Voor veel boerenquote:Op zondag 11 november 2012 20:36 schreef snellejelle het volgende:
Martin voor het eerst in het buitenland???
Ziet er mooi uit inderdaad. Ik denk bij 'Polen' altijd alleen maar aan busjes en muizige vrouwtjes en de stucadoor.quote:Op zondag 11 november 2012 20:36 schreef Pedroso het volgende:
Krakau is wel een mooie stad trouwens. Niks mis mee.
En daarbij is krakau echt een toffe stad.quote:Op zondag 11 november 2012 20:36 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Dat is anders duurder dan Polen of Hamburg.
Ja dus? Zijn er wel meer in Nederland. Ik niet btw hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 20:36 schreef snellejelle het volgende:
Martin voor het eerst in het buitenland???
quote:Op zondag 11 november 2012 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit inderdaad. Ik denk bij 'Polen' altijd alleen maar aan busjes en muizige vrouwtjes en de stucadoor.
Wij kijken nu ook naar mensen.quote:Op zondag 11 november 2012 20:37 schreef Silenus het volgende:
Ja mensen kijken, heerlijk. Oh lekker, effe rusten. Ja ik ook hoor, mensen kijken. Heerlijk dit, op een terras zitten. Jaja, op een terras zitten.
LEKKER MENSEN KIJKEN GVD
quote:Op zondag 11 november 2012 20:37 schreef OProg het volgende:
Gok trouwens dat Yoni nu al krassende voor de tv naar Henk zit te kijken.
Die is echt volkomen kritiekloos.quote:Op zondag 11 november 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Wilma een schat, maar soms krijg ik een beetje jeuk van die eeuwige glimlach
quote:Op zondag 11 november 2012 20:37 schreef OProg het volgende:
Gok trouwens dat Yoni nu al krassende voor de tv naar Henk zit te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |