Men leert.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Valt tegen, ik had weinig input.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 20:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Vraag Aldo maar om tips.quote:
Werksequote:Op zondag 11 november 2012 20:50 schreef Fera het volgende:
Pauze is voorbij. Het was me weer een genoegen.
Die knie hoort er ook niet in eh, daar heeft ie wat anders voorquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Die knie hoort er ook niet in eh, daar heeft ie wat anders voor
quote:Op zondag 11 november 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, test het.quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 11 november 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
True storyquote:Op zondag 11 november 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
De rotterdamse aanpakquote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef GSbrder het volgende:
Een mooi meisje hier. Zou ik de Marokkaanse aanpak hanteren of de Nederlandse zolderkamerautistenaanpak?
Ik zou de Boerenaanpak hanteren en een broccolistam naar haar gooienquote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef GSbrder het volgende:
Een mooi meisje hier. Zou ik de Marokkaanse aanpak hanteren of de Nederlandse zolderkamerautistenaanpak?
Brommers kiek'nquote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou de Boerenaanpak hanteren en een broccolistam naar haar gooien.
Ik val daar doorgaan wel voor ja :$.. Maar dan liever boer'nkool :$quote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou de Boerenaanpak hanteren en een broccolistam naar haar gooien.
Ie bint met moos te versiern?quote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik val daar doorgaan wel voor ja :$.. Maar dan liever boer'nkool :$
Ik gooi wel rijst naar jou.quote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik val daar doorgaan wel voor ja :$.. Maar dan liever boer'nkool :$
Ze gaat toch niet trouwen?quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
WA VEUR EEN KLEUR TRAKTOR HEDDE GIJ ???
A'j dr roep'n op hebt zitt'n waquote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ie bint met moos te versiern?
Da hek nie, da vink nie zo lekkerquote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
A'j dr roep'n op hebt zitt'n wa
Ik ben toch heul geen indoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Kie deur. Wah reur. Se kusseh mekeur agter de pileur!quote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ie bint met moos te versiern?
Lekker toch, dat spul wat er uit stroomt wanneer ze onder je schoen komenquote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da hek nie, da vink nie zo lekker
quote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben toch heul geen indoKan ook met pompoenen gooien maar dat doet zo een zeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik ben toch heul geen indoIk was al beledigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wtf is dat voor accent?quote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kie deur. Wah reur. Se kusseh mekeur agter de pileur!
[..]
Ik ben toch heul geen indoVuile kut rac... oh wachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik ben toch heul geen indoDan rijst nu de vraag waarom dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |