quote:
Dat zeg ik toch niet.quote:Op zondag 11 november 2012 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Welke fokster ga je in een hotelletje neuken Muhaha?
Ach germ.quote:
If you want a driver, climb insidequote:
Het is geen date.quote:
Dat zeg je nu, een meet? Interview? Keiharde seks?quote:Op zondag 11 november 2012 19:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is geen date.![]()
En dat hotel is werkgerelateerd.
Hm note to self, beter uit leggen de volgende keer.
Meet dus, is dat zo raar?quote:Op zondag 11 november 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, een meet? Interview? Keiharde seks?
If you want a doctor.quote:Op zondag 11 november 2012 19:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
If you want a driver, climb inside
Neequote:
Leuk, hoe is dat afgelopen dan?quote:Op zondag 11 november 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb ook een paar keer een meisje dat ik via paiq heb leren kennen gemeet.
quote:Op zondag 11 november 2012 19:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo een vette groene maaslander van Tamashi![]()
![]()
I'll examine every inch of youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Helaas op niets, klein misverstandje wat nogal uit zijn verband werd gerukt heeft daar een einde gemaakt.quote:
Ik kan wel betere dingen bedenken hoor.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 19:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
I'll examine every inch of youI'd say please, pleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm your manI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Hoiquote:
Aah jammer manquote:Op zondag 11 november 2012 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas op niets, klein misverstandje wat nogal uit zijn verband werd gerukt heeft daar een einde gemaakt.
Zoals?quote:Op zondag 11 november 2012 19:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan wel betere dingen bedenken hoor.
Perfectquote:
Jij weet alles ranzig te maken. Heb je wel eens seks? Moet je dan denken aan alle bacteriën die daar bij vrij komen? Of dat je het beddengoed moet wassen?quote:Op zondag 11 november 2012 19:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo een vette groene maaslander van Tamashi![]()
![]()
Wehehe ik doe alleen moeite voor jou, dat weet je toch.quote:Op zondag 11 november 2012 19:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij weet alles ranzig te maken. Heb je wel eens seks? Moet je dan denken aan alle bacteriën die daar bij vrij komen? Of dat je het beddengoed moet wassen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 november 2012 19:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I'd say please, please
I'm your man
Hmmquote:Op zondag 11 november 2012 19:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Perfect.
Ik ben in een vrij melancholische bui, maar da's niet erg.
Iets met een douche, open haard, tafel, wasmachine.quote:
Shit happens.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ik doe alleen moeite voor jou, dat weet je toch.![]()
![]()
Bij sex denk ik aan heeeele andere dingen.
Cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Jaaa.. Maar melancholisch kan soms ook wel lekker zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmmperfect maar melancholisch
uh oke
quote:Op zondag 11 november 2012 19:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iets met een douche, open haard, tafel, wasmachine.
Oh okequote:Op zondag 11 november 2012 19:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jaaa.. Maar melancholisch kan soms ook wel lekker zijn.
Zo vannehh.. "wat hebben we het toch maar mooi goed met zijn allen" .
Wat is die?quote:
In wat voor bui zijt u?quote:
Ik single? Nee hoor, ik heb een harem.quote:
Daar hoor ik bij toch?quote:Op zondag 11 november 2012 19:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik single? Nee hoor, ik heb een harem.
Gevaarlijkquote:
Can I see your sexy dancequote:
Wacht wat?quote:Op zondag 11 november 2012 19:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik single? Nee hoor, ik heb een harem.
Inderdaadquote:
Ik voel je broquote:
Ja, jij ook.quote:Op zondag 11 november 2012 19:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Can I see your sexy dance
[..]
Wacht wat?
Ik mijn hele harem afgeslacht, krijg je dit hoorquote:
Aub fobo in mijn dm/pm. Met daarbij een sollicitatieformulier met goede motivatie.quote:
Ik ook. Kies ik eindelijk voor een exclusieve overeenkomst met Tam, krijg je zo de deksel op je neus.quote:Op zondag 11 november 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik mijn hele harem afgeslacht, krijg je dit hoor
Oh sorry, wil je onderdeel zijn van, of samen met mij eigenares?quote:Op zondag 11 november 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik mijn hele harem afgeslacht, krijg je dit hoor
kijk mijn fobo danquote:Op zondag 11 november 2012 19:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aub fobo in mijn dm/pm. Met daarbij een sollicitatieformulier met goede motivatie.
Hihi... Wat voor bui nu ?quote:
Jij hoort natuurlijk niet bij die harem.quote:Op zondag 11 november 2012 19:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook. Kies ik eindelijk voor een exclusieve overeenkomst met Tam, krijg je zo de deksel op je neus.
Echt eh O.oquote:Op zondag 11 november 2012 19:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook. Kies ik eindelijk voor een exclusieve overeenkomst met Tam, krijg je zo de deksel op je neus.
Nou zeg. Zelfs dat is me al niet gegundquote:Op zondag 11 november 2012 19:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij hoort natuurlijk niet bij die harem.
Ik denk dat wij wel goed werken in teamverband, denk je niet?quote:Op zondag 11 november 2012 19:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh sorry, wil je onderdeel zijn van, of samen met mij eigenares?
Zo veel moeitequote:Op zondag 11 november 2012 19:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aub fobo in mijn dm/pm. Met daarbij een sollicitatieformulier met goede motivatie.
Cool story bro.quote:
Zeg je nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Ik gun jou alles.quote:Op zondag 11 november 2012 19:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou zeg. Zelfs dat is me al niet gegund!
Ze heeft te maken met een mental breakdown. De harem wordt haar te gortig.quote:Op zondag 11 november 2012 19:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zeg je nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 11 november 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wel goed werken in teamverband, denk je niet?![]()
Plus bepaalde privileges voor jou
Dat verdien ik ookquote:
Ja, nouja. Met je familie zitten is wel een anti-geiler jaquote:
Jaquote:
Ja wat, moeite? Noem je dit moeite?quote:
Daarom kom ik haar vergezellen aan de top.. Dan redt ze het welquote:Op zondag 11 november 2012 19:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze heeft te maken met een mental breakdown. De harem wordt haar te gortig.
Wel ontspannen ... beetje moequote:Op zondag 11 november 2012 19:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hihi... Wat voor bui nu ?
Ik hou niet op heur
Familie, instant curedquote:Op zondag 11 november 2012 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, nouja. Met je familie zitten is wel een anti-geiler ja
True storyquote:Op zondag 11 november 2012 19:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nouja. Met je familie zitten is wel een anti-geiler ja
Ik wacht daar op julliequote:Op zondag 11 november 2012 19:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daarom kom ik haar vergezellen aan de top.. Dan redt ze het wel
En dan moet de week nog beginnenquote:
Jaquote:Op zondag 11 november 2012 19:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja wat, moeite? Noem je dit moeite?
Goed hequote:
Vanaf morgen is het weer ellendequote:Op zondag 11 november 2012 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan moet de week nog beginnen!
Dit baasje jongen. Wat een arrogantie.quote:Op zondag 11 november 2012 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wacht daar op jullie. Niet te lang onderweg zijn he
?
Sorry, ze is even bezig.quote:Op zondag 11 november 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rooooooooooookjeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.
Nee, maar ho. Dit is voor exclusieve mensen.quote:Op zondag 11 november 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jazeker als ik niet weet wat het kan opleveren
Wat wat wat.. wat wil je doen danquote:
Geen goed argument. Ik wacht op de rest.quote:
It's lonely at the topquote:Op zondag 11 november 2012 19:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit baasje jongen. Wat een arrogantie.
Oh, dan haak ik afquote:Op zondag 11 november 2012 19:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar ho. Dit is voor exclusieve mensen.
Onder andere natuurlijk. (als ik die had)quote:
Ik moest een beetje blozenquote:
quote:
Moet je eens hier komen. Doe ik mijn mantelpakje aan oke?quote:Op zondag 11 november 2012 19:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat wat wat.. wat wil je doen dan?
quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 19:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onder andere natuurlijk. (als ik die had)
quote:Op zondag 11 november 2012 19:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik moest een beetje blozen
[..]
Beter op de bergen dan in de dalen.quote:Op zondag 11 november 2012 19:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
It's lonely at the top.
Alsof dat zo'n pretje is![]()
Dat zeg je me nu pas?!! Godverquote:Op zondag 11 november 2012 19:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet je eens hier komen. Doe ik mijn mantelpakje aan oke?
Uiteraard, maar ik ga nu wel even op mijn kni.. nvmquote:
Picsquote:Op zondag 11 november 2012 19:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen goed argument. Ik wacht op de rest.
Ok. Dan laat ik haar haar gang gaan.quote:
Ik ben toch al in pak, dus dat treft. Buk maar voorover, secretaressetjequote:Op zondag 11 november 2012 19:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet je eens hier komen. Doe ik mijn mantelpakje aan oke?
Volgende keer zal ik hem ook voor jou aantrekken ja. Net nieuw hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat zeg je me nu pas?!! Godver
[..]
Uiteraard, maar ik ga nu wel even op mijn kni.. nvm
Beter tussen jouw bergenquote:Op zondag 11 november 2012 19:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beter op de bergen dan in de dalen.
I won't be able to hold back.. Just so you knowquote:Op zondag 11 november 2012 19:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik hem ook voor jou aantrekken ja. Net nieuw hoor.
Nee sorry, waarom zou je daar zitten als het hier ook kan?quote:
Oneerlijk dit. Ik kom nog wel boven jou.quote:Op zondag 11 november 2012 19:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben toch al in pak, dus dat treft. Buk maar voorover, secretaressetje.
Zo smooth van mij hequote:
Webcamsquote:Op zondag 11 november 2012 19:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee sorry, waarom zou je daar zitten als het hier ook kan?
Fysiek; wellicht. Mentaal: nevaahhhquote:Op zondag 11 november 2012 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oneerlijk dit. Ik kom nog wel boven jou.
Uiteraard, ik ga voor total world domination (en destruction) dus dat zit wel goed u_uquote:Op zondag 11 november 2012 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oneerlijk dit. Ik kom nog wel boven jou.
omdat camquote:Op zondag 11 november 2012 19:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee sorry, waarom zou je daar zitten als het hier ook kan?
Ik beklim graag de Alpe d'Husex.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
I won't be able to hold back.. Just so you know
Yes fucker, pm/dm door dan. En anders niet meer vragen!quote:
okquote:Op zondag 11 november 2012 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga serietje kijken![]()
doeg, lief zijn want liefde <3
Doe ik toch niet aan. Mensen die me willen zien mogen hier komen.quote:
Both.quote:Op zondag 11 november 2012 19:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fysiek; wellicht. Mentaal: nevaahhh.
Ik ben al kalm hoor.quote:
Ik doe met je mee. <3quote:Op zondag 11 november 2012 19:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ga voor total world domination (en destruction) dus dat zit wel goed u_u
Definieer: boven.quote:
Cam is voor mensen die te bang zijn om elkaar in het echt te zien.quote:
Ok goedzoquote:Op zondag 11 november 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al kalm hoor.
Hoor hoor hoor
Aan mijn rechterzijde, jij staat het (links niet, want "HEAHHHH WAT ZEG JUHHH" )quote:
Dat lijkt me flagrant voor iemand van jouw status.quote:
Meets ftwquote:Op zondag 11 november 2012 19:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Cam is voor mensen die te bang zijn om elkaar in het echt te zien.
Wat een typisch woord in die context.quote:Op zondag 11 november 2012 19:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat lijkt me flagrant voor iemand van jouw status.
Let's agree to disagree.quote:
Of voor de mensen die geen meet kunnen halenquote:Op zondag 11 november 2012 19:53 schreef Tamashii het volgende:
Cam is voor mensen die te bang zijn om elkaar in het echt te zien.
Daar moet je tijd voor maken.quote:Op zondag 11 november 2012 19:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Of voor de mensen die geen meet kunnen halen
Exact, leer je mensen gelijk beter kennen.quote:
Tamashii became friends with Aldo the Apache.quote:
Ik had ook evident kunnen zeggen inderdaad.quote:Op zondag 11 november 2012 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat een typisch woord in die context.
Inderdaad, en sowieso tofferquote:Op zondag 11 november 2012 19:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Exact, leer je mensen gelijk beter kennen.
Wat weer iets totaal anders is.quote:Op zondag 11 november 2012 19:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik had ook evident kunnen zeggen inderdaad.
Ik weet heel goed wat ik zeg dame.quote:
Kan heul wel. Tijd voor maken!quote:Op zondag 11 november 2012 19:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Of voor de mensen die geen meet kunnen halen
Hehehehhee.quote:Op zondag 11 november 2012 19:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tamashii became friends with Aldo the Apache.
Nee, naar mijn bescheiden mening niet.quote:
Zulks een mindfuck wederomquote:Op zondag 11 november 2012 19:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat ik zeg dame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik heb dan ook wat, sowieso werken.quote:Op zondag 11 november 2012 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij weet
Trouwens, zaterdag na de meet heb ik een vrijgezellenfeestDat wordt wat
quote:Op zondag 11 november 2012 19:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zulks een mindfuck wederomGeyl gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:Op zondag 11 november 2012 20:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wat, sowieso werken.
Ik heb er voor gekozen de thermostaat omlaag te draaien. Was toch makkelijker.quote:
Kan niet, want deadline.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er voor gekozen de thermostaat omlaag te draaien. Was toch makkelijker.
[..]
Kan niet, want deadline.
Zaterdag bezoek, dus beter van niet neequote:Op zondag 11 november 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moeten we ons niet te veel bezatten
Mwah, dat hoeft denk ik niet. Morgen kan ik ook nog een stukje doen.quote:
Wat moet je precies in elkaar sleutelen dan?quote:Op zondag 11 november 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, dat hoeft denk ik niet. Morgen kan ik ook nog een stukje doen.
Doe ik nooit hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moeten we ons niet te veel bezatten
Gelukkig maar danquote:Op zondag 11 november 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, dat hoeft denk ik niet. Morgen kan ik ook nog een stukje doen.
Oh kijk, meerdere mensen hebben wat te doen zaterdag. Dat scheelt alquote:Op zondag 11 november 2012 20:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zaterdag bezoek, dus beter van niet nee.. Hoewel.. Ik ben toch altijd al brak zoals ik al zei, dus maakt in principe ook niet uit :$
Ach, hij is toch niet anders van me gewend, dus maakt ook niet uitquote:Op zondag 11 november 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh kijk, meerdere mensen hebben wat te doen zaterdag. Dat scheelt al
Oh. Hou mij in bedwang graagquote:Op zondag 11 november 2012 20:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ach, hij is toch niet anders van me gewend, dus maakt ook niet uit
Ik zal samen met de halsband ook wel een stuk touw meenemen :$quote:
GRRRR.quote:Op zondag 11 november 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zal samen met de halsband ook wel een stuk touw meenemen :$
Voor jezelf?quote:Op zondag 11 november 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goed planquote:Op zondag 11 november 2012 20:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja dusquote:Op zondag 11 november 2012 20:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok, koffietijd, brb
Welke muppet?quote:
Veul te eng jaquote:Op zondag 11 november 2012 20:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ben er al weer hoor.. Ik zal dit topic wel weer even leven in blazen
Enge mensen beneden, no me gusta :$
Moet de Fok! knokploeg komen helpen?quote:Op zondag 11 november 2012 20:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ben er al weer hoor.. Ik zal dit topic wel weer even leven in blazen
Enge mensen beneden, no me gusta :$
Ik ben vrij imponerend. Wat doen die enge benedenmensen tegen arme zolderkamermeisjesquote:Op zondag 11 november 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet de Fok! knokploeg komen helpen?
Jaquote:
Ja, schnellquote:Op zondag 11 november 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet de Fok! knokploeg komen helpen?
ONZE COLA OPZUIPENquote:Op zondag 11 november 2012 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben vrij imponerend. Wat doen die enge benedenmensen tegen arme zolderkamermeisjes?!
DAT DIT KAN IN ROKJE'S HUIS.quote:Op zondag 11 november 2012 20:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ONZE COLA OPZUIPEN!!!!!!!! SLA ZE
Zelfs dat is te engquote:Op zondag 11 november 2012 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit afgezonderd in een hoekje beneden
quote:Op zondag 11 november 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
Hey enge mensjes ga eens weg bij dat lieve meisje Rokje
ECHT EH!! ZEG HET ZE MAAR EVENquote:
Oei ! Gevaarlijke gastenquote:Op zondag 11 november 2012 20:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik verstop me achter mijn laptopquote:Op zondag 11 november 2012 20:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zelfs dat is te eng
[..]
[..]
ECHT EH!! ZEG HET ZE MAAR EVEN
quote:Op zondag 11 november 2012 20:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oei ! Gevaarlijke gasten![]()
Lady's and Gentlemen... we got a bad ass over here !
Ik ook.. HIER BEN IK VEILIG LALALALAquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 20:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HA! Ze kunnen ons niks maken. En andersquote:Op zondag 11 november 2012 20:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ook.. HIER BEN IK VEILIG LALALALA
quote:Op zondag 11 november 2012 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NEE NEE GEEN COLLA GEVEN!!!
Precies.. Dit dus eh O.o.. Walgelijk tochquote:Op zondag 11 november 2012 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En anders flamen we ze via fok? :$quote:Op zondag 11 november 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HA! Ze kunnen ons niks maken. En anders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op zondag 11 november 2012 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2012 20:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Precies.. Dit dus eh O.o.. Walgelijk toch
Ook nog een optie jaquote:Op zondag 11 november 2012 20:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En anders flamen we ze via fok? :$
quote:Op zondag 11 november 2012 20:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
VOOR ALLE SEX SC FOKKERS
LOVE YOU GUYS THANK YOU AND GOODBYEBlofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Handcreme, dat is toch ook een on-product?quote:
Hater, jij doet niet meer meequote:
Een paar. Verder vind ik Blof best wel kotswaardig.quote:Op zondag 11 november 2012 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
Blof heeft wel goede nummersEen van de weinige NL-talige bands/nummers die ik wel kan waarderen.
Dat zei ikquote:Op zondag 11 november 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Een paar. Verder vind ik Blof best wel kotswaardig.
quote:Op zondag 11 november 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
DIT IS MIJN HART, MIJN HOUTEN BEVROREN HART :$quote:
HET IS ZOOOO STIL IN MIJ! IK HEB NERGUS WOORDUH VOOR!quote:Op zondag 11 november 2012 20:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
DIT IS MIJN HART, MIJN HOUTEN BEVROREN HART :$
quote:Op zondag 11 november 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2012 20:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
DIT IS MIJN HART, MIJN HOUTEN BEVROREN HART :$
Dat klinkt al beter.quote:
quote:
quote:
Sjongejonge. Het is dat ik pauze heb.quote:
Sorry maar ik ben niet stoned nuquote:
Er zit geen verborgen boodschap in hoor, dus prima luisterbaar, ook in nuchtere conditiequote:Op zondag 11 november 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben niet stoned nu
Mensen die niet 24/7 stoned zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben niet stoned nu
Oh dan ga ik eens luisterenquote:Op zondag 11 november 2012 20:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Er zit geen verborgen boodschap in hoor, dus prima luisterbaar, ook in nuchtere conditie
Bonuskaart of airmilesquote:Op zondag 11 november 2012 20:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Spaart u ook zegeltjuuuuhssss
Daaaaaaaaaaar gaaaaaaaaaaaaaaat zequote:
Is het lekker op dit moment?quote:
Wilt u extra geld opnemuhhhh een tasje kost 35 cent, HOUDOEEEEquote:
Tssss, doe maar zo!quote:Op zondag 11 november 2012 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Sjongejonge. Het is dat ik pauze heb.
Heb je enig idee hoe schraal je daar van wordt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |