quote:Op zondag 11 november 2012 19:29 schreef Assassin92 het volgende:
Weet iemand of je dit ook live via het internet kan bekijken?
Veel verder dan de Ziggo-app kom ik niet.quote:
dat zegt hij net jaquote:Op zondag 11 november 2012 20:00 schreef Anonymousz het volgende:
volgende week gaan ze van koppels veranderen?
Is ook zo...quote:
Sowieso die bijnamenquote:Op zondag 11 november 2012 20:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
Leuk om elke keer zo voorgesteld te worden als 'prettig gestoord'.
quote:Op zondag 11 november 2012 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Arno Frederic en Delano
En dan die dansende smiley van een Remy
Hij heeft in ieder geval choreo's voor Jessica Simpson, Britney Spears, Kylie Minogue en *NSYNC gemaakt, maar of ie verder wat voorstelt? Geen idee.quote:Op zondag 11 november 2012 20:07 schreef TheVulture het volgende:
Euhm maar hoe "groot" is die Dan Karaty nu eigenlijk nog in de danswereld internationaal
Of wat dat een beetje overdreven neergezet en kent verder geen mens 'm?
Hij zat toch in de jury van de eerste paar series van de Amerikaanse SYTYCD?quote:Op zondag 11 november 2012 20:07 schreef TheVulture het volgende:
Euhm maar hoe "groot" is die Dan Karaty nu eigenlijk nog in de danswereld internationaal
Als je bij een google zoekopdracht letter voor letter intoetst krijg je hem als suggestie pas voor het eerst bij 'dan kar'quote:Op zondag 11 november 2012 20:07 schreef TheVulture het volgende:
Klopt, ook Canada en Australië.quote:Op zondag 11 november 2012 20:09 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hij zat toch in de jury van de eerste paar series van de Amerikaanse SYTYCD?
Muziek maakt veel goed. Was beetje saai en eentonig, maar denk niet dat het veel beter had gekund..quote:Op zondag 11 november 2012 20:12 schreef F_JD het volgende:
Dit was echt heel erg slecht, helemaal als choreografie zo simpel.
En wat heeft Euv gesnoven, is dit weer zo'n dag dat de jury alles precies andersom doet en zegt, a la vorige week.
Arno doorstaat Issuebelle zonder moeite... wat is dat voor iets raarsquote:Op zondag 11 november 2012 20:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
De dansers krijgen ook altijd issues bij Isabelle.
Hoorde dat erbij?quote:Op zondag 11 november 2012 20:18 schreef megamandy het volgende:
Die blaadjes zijn super glad. Dalijk vallen ze nog![]()
Als dat erbij hoorde was het briljantquote:Op zondag 11 november 2012 20:19 schreef Daph_ het volgende:
Ging Iris nou bijna onderuit? Of hoorde dat erbij?
mooie coverquote:
Ik vond het ook wel bij de choreo passen op de een of andere manierquote:Op zondag 11 november 2012 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als dat erbij hoorde was het briljant
paste er wel bij... in de achtervolging naar Arnoquote:Op zondag 11 november 2012 20:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij nietHaar armen gingen in reflex-stand
quote:
bedanktquote:
ik had het toch goed gezienquote:
ik heb het idee dat ze een beetje aan het zoeken zijn. zeiken om het zeikenquote:
Dat. En dat had ik vorige week ook al.quote:Op zondag 11 november 2012 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ze een beetje aan het zoeken zijn. zeiken om het zeiken
De vloer ook dusquote:
Ik vind haar echt tofquote:
Dat idee had ik ookquote:Op zondag 11 november 2012 20:39 schreef WillemijnB het volgende:
Ik vind 'm leuk!![]()
Al is de stagiair weer terug volgens vriendje-lief.
quote:
oh ik dacht jazzquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 20:43 schreef WillemijnB het volgende:
Issuebelle maakt altijd choreo's die over één of ander drama gaan en Laurent wil het altijd over seks hebben.
nogal jaquote:Op zondag 11 november 2012 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Delano laat zijn koppie wel hangen nu zeg
En dat met 5 palen in de buurt...quote:
QFTquote:Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef WillemijnB het volgende:
Noem het goedkoop, ik kijk liever naar de seks van Laurent dan naar de drama's van Issuebelle.
Seks Sellsquote:Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef WillemijnB het volgende:
Noem het goedkoop, ik kijk liever naar de seks van Laurent dan naar de drama's van Issuebelle.
En alweerquote:
fles tussen de benen zeker?quote:Op zondag 11 november 2012 20:49 schreef WillemijnB het volgende:
En de wodka staat weer bij Euv onder de tafel.Jan blijft er bijna in.
Jan is jaloers op Euv, want normaal maakt hij die grapjes met Dennisquote:Op zondag 11 november 2012 20:49 schreef WillemijnB het volgende:
En de wodka staat weer bij Euv onder de tafel.Jan blijft er bijna in.
Tegenvaller he... Arno had ook al kleren aanquote:
Iris had ook kleren aan, dat is pas jammer.quote:Op zondag 11 november 2012 20:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tegenvaller he... Arno had ook al kleren aan
quote:
Worst was niet aanwezigquote:
Topchefquote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wat is het? Heb het nog nooit gezien.
De kruidenmixxen van de sponsor bij Topchef... Ook altijd "subtiele sponsormomentjes"quote:Op zondag 11 november 2012 21:00 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wat is het? Heb het nog nooit gezien.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef HalloLobbes het volgende:
Okay, Vincent gaat volgende koken met Meesterchef Robert Kranenborg. Wat gaat ie maken dan? Hip Hop Hutspot?
Denk dat hij afgemaakt wordtquote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef HalloLobbes het volgende:
Okay, Vincent gaat volgende koken met Meesterchef Robert Kranenborg. Wat gaat ie maken dan? Hip Hop Hutspot?
Daarom eten tijdens het kijkenquote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef iFok. het volgende:
[..]
Krijg altijd honger als ik er naar kijk.
Ik herkende alleen Dirk Taat in de lijst... Dus BN-ers in de stijl van Sterren springenquote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Tenzij hij roti kip gaat maken. Maar het wordt dus een BN aflevering. Welke andere BN-ers?
Vita heeft hetzelfde jasjequote:
Als je spieren hebt, hoef je niet meteen stijf te zijn...quote:Op zondag 11 november 2012 21:05 schreef F_JD het volgende:
Klagen over z'n spieren in het filmpje, maar hem wel al die trucs en lifts laten doen...uhu
Oh okay, 3e rangs BN-ers. Ze zijn alleen BN-er voor zichzelf. Tja..., als je het dan over echte BN-ers hebt, laat Linda de Mol, Wendy van Dijk, Carlo Boszhard etc. etc. dan in de keuken prutsen. Maar goed, ik krijg trek als ik aan dat programma denken. Dus dansen kijken maar.quote:Op zondag 11 november 2012 21:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik herkende alleen Dirk Taat in de lijst... Dus BN-ers in de stijl van Sterren springen
Niet zo raar als Inge, maar oeps, foutje, die is ook een Elf, sorry.....quote:Op zondag 11 november 2012 21:07 schreef megamandy het volgende:
Hoe vaker ik Vita zie, hoe raarder ze er uit ziet
Ze wordt steeds lelijker.quote:Op zondag 11 november 2012 21:07 schreef megamandy het volgende:
Hoe vaker ik Vita zie, hoe raarder ze er uit ziet
Dat heb ik wel vakerquote:
Steve moet gewoon niet zeuren, dat bedoel ikquote:Op zondag 11 november 2012 21:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je spieren hebt, hoef je niet meteen stijf te zijn...
Voor muziek heb ik een app. voor kleding nog nietquote:Op zondag 11 november 2012 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vakerOok met muziek trouwens... gewoon een kleding en playlist achteraf online gooien
quote:Op zondag 11 november 2012 21:08 schreef iFok. het volgende:
[..]
Voor muziek heb ik een app. voor kleding nog niet
Denden is dan ook niet echt een meidquote:
Het hele stel van sytycd bedoel ikquote:Op zondag 11 november 2012 21:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Denden is dan ook niet echt een meid
Issuebelle tekstquote:Op zondag 11 november 2012 21:11 schreef iFok. het volgende:
Zo tastbaar! en zo dichtbijjjjj!! hou jijjjjj je vastt!! aaaaaan miijjjj!!!!
Daar zat wel een pose in tijdens die dans, nog even en de titel moet veranderd worden. SYTYCF?quote:
verdomme gemistquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 21:16 schreef JaneDoe het volgende:
euv, wat heeft ze op en waar kan ik t kopen?!
quote:Op zondag 11 november 2012 21:16 schreef JaneDoe het volgende:
euv, wat heeft ze op en waar kan ik t kopen?!
Die mogen van mij er ook uitquote:Op zondag 11 november 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Remy en Iris naar huis gaan vanavond
Nog steeds... En ik heb net gestemdquote:Op zondag 11 november 2012 21:18 schreef jcdragon het volgende:
Er kan al gestemd worden. Dat is niet eerlijk
Ik stem altijd alleen in de finalequote:Op zondag 11 november 2012 21:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nog steeds... En ik heb net gestemd![]()
Dat vond Euv volgens mij ook.quote:Op zondag 11 november 2012 21:21 schreef livelink het volgende:
Ik vond de rumba echt heel erg mooi en sensueel
Eliane? Die vind ik echt heel erg goed. Bij de mannen hoop ik dat Remy er eindelijk eens uit gaat.quote:Op zondag 11 november 2012 21:19 schreef ZaZoe het volgende:
Elaine en Delano mogen van mij het strijdperk verlaten
Volgens twitter welquote:Op zondag 11 november 2012 21:24 schreef WillemijnB het volgende:
Zouden Denden en Vivian even bij d'r collega's van Wicked op de koffie zijn geweest?
ik denk eerder dat die voor een uurtje een kamer in t kurhaus hebben genomen..quote:Op zondag 11 november 2012 21:24 schreef WillemijnB het volgende:
Zouden Denden en Vivian even bij d'r collega's van Wicked op de koffie zijn geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |