Inderdaad... feit is wel dat de buitenlandse concurentie echt verschrikkelijk slecht is. Skobrev kan nog, maar zo'n Bokko... wat heeft die van de zomer gedaan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:15 schreef Montov het volgende:
Al 3 jaar wordt er gezegd dat de verschillen steeds kleiner worden bij een winst van Kramer.
Maar de #13's zitten wel binnen een seconde.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:19 schreef Remzz het volgende:
Nummer 14 van het NK schaatst 6.31, nummer 14 van deze world cup 6,36
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.500m VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1000M MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1500M VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PLoegenachtervolging MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
34.98 Was, netjes zeg.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Je merkt ook dat de commentatoren alleen commentaar geven als ze de indruk hebben dat het in de herhaling komt. Dijkstra herhaalde zijn tekst na de valse start (een valse start komt niet in een herhaling).Géén kloon van tvlxd!![]()
Omdat het nu knip en plakwerk is spreken ze het twee keer in idd. Dan krijgen ze te horen van herhaal dat nog eenswinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
heywoodu
![]()
Lobkov boeit dit seizoen toch helemaal niks natuurlijk
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Kato
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Is dát dan Gangnam Style?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:13 schreef wimderon het volgende:
Die pakken van Korea![]()
Net alsof ze kniebeschermers om hebben.![]()
Uitslagen tot nu toe
[WB] Koskela wint 500m voor Was en Smeekens
[WB] Lee wint ook tweede 500 meter
[WB] Morrison pakt zege op kilometerwinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Is de 500 heren al geweest bij studio sport?Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
heywoodu
![]()
De Vries
Daar komt Leenstra
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat is dit dan![]()
Net niet, jammer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Het was wel wat meer dan gemiddeld enthousiasme waard hoor...quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:35 schreef DeeBee het volgende:
Tering commentaar van Dijkstra weer, alsof het de Spelen zijn...Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Jammer dat Leenstra het niet kon afmaken in de laatste ronde. Maar toch goede races van Leenstra en Van Beek.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:35 schreef borisz het volgende:
Oef.
1.56.35 om .42. in het voordeel van NesbittGéén kloon van tvlxd!![]()
Ja, die finish op zich wel.
Maar hij is zo overdreven in alles, en al die verhalen, voorspellingen en andere teksten, het is zo ontzettend vermoeiend allemaal...
Verder is het echt best genant aan het woorden, hoe weinig concurrentie er in het schaatsen is.Was de vorige seizoenen al zo, maar het stelt nu echt niks meer voor als je eerlijk bent... Geen wonder dat het die teams niet lukt om sponsoren te vinden, want het is ondertussen ook compleet oninteressant en ik denk dat het ook echt niet mogelijk is dat er in Nederland 30 / 40 schaatsers als prof kunnen leven met bijbehorend salaris etc.
Jack does it in real time...![]()
Nederland, Duitsland, Canada, Amerika en op de sprint nog China, Japan en Korea. En dat is het gewoonquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:41 schreef DeeBee het volgende:
Ja, die finish op zich wel.
Maar hij is zo overdreven in alles, en al die verhalen, voorspellingen en andere teksten, het is zo ontzettend vermoeiend allemaal...
Verder is het echt best genant aan het woorden, hoe weinig concurrentie er in het schaatsen is.Was de vorige seizoenen al zo, maar het stelt nu echt niks meer voor als je eerlijk bent... Geen wonder dat het die teams niet lukt om sponsoren te vinden, want het is ondertussen ook compleet oninteressant en ik denk dat het ook echt niet mogelijk is dat er in Nederland 30 / 40 schaatsers als prof kunnen leven met bijbehorend salaris etc.
soms nog een verdwaalde Rus.
En bij de mannen is de rol van Duitsland en Canada marginaal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Schaatsen is net als veldrijden: er is maar één land waarin het echt populair is. Nou heeft schaatsen nog het voordeel van de olympische status, waardoor er meer concurrentie is dan in het veldrijden.
Als je kijkt naar de wereldtitels op de 5 en 10 km, dat is echt te triest voor woorden. Echt bijna alleen maar nederlandse titels en zelfs maar een paar niet nederlandse medaillewinnaars. Zeker op de 10 km is de top gewoon echt te smal om nog serieus te nemen als WK.
De 500, 1000 en 1500 daarop is nog wel een reële concurrentie, maar op de lange afstanden stelt het gewoon niets meer voor. De 500 m is de enige afstand waar NL (bij de mannen) het medailleklassement niet aanvoert.
Internationaal is het gewoon een marginale sport.![]()
Weer deze discussie.. alsof we er wat aan kunnen doen.. Het blijft een mooie sport om te zien en het blijft mooi als er Nederlanders winnen want we vinden het wel weer jammer dat Marrit het net niet wint. Maar als ze had gewonnen dan was er weer geen concurrentie geweest❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Er zijn vooral te weinig landen die meedraaien. Ik kijk ook veel liever de sprintnummers.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef DeLuna het volgende:
Weer deze discussie.. alsof we er wat aan kunnen doen.. Het blijft een mooie sport om te zien en het blijft mooi als er Nederlanders winnen want we vinden het wel weer jammer dat Marrit het net niet wint. Maar als ze had gewonnen dan was er weer geen concurrentie geweest[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ook, ik vind het nogal saai als je van te voren al weet dat er een nederlander wint. Meer competitie is juist leuker.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn vooral te weinig landen die meedraaien. Ik kijk ook veel liever de sprintnummers.![]()
heywoodu
![]()
Met veldrijden boeit het gebrek aan internationale concurrentie me weinig, ik zie graag een mooie en spannende cross, dat dat dan voornamelijk Belgen zijn, so be it.
Hetzelfde met de lange afstanden, een 10km waar je vanaf het begin al ziet dat het heel erg snel gaat en er richting de 13.00 gereden gaat worden vind ik erg leuk om te volgen, ook als het alleen Nederlanders zijn.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Die race van Blokhuijsen en Bergsma gisteren vond ik super spannend, het kan me dan echt niet schelen of het Nederlanders zijn of niet..quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:02 schreef heywoodu het volgende:
Met veldrijden boeit het gebrek aan internationale concurrentie me weinig, ik zie graag een mooie en spannende cross, dat dat dan voornamelijk Belgen zijn, so be it.
Hetzelfde met de lange afstanden, een 10km waar je vanaf het begin al ziet dat het heel erg snel gaat en er richting de 13.00 gereden gaat worden vind ik erg leuk om te volgen, ook als het alleen Nederlanders zijn.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Heb wel zin in die massastart straks, altijd leuk om te zien
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Magere 1000m[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nooit gezien. Wat is dat precies?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:11 schreef DeLuna het volgende:
Heb wel zin in die massastart straks, altijd leuk om te zien[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tuurlijk, EPO
Strakke 1500 van Leenstra zo vlak achter Nesbitt.
Binnenkort er voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Arcee op 17-11-2012 17:40:34 ]Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
beetje scrizofeen dit Arcee. Leenstra achter LeenstraWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Da's wel knap, Leenstra achter Leenstraquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:34 schreef Arcee het volgende:
Strakke 1500 van Leenstra zo vlak achter Leenstra.
Binnenkort er voor.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Trevor Mexicano
?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bedankt voor je input.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Auw. Ik zag hem al naar zijn knie kijken. Maar hij is dus geraakt door een schaats. Gelukkig niet een terugkerende blessure, dus ik verwacht geen groot letsel.
Maar iig de winst. Kramer heeft nog nooit een World cup team persuit verloren.Géén kloon van tvlxd!![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:50 schreef wimderon het volgende:
En meteen 'Bloed, Zweet en Tranen' erin gegooid.
Géén kloon van tvlxd!![]()
Tuurlijk blijft het mooi als er Nederlanders winnen, maar als er op World Cups en toernooien ook alleen maar Nederlanders van Nederlanders winnen, dan is dit geen Olympische sport meer natuurlijk...quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef DeLuna het volgende:
Weer deze discussie.. alsof we er wat aan kunnen doen.. Het blijft een mooie sport om te zien en het blijft mooi als er Nederlanders winnen want we vinden het wel weer jammer dat Marrit het net niet wint. Maar als ze had gewonnen dan was er weer geen concurrentie geweest
En tuurlijk is die discussie al vaker gevoerd, maar ik vind het nu alweer tekenend bij deze World Cup hoe de resultaten zijn. En ik zie die concurrentie het liefste wel, want Kramer werd ernstig getergd toen Fabris op z'n top was, of Hedrick geniaal reed en samen met Davis meestreed tijdens de allround-toernooien! Week na week een Nederlands feestje vind ik niet echt interessant...
Want de Nederlanders lijken nu (extreem) goed in de breedte, maar je zag hoe ze een paar jaar terug in de problemen kwamen toen een paar Amerikanen en Zuid-Koreanen zich er eens even serieus mee gingen bemoeien een paar seizoenen... Want zooo bijzonder is deze lichting Nederlandse schaatsers ook niet per se, al is het niveau qua sprinten wel erg omhoog gegaan in de breedte de laatste 5 seizoenen in Nederland.
Anyway, beter alleen een vleeswond voor Kramer en geen schade aan pezen of iets, want dat is namelijk veel irritanter.Jack does it in real time...![]()
Hij kon er nog zelfs mee remmen op het ijs, en stapte daarna ook van het ijs af. Als het echt erg was, dan ga je niet lopen. Ik vermoed dat hij gewoon erg baalt door aanvaring en zo snel mogelijk ijs erop wil leggen en zijn pak wil behoeden voor bloedvlekken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:56 schreef DeeBee het volgende:
Anyway, beter alleen een vleeswond voor Kramer en geen schade aan pezen of iets, want dat is namelijk veel irritanter.Géén kloon van tvlxd!![]()
twitter:robbertderijk twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 18:03:37De blessure van Sven Kramer lijkt mee te vallen. Hij was vooral erg geschrokken. #essentwc reageer retweet
twitter:schaatsennl twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 18:05:04Kramer sust de gemoederen 'Het was even schrikken, maar het valt mee'. Kramer was door Verweij met de schaats aangetikt #EssentWC reageer retweet
Geen Davis morgen op de 1500m.
Richardson vs Nesbitt in de laatste rit op de 1000m.Géén kloon van tvlxd!![]()
SPOILER: 500m. MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1000m. LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1500m. MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Team Pursuit LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
heywoodu
![]()
Tja, Noord-Amerikaan en de Spelen komen weer in de buurtquote:Op zondag 18 november 2012 09:57 schreef Leatherface het volgende:
Leuk dat Morrison weer helemaal terug is.
Morrison viel nu juist tegen in Vancouver. Ook al won hij goud met de achtervolgingsploeg, op de individuele afstanden viel ie tegen.quote:Op zondag 18 november 2012 10:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, Noord-Amerikaan en de Spelen komen weer in de buurt![]()
Yep...van 2 tot half 6 schaatsen bij de NOS.quote:Op zondag 18 november 2012 13:43 schreef snellejelle het volgende:
Is 't vanmiddag live bij NOS op tv?![]()
thxquote:Op zondag 18 november 2012 13:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...van 2 tot half 6 schaatsen bij de NOS.![]()
![]()
Toptijd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lee is ook al zo sterk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gaat goed met de aziaten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
wanneer zijn die naar NL gekomen? Niet typisch geval van in de eerste week niet best zijn en dan beter presteren in week 2quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ja zou kunnen, ik weet het zo snel niet. Maar Mo, Haga enz waren best aardig bezig.quote:Op zondag 18 november 2012 14:07 schreef franklop het volgende:
[..]
wanneer zijn die naar NL gekomen? Niet typisch geval van in de eerste week niet best zijn en dan beter presteren in week 2[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
idd, die geniet echt elke keer als hij in Heerenveen rijdtquote:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Mulder misschien in de B-groep?
Dacht dat ie z'n brilletje zou weggooien[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: