Wat je zegt klopt wel, maar zowel Kerstkind als kerstkind kan:quote:Op woensdag 12 december 2012 01:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Een punt voor jou. Ik ben steeds de achterliggende argumentatie kwijt. Het is Sinterklaas omdat het om een persoon gaat en sinterklaasviering omdat het om een onpersoonlijk feest gaat?
Is het dan Pasen en paasviering? En Kerstmis en kerstkind? Of juist Kerstkind?
Overigens is het onzeker of het de of het topic is, maar dat kon ik niet laten.
als die advertentie er nog hangt: weer naar binnen gaan en vragen...quote:Op woensdag 12 december 2012 01:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Kwam vandaag een heel grappige (of eigenlijk best wel treurige) tegen.
In de etalage van een uitzendboer, een advertentie voor diverse baantjes waarbij de eisen onder meer waren:
"Knappe koppen gevraagd!"
"Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal"
"Representatief en verzorgt"![]()
![]()
Ik ben nog even binnengelopen daar en heb ze gevraagd of die "uitstekende beheersing van de Nederlandse taal" er dus op neer komt dat je al bent afgehaakt in klas 6 van de basisschool?
Op mijn vraag of ik soms de eerste was die ze op deze wel heel stupide fout attendeerde antwoorden ze - gelukkig - negatief. Maar ik kom daar regelmatig langs, en hij hangt er al een tijdje (Oudegracht, Utrecht, voor wie het met eigen ogen wil aanschouwen).
Volgende week weer eens even checken.
Als die advertentie daar de volgende keer als ik langsloop nog steeds hangt, dan wordt hier een foto'tje geplaatst, + naam van het uitzendbureau & adres.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:58 schreef maily het volgende:
[..]
als die advertentie er nog hangt: weer naar binnen gaan en vragen...![]()
en stuur er ook wat vrienden/bekenden langs
Het rijst dan ook de pan uit!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:47 schreef Aether het volgende:
PTA / Treinentopic #483: altijd punctueel.
[ afbeelding ]
Ik ook, een typefout.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:41 schreef Xaryna het volgende:
Flitsende typfout gevonden.
[ afbeelding ]
Dat mag zo zijn, maar gaat het hier niet om fouten in het Nederlands?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |