Het was wel wat meer dan gemiddeld enthousiasme waard hoor...quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:35 schreef DeeBee het volgende:
Tering commentaar van Dijkstra weer, alsof het de Spelen zijn...
Jammer dat Leenstra het niet kon afmaken in de laatste ronde. Maar toch goede races van Leenstra en Van Beek.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:35 schreef borisz het volgende:
Oef.
1.56.35 om .42. in het voordeel van Nesbitt
Nederland, Duitsland, Canada, Amerika en op de sprint nog China, Japan en Korea. En dat is het gewoonquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:41 schreef DeeBee het volgende:
Ja, die finish op zich wel.
Maar hij is zo overdreven in alles, en al die verhalen, voorspellingen en andere teksten, het is zo ontzettend vermoeiend allemaal...
Verder is het echt best genant aan het woorden, hoe weinig concurrentie er in het schaatsen is.Was de vorige seizoenen al zo, maar het stelt nu echt niks meer voor als je eerlijk bent... Geen wonder dat het die teams niet lukt om sponsoren te vinden, want het is ondertussen ook compleet oninteressant en ik denk dat het ook echt niet mogelijk is dat er in Nederland 30 / 40 schaatsers als prof kunnen leven met bijbehorend salaris etc.
Er zijn vooral te weinig landen die meedraaien. Ik kijk ook veel liever de sprintnummers.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef DeLuna het volgende:
Weer deze discussie.. alsof we er wat aan kunnen doen.. Het blijft een mooie sport om te zien en het blijft mooi als er Nederlanders winnen want we vinden het wel weer jammer dat Marrit het net niet wint. Maar als ze had gewonnen dan was er weer geen concurrentie geweest
Ik ook, ik vind het nogal saai als je van te voren al weet dat er een nederlander wint. Meer competitie is juist leuker.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn vooral te weinig landen die meedraaien. Ik kijk ook veel liever de sprintnummers.
Die race van Blokhuijsen en Bergsma gisteren vond ik super spannend, het kan me dan echt niet schelen of het Nederlanders zijn of niet..quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:02 schreef heywoodu het volgende:
Met veldrijden boeit het gebrek aan internationale concurrentie me weinig, ik zie graag een mooie en spannende cross, dat dat dan voornamelijk Belgen zijn, so be it.
Hetzelfde met de lange afstanden, een 10km waar je vanaf het begin al ziet dat het heel erg snel gaat en er richting de 13.00 gereden gaat worden vind ik erg leuk om te volgen, ook als het alleen Nederlanders zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |