraag waarom dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Mijn beste vriend is indo hoorquote:
Nimweegsquote:
Meloenen dan maarquote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ook met pompoenen gooien maar dat doet zo een zeer
Die zijn net de titel "mandarijntjes" waardigquote:
NIJMEEGS.quote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kie deur. Wah reur. Se kusseh mekeur agter de pileur!
Dan nogquote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Die zijn net de titel "mandarijntjes" waardig
Nee, je plaagt alleen lieve mensen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is indo hoor.. Ik plaag m wel eens, is dat erg?
True.quote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
As ik weer bij jouwww in duh Gofffurt bin, dan gaot iets deur juh hehn.quote:
PRAAT ER NIET OVER, DIE ZIJN EXCLUSIEF VOOR........ MIJ :$quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
PRAAT ER NIET OVER, DIE ZIJN EXCLUSIEF VOOR........ MIJ :$
Mandarijntjes. De kleinste zijn altijd het lekkerst.quote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sounds like home.quote:Op zondag 11 november 2012 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
As ik weer bij jouwww in duh Gofffurt bin, dan gaot iets deur juh hehn.
Ik weet hetquote:
Dat sowieso..quote:Op zondag 11 november 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, je plaagt alleen lieve mensen.
[..]
True.
Muhuuu. Ik ben voor een Nijmegen-meetquote:
quote:
Ik kan dan nergens slapenquote:Op zondag 11 november 2012 21:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Muhuuu. Ik ben voor een Nijmegen-meet.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
quote:
Jawel hoor.quote:
Vrienden plagen vrienden. Maar hoe zit het als je iemand plaagt die geen vriend is? Zijn het dan proto-vrienden?quote:Op zondag 11 november 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik weet het
[..]
Dat sowieso..
Als je een luchtbed hebt.quote:
Wat scheelt Arnhem/ Nijmegen nou?!quote:Op zondag 11 november 2012 21:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een hoop strontquote:Op zondag 11 november 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat scheelt Arnhem/ Nijmegen nou?!
Een half uurtje.quote:Op zondag 11 november 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nijmegen > Arnhemquote:Op zondag 11 november 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmmm ... Mijn ex heeft alle campingspullen geclaimd.quote:
Tsssk. alleen omdat remlof daar vandaan komt?quote:
Waar wonen jullie?quote:Op zondag 11 november 2012 21:07 schreef Tamashii het volgende:
En Aldo, wij hebben 3 bedden over hoor.
Is dus niks, ben ik ook kwijt om naar Arnhem te gaan.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrienden plagen vrienden. Maar hoe zit het als je iemand plaagt die geen vriend is? Zijn het dan proto-vrienden?
Dan wordt het lepeltje lepeltje met jouquote:Op zondag 11 november 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Mijn ex heeft alle campingspullen geclaimd.
Nee. Alleen maar omdat het een brug te ver is.quote:Op zondag 11 november 2012 21:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsssk. alleen omdat remlof daar vandaan komt?
Nope.quote:Op zondag 11 november 2012 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan wordt het lepeltje lepeltje met jou
quote:Op zondag 11 november 2012 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Alleen maar omdat het een brug te ver is.
Eens. Ik ben ook een half uur onderweg.quote:Op zondag 11 november 2012 21:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dus niks, ben ik ook kwijt om naar Arnhem te gaan.
No fucking way. Oke, alleen als Den Haag daar weer boven staat.quote:
1,45 bitchaz :$quote:Op zondag 11 november 2012 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eens. Ik ben ook een half uur onderweg.
Ja hallo. Half uur van Arnhem af.quote:
Zo zit ik er altijd bij als ik alleen ben. Te filosoferen over de diepere zaken des levens.quote:
Nee gek.quote:Op zondag 11 november 2012 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Alleen maar omdat het een brug te ver is.
Maar boven Den Haag staat Rotterdam, maar Nijmegen > Rotterdam, dus een cirkelquote:Op zondag 11 november 2012 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
No fucking way. Oke, alleen als Den Haag daar weer boven staat.
Ik doe dat vaak op de wcquote:Op zondag 11 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo zit ik er altijd bij als ik alleen ben. Te filosoferen over de diepere zaken des levens.
Nimma?quote:Op zondag 11 november 2012 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hallo. Half uur van Arnhem af.
Ja, so what. Beetje respect voor de meet he!quote:Op zondag 11 november 2012 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eens. Ik ben ook een half uur onderweg.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar boven Den Haag staat Rotterdam, maar Nijmegen > Rotterdam, dus een cirkel
Heb ik ook. Arnhem-meetsquote:Op zondag 11 november 2012 21:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, so what. Beetje respect voor de meet he!
quote:
BHAAAAAquote:Op zondag 11 november 2012 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
No fucking way. Oke, alleen als Den Haag daar weer boven staat.
Nee nee, no fucking way. Rotterdam boven Den Haag?quote:Op zondag 11 november 2012 21:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar boven Den Haag staat Rotterdam, maar Nijmegen > Rotterdam, dus een cirkel
Zeer herkenbaar, even alles op een rijtje zetten.quote:Op zondag 11 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo zit ik er altijd bij als ik alleen ben. Te filosoferen over de diepere zaken des levens.
Jij ging toch niet terug naar huis.quote:
Rotterdam van voor de oorlog. Maybe.quote:Op zondag 11 november 2012 21:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee nee, no fucking way. Rotterdam boven Den Haag?
Niiiiice.quote:
Mijn wc is heel koud in de winter. Dus dat doe ik alleen als het lekker weer is.quote:
Huh wat? A.s weekend wel wslquote:Op zondag 11 november 2012 21:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij ging toch niet terug naar huis.
Juist. Nu no way.quote:Op zondag 11 november 2012 21:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rotterdam van voor de oorlog. Maybe.
Amenquote:
Arnhemquote:
Cool. Dat is altijd handig.quote:Op zondag 11 november 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan een 2 persoons luchtbed fixen en een 1 persoons slaapzak heb ik al.
Nee, maar dan doe je er nog maar een uur over gemiddeld.quote:Op zondag 11 november 2012 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Huh wat? A.s weekend wel wsl
ALSOF JE DAT ERG VOND BTW![]()
Wc's horen warm en uitnodigend te zijn, doe er wat aanquote:Op zondag 11 november 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn wc is heel koud in de winter. Dus dat doe ik alleen als het lekker weer is.
Mijn ouders hebben 2 hele chille wc's. Daar doe ik het wel.
Die zijn lekker warm en voorzien van muziek en lectuur. Ik heb dan altijd de beste ideeën, maar als ik weer er van af ben, zijn ze weer vergeten.
Notitieblok naast de plee.quote:Op zondag 11 november 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn wc is heel koud in de winter. Dus dat doe ik alleen als het lekker weer is.
Mijn ouders hebben 2 hele chille wc's. Daar doe ik het wel.
Die zijn lekker warm en voorzien van muziek en lectuur. Ik heb dan altijd de beste ideeën, maar als ik weer er van af ben, zijn ze weer vergeten.
Ruim boven Den Haagquote:Op zondag 11 november 2012 21:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee nee, no fucking way. Rotterdam boven Den Haag?
Ja toch? Dat moet je af en toe een beetje doen, voordat je jezelf voorbij loopt.quote:Op zondag 11 november 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, even alles op een rijtje zetten.
Snap ik. Zeker als we keihard gaan stappen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeker, terugrijden heb ik nooit zo een zin in.
Een soort duoplee waarbij je rug aan rug zit klinkt wel heel sexy.quote:Op zondag 11 november 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch? Dat moet je af en toe een beetje doen, voordat je jezelf voorbij loopt.
Ik vraag me af of er meer uitkomt (filosofisch gezien) als we met zijn 3'en zouden zitten daar.
Lekker tegen elkaar aan stinkenquote:Op zondag 11 november 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een soort duoplee waarbij je rug aan rug zit klinkt wel heel sexy.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik. Zeker als we keihard gaan zuipen.
Ik teken voor een The Circle concept, waar we filosoferen met elkaar.quote:Op zondag 11 november 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch? Dat moet je af en toe een beetje doen, voordat je jezelf voorbij loopt.
Ik vraag me af of er meer uitkomt (filosofisch gezien) als we met zijn 3'en zouden zitten daar.
Het was een synoniem voor, inderdaad.quote:
Ja toch en als de ene spetterpoep heeft zie je het dan bij de andere rondspuiten.quote:Op zondag 11 november 2012 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lekker tegen elkaar aan stinken
Sowwiequote:Op zondag 11 november 2012 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wc's horen warm en uitnodigend te zijn, doe er wat aan
Morgen heb ik de doorbraak in geneeskunde.quote:
Mwah. Ik vind van niet.quote:Op zondag 11 november 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een soort duoplee waarbij je rug aan rug zit klinkt wel heel sexy.
Dat is geen slecht idee.quote:Op zondag 11 november 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik teken voor een The Circle concept, waar we filosoferen met elkaar.
Met eventueel geestveruimende middelen er bij.
Of hard op denken met een taperecorder er naast.quote:Op zondag 11 november 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En een pen. Of misschien is een potlood veiliger.
Dat zuigt wel danquote:Op zondag 11 november 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowwie
Maar oud huis he? Geen isolatie ditdat. En klein.
[..]
Morgen heb ik de doorbraak in geneeskunde.
[..]
Mwah. Ik vind van niet.
Mooi abstract kunstwerk op je kont spatten.quote:Op zondag 11 november 2012 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja toch en als de ene spetterpoep heeft zie je het dan bij de andere rondspuiten.
En als ik je nu de mogelijkheid voorleg dat de een door te staan de laatste restjes stront uit de anus kan wegpissen, maakt dat je warm?quote:
Ben jij veelste netjes voor zekerquote:Op zondag 11 november 2012 21:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Stelletje ranzige mawfakkaaaaa's.. Gelukkig zou ik nooit zoiets zeggen :$
Ik heb ook een beetje plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 11 november 2012 21:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Stelletje ranzige mawfakkaaaaa's.. Gelukkig zou ik nooit zoiets zeggen :$
Ik ben geen stad.quote:
Ja, zo ben ik niet opgevoeld verdommequote:Op zondag 11 november 2012 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben jij veelste netjes voor zeker.
Ik voel je (no pun... helaas)quote:Op zondag 11 november 2012 21:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje plaatsvervangende schaamte.
Wel een beetje vreemd. En sexy.quote:
Nee, past niksquote:Op zondag 11 november 2012 21:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat zuigt wel dan.. Past geen miniverwarminkje ofzo in t wchokje?
Nee.quote:Op zondag 11 november 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En als ik je nu de mogelijkheid voorleg dat de een door te staan de laatste restjes stront uit de anus kan wegpissen, maakt dat je warm?
1) Meh.quote:
Wat is er mis met een beetje vreemd?quote:
Sja, het is toch een beetje het halve werk hè.quote:Op zondag 11 november 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje vreemd?
Mensen die een beetje vreemd zijnquote:Op zondag 11 november 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gewoon is ook maar gewoon :$quote:Op zondag 11 november 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sja, het is toch een beetje het halve werk hè.
Eens.quote:Op zondag 11 november 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gewoon is ook maar gewoon :$
Ham & eggs, maar ik ben het niet!quote:Op zondag 11 november 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niks.quote:Op zondag 11 november 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Saai.quote:
Het spijt me. OKAY?!quote:
Daar koop ik niks voor.quote:
Niks liefje, hij is te vreemd.quote:Op zondag 11 november 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
IK ZIE HET!quote:Op zondag 11 november 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ZIE JE ME BOOS ZIJN? WOEST.. ZIEDEND OOK
Fap fap met je krokolulquote:Op zondag 11 november 2012 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Maar als jij anders bent dan ons ... ben jij dan niet de vreemde?quote:Op zondag 11 november 2012 21:25 schreef GSbrder het volgende:
EN WAAROM?! OMDAT IK ANDERS BEN DAN JULLIE, ZIJNDE NIET VREEMD?!
Tsja. Is vreemd zijn in the eye of the beholder?quote:Op zondag 11 november 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als jij anders bent dan ons ... ben jij dan niet de vreemde?
Beetje vreemd.quote:Op zondag 11 november 2012 21:25 schreef GSbrder het volgende:
EN WAAROM?! OMDAT IK ANDERS BEN DAN JULLIE, ZIJNDE NIET VREEMD?!
Eigenlijk is het heel logisch, toch?quote:Op zondag 11 november 2012 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja. Is vreemd zijn in the eye of the beholder?
Dat zou wel raar zijn.
Meh. Dat zou betekenen dat in de ogen van iedereen alle andere mensen vreemd zijn.quote:
Maar wel lekkerquote:
Tsja. Je kan je ook afvragen of je daar wel een vaste definitie aan kunt verbinden. Zoals: wat is normaal? Dat is voor iedereen ook anders. Dan is vreemd ook automatisch anders voor iedereen, aangezien dat het tegenovergestelde van normaal is.quote:Op zondag 11 november 2012 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meh. Dat zou betekenen dat in de ogen van iedereen alle andere mensen vreemd zijn.
Wat op zichzelf al weer afbreuk zou doen aan de definitie 'vreemd'.
Blegh.quote:
Ik ben qua lengte de laatste fles.quote:
Om de heideroosjes maar eens te quoten:quote:Op zondag 11 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsja. Je kan je ook afvragen of je daar wel een vaste definitie aan kunt verbinden. Zoals: wat is normaal? Dat is voor iedereen ook anders. Dan is vreemd ook automatisch anders voor iedereen, aangezien dat het tegenovergestelde van normaal is.
quote:
Hater.quote:
Ik dacht dat we geen penisgrappen mee mochten maken.quote:
Ik ken echt niemand die Rivella lekker vindt. Ook nog nooit bij iemand in huis gezien.quote:Op zondag 11 november 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hater.
[..]
Ik dacht dat we geen penisgrappen mee mochten maken.
Maar ik kan moeilijk anderen 'normaal' gaan noemen, want dan krijg je deze discussie dus weer.quote:Op zondag 11 november 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsja. Je kan je ook afvragen of je daar wel een vaste definitie aan kunt verbinden. Zoals: wat is normaal? Dat is voor iedereen ook anders. Dan is vreemd ook automatisch anders voor iedereen, aangezien dat het tegenovergestelde van normaal is.
Daar moeten wij helemaal niet over denken.quote:Op zondag 11 november 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
"MAAR DAT BEDOELDE HIJ HELEMAAL NIET ROKJE"
Waarom niet? Vrouwen hebben vagina monologen en wij pensigrappenquote:Op zondag 11 november 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hater.
[..]
Maar ik wel.quote:Op zondag 11 november 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben de kleinste fles.quote:
Ik vind het lekker.quote:Op zondag 11 november 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die Rivella lekker vindt. Ook nog nooit bij iemand in huis gezien.
Hoezo vertroebelde visie? Erg moeilijk om een objectief oordeel te geven over wat je 'normaal' of 'vreemd' vindt.quote:Op zondag 11 november 2012 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ik kan moeilijk anderen 'normaal' gaan noemen, want dan krijg je deze discussie dus weer.
Met andere woorden; een 'normaal' of 'vreemd' label kan je alleen als maatschappij aan een individu hangen, of als individu zelf. Elk ander kijkt met een dusdanig vertroebelde visie dat er onmogelijk tot een conclusie te komen valt.
Is beetje eng wel jaquote:Op zondag 11 november 2012 21:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar moeten wij helemaal niet over denken.
Ik lust het, maar daar is ook alles mee gezegd. Liever cola.quote:Op zondag 11 november 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben de kleinste fles.
[..]
Ik vind het lekker.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is beetje eng wel jaDaar ging mijn hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Als iedereen zelf niet 100% "normaal" of 100% "vreemd" is, moet er dus ook door een grotere massa tot een conclusie gekomen worden. Of door een individu zelf, waar niet tegen te discussieren valt.quote:Op zondag 11 november 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo vertroebelde visie? Erg moeilijk om een objectief oordeel te geven over wat je 'normaal' of 'vreemd' vindt.
WAT? JIJ WILDE ROKJE HOSSELEN?quote:
Cola.quote:Op zondag 11 november 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lust het, maar daar is ook alles mee gezegd. Liever cola.
Misschien.quote:Op zondag 11 november 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WAT? JIJ WILDE ROKJE HOSSELEN?
Maakt niks uit. One luv terug.quote:
Dan is het dus eigenlijk 'de meeste stemmen gelden'? Dat is op zich wel hoe het gaat, mensen zijn conformistisch en voegen zich graag bij een groter geheel. De paar uitzonderingen die dat niet doen, zijn dan vreemd.quote:Op zondag 11 november 2012 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als iedereen zelf niet 100% "normaal" of 100% "vreemd" is, moet er dus ook door een grotere massa tot een conclusie gekomen worden. Of door een individu zelf, waar niet tegen te discussieren valt.
Je weet hoe ik over je denk, toch?quote:Op zondag 11 november 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dat willen er wel meer, eh kaneel
Sorry, voor alle teleurstellingen :$
True storyquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over je denk, toch?
[..]
True story
Coca Cola Vanilla.quote:Op zondag 11 november 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WAT? JIJ WILDE ROKJE HOSSELEN?
[..]
Cola.
Zo mainstream.
Tegenwoordig zijn homo's al minder vreemd dan 300 jaar terug.quote:Op zondag 11 november 2012 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is het dus eigenlijk 'de meeste stemmen gelden'? Dat is op zich wel hoe het gaat, mensen zijn conformistisch en voegen zich graag bij een groter geheel. De paar uitzonderingen die dat niet doen, zijn dan vreemd.
Bestaat dat nog?quote:
Donders, dat wilde ik net ook posten maar ik dacht dat ik op teveel weerstand zou stuiten.quote:
Jij snapt hetquote:
Godennectarquote:
Wel op Schiphol in ieder geval, imported.quote:
Ook waar ... Maar het is nog steeds niet 'normaal', hoe graag iedereen dat ook wil geloven. Je merkt toch altijd aan mensen dat ze het 'anders' vinden.quote:Op zondag 11 november 2012 21:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn homo's al minder vreemd dan 300 jaar terug.
De daad/het feit zelf is niet verandert, alleen de maatschappelijke visie daarop.
Van mij niet.. Goddelijk spulquote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Donders, dat wilde ik net ook posten maar ik dacht dat ik op teveel weerstand zou stuiten.
Daar heb ik niets aanquote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel op Schiphol in ieder geval, imported.
Bij de Oosterburen sowieso.quote:
Hihi ik dronk dat net, nu ga ik bier halenquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is beetje eng wel jaIk ook niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms alleen maar
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Donders, dat wilde ik net ook posten maar ik dacht dat ik op teveel weerstand zou stuiten.
Dat had ik ook toen ik mijn vanillesigaartjes rookte.quote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Van mij niet.. Goddelijk spul
Behalve wanneer het in je neus komt, dan ruikt de hele wereld de hele dag naar vanille :$
Je weet wat ik van Dr. Pepper vindt.quote:
Had het laatst nog, ik dacht effe kotsen en toen kwam per ongeluk zomaar Coca-Cola terug door mijn neus. Dat is dubbel zuur.quote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Van mij niet.. Goddelijk spul
Behalve wanneer het in je neus komt, dan ruikt de hele wereld de hele dag naar vanille :$
quote:Op zondag 11 november 2012 21:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hihi ik dronk dat net, nu ga ik biergrolsch halen
Jij waaghalsquote:Op zondag 11 november 2012 21:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.Soms alleen maar
Normaler dan dit gaat het waarschijnlijk ook niet worden.quote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook waar ... Maar het is nog steeds niet 'normaal', hoe graag iedereen dat ook wil geloven. Je merkt toch altijd aan mensen dat ze het 'anders' vinden.
Jammer dat het niet meer in Nederland verkrijgbaar isquote:
Jumbo heeft ze ook volgens mij, althans dat hoorde ik laatst.quote:
*plop*quote:
Dat heb ik ook gehoord, al dacht ik c1000, maar jumbo zou ook kunnen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Jumbo heeft ze ook volgens mij, althans dat hoorde ik laatst.
Ik denk niet dat het ooit zal gebeuren, want het zit nou eenmaal in onze natuur om argwanend te zijn tegenover alles dat afwijkt. Dat is iets wat altijd zal blijven, denk ik.quote:Op zondag 11 november 2012 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Normaler dan dit gaat het waarschijnlijk ook niet worden.
Misschien als binnen bepaalde religies homoseksualiteit meer geaccepteerd wordt, maar dat is al 1500 - 4000 jaar vrij constant, dus daar verwacht ik weinig echte doorbraken van. Tenzij de wereld rap seculier wordt.
Als je de beugels koopt nog wel. Alhoewel je dat ook kan bereiken met bieren van De Hemel uit Nijmegen (Marikenbierquote:
Ah die hebben ze dus nog wel ? Zonder beugel is Grolsch niet Grolschquote:Op zondag 11 november 2012 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is met beugels, niet met pijpjes.
Ik ga het checken als ik van de week naar de supermarkt gaquote:Op zondag 11 november 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Jumbo heeft ze ook volgens mij, althans dat hoorde ik laatst.
Doodzonde. Ik was groot fan.quote:Op zondag 11 november 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat het niet meer in Nederland verkrijgbaar is
Ik weet ook niet hoe erg het is. Is een hatecrime erger dan een "random" crime?quote:Op zondag 11 november 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het ooit zal gebeuren, want het zit nou eenmaal in onze natuur om argwanend te zijn tegenover alles dat afwijkt. Dat is iets wat altijd zal blijven, denk ik.
Jazeker zijn die er nogquote:Op zondag 11 november 2012 21:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah die hebben ze dus nog wel ? Zonder beugel is Grolsch niet Grolsch![]()
.
Bij een hatecrime overtreedt je meer wetten, neem ik aan? Als je discriminatie in acht neemt.quote:Op zondag 11 november 2012 21:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe erg het is. Is een hatecrime erger dan een "random" crime?
Is het erger om vermoord te worden door iemand die je portemonnee wil of iemand die je een vieze flikker noemt?quote:Op zondag 11 november 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij een hatecrime overtreedt je meer wetten, neem ik aan? Als je discriminatie in acht neemt.
Minder vaak opstaanquote:Op zondag 11 november 2012 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jazeker zijn die er nog
Halve liters![]()
Lolquote:
Juridisch gezien wel, maar dat is maar net hoe je het bekijkt. Persoonlijk denk ik niet, ik zou kijken naar de daad zelf en niet het motief. Maar motief wordt wel meegerekend in het proces.quote:Op zondag 11 november 2012 21:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het erger om vermoord te worden door iemand die je portemonnee wil of iemand die je een vieze flikker noemt?
Ja af en toe he. Moet dat gewoon even in je leven.quote:
Ik dacht aan YOLO en toen werd ik misselijkquote:Op zondag 11 november 2012 21:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja af en toe he. Moet dat gewoon even in je leven.
Motief wordt meegewogen in de straf en ook bij de strafmaat geldt; hoe 'vreemder' (juridisch: choquerender) de daad of hoe groter de maatschappelijke onrust, hoe zwaarder de straf. Uiteindelijk zou het motief voor de ernst van de zaak niet uit moeten maken, maar mensen vinden het nu eenmaal schokkender als iemand om wordt gelegd om zijn identiteit dan omwille van zijn bezit.quote:Op zondag 11 november 2012 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Juridisch gezien wel, maar dat is maar net hoe je het bekijkt. Persoonlijk denk ik niet, ik zou kijken naar de daad zelf en niet het motief. Maar motief wordt wel meegerekend in het proces.
Inderdaad. Beter kan niet.quote:Op zondag 11 november 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik dacht aan YOLO en toen werd ik misselijk
Maar livin' on the edge ja.. Beste wat er is
Ja ik snap grap nietquote:
Dat is wat ik ongeveer bedoelde, maar dan mooier gezegd.quote:Op zondag 11 november 2012 21:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Motief wordt meegewogen in de straf en ook bij de strafmaat geldt; hoe 'vreemder' (juridisch: choquerender) de daad of hoe groter de maatschappelijke onrust, hoe zwaarder de straf. Uiteindelijk zou het motief voor de ernst van de zaak niet uit moeten maken, maar mensen vinden het nu eenmaal schokkender als iemand om wordt gelegd om zijn identiteit dan omwille van zijn bezit.
YOGO YOGO, spontane erectie weer.quote:Op zondag 11 november 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
YOLO klinkt ook wel als een yoghurtdrankje.
1000 mijlen onder zee, zit een man op de wc, YOLO YOLO
Mooi onderwerp: vreemdquote:Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wat ik ongeveer bedoelde, maar dan mooier gezegd.
Ja en?quote:
Vreemd is leuk.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
YOLO klinkt ook wel als een yoghurtdrankje.
1000 mijlen onder zee, zit een man op de wc, YOLO YOLO
Ik vind vreemd ook engquote:Op zondag 11 november 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Vreemd is leuk.Ik vind vreemde mensen interessant, ik wil altijd dingen van ze weten.
Vreemde dingen.
I'll get right to it.quote:Op zondag 11 november 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fera, wa?![]()
EN alvast weltrusten aan de rest
Hahaquote:Op zondag 11 november 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Vreemd is leuk.Ik vind vreemde mensen interessant, ik wil altijd dingen van ze weten.
Vreemde dingen.
Eng? Waarom?quote:
Ik ga het morgen halen.quote:
Kende ik nog nietquote:
Ja zin in. Op de openbare toilet oid.quote:
Omdat leisha, ze is tofquote:Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga het morgen halen.
[..]
Kende ik nog niet
Bazenreclame was het ook.
He bah wat smerigquote:
Vreemd is anders, afwijkend, niet veilig.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zin in. Op de openbare toilet oid.
Wil je er over praten of het doen? Of beide?quote:
Wat bedoel je precies met meerdere dimensies dan?quote:Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vreemd is anders, afwijkend, niet veilig.
Ik vind vreemd fijn als het puur een-richtingsverkeer is. Bijvoorbeeld kunst.
Meerdere dimensies in vreemd zijn beangstigend.
Interactieve vreemdheidquote:Op zondag 11 november 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met meerdere dimensies dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |