Worst was niet aanwezigquote:
Topchefquote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wat is het? Heb het nog nooit gezien.
De kruidenmixxen van de sponsor bij Topchef... Ook altijd "subtiele sponsormomentjes"quote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wat is het? Heb het nog nooit gezien.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef HalloLobbes het volgende:
Okay, Vincent gaat volgende koken met Meesterchef Robert Kranenborg. Wat gaat ie maken dan? Hip Hop Hutspot?
Denk dat hij afgemaakt wordtquote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef HalloLobbes het volgende:
Okay, Vincent gaat volgende koken met Meesterchef Robert Kranenborg. Wat gaat ie maken dan? Hip Hop Hutspot?
Daarom eten tijdens het kijkenquote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef iFok. het volgende:
[..]
Krijg altijd honger als ik er naar kijk.
Ik herkende alleen Dirk Taat in de lijst... Dus BN-ers in de stijl van Sterren springenquote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Tenzij hij roti kip gaat maken. Maar het wordt dus een BN aflevering. Welke andere BN-ers?
Vita heeft hetzelfde jasjequote:
Als je spieren hebt, hoef je niet meteen stijf te zijn...quote:Op zondag 11 november 2012 21:05 schreef F_JD het volgende:
Klagen over z'n spieren in het filmpje, maar hem wel al die trucs en lifts laten doen...uhu
Oh okay, 3e rangs BN-ers. Ze zijn alleen BN-er voor zichzelf. Tja..., als je het dan over echte BN-ers hebt, laat Linda de Mol, Wendy van Dijk, Carlo Boszhard etc. etc. dan in de keuken prutsen. Maar goed, ik krijg trek als ik aan dat programma denken. Dus dansen kijken maar.quote:Op zondag 11 november 2012 21:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik herkende alleen Dirk Taat in de lijst... Dus BN-ers in de stijl van Sterren springen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |