quote:
Dat zeg ik toch niet.quote:Op zondag 11 november 2012 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Welke fokster ga je in een hotelletje neuken Muhaha?
Ach germ.quote:
If you want a driver, climb insidequote:
Het is geen date.quote:
Dat zeg je nu, een meet? Interview? Keiharde seks?quote:Op zondag 11 november 2012 19:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is geen date.![]()
En dat hotel is werkgerelateerd.
Hm note to self, beter uit leggen de volgende keer.
Meet dus, is dat zo raar?quote:Op zondag 11 november 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, een meet? Interview? Keiharde seks?
If you want a doctor.quote:Op zondag 11 november 2012 19:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
If you want a driver, climb inside
Neequote:
Leuk, hoe is dat afgelopen dan?quote:Op zondag 11 november 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb ook een paar keer een meisje dat ik via paiq heb leren kennen gemeet.
quote:Op zondag 11 november 2012 19:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo een vette groene maaslander van Tamashi![]()
![]()
I'll examine every inch of youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Helaas op niets, klein misverstandje wat nogal uit zijn verband werd gerukt heeft daar een einde gemaakt.quote:
Ik kan wel betere dingen bedenken hoor.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 19:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
I'll examine every inch of youI'd say please, pleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm your manI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Hoiquote:
Aah jammer manquote:Op zondag 11 november 2012 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas op niets, klein misverstandje wat nogal uit zijn verband werd gerukt heeft daar een einde gemaakt.
Zoals?quote:Op zondag 11 november 2012 19:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan wel betere dingen bedenken hoor.
Perfectquote:
Jij weet alles ranzig te maken. Heb je wel eens seks? Moet je dan denken aan alle bacteriën die daar bij vrij komen? Of dat je het beddengoed moet wassen?quote:Op zondag 11 november 2012 19:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo een vette groene maaslander van Tamashi![]()
![]()
Wehehe ik doe alleen moeite voor jou, dat weet je toch.quote:Op zondag 11 november 2012 19:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij weet alles ranzig te maken. Heb je wel eens seks? Moet je dan denken aan alle bacteriën die daar bij vrij komen? Of dat je het beddengoed moet wassen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 november 2012 19:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I'd say please, please
I'm your man
Hmmquote:Op zondag 11 november 2012 19:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Perfect.
Ik ben in een vrij melancholische bui, maar da's niet erg.
Iets met een douche, open haard, tafel, wasmachine.quote:
Shit happens.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ik doe alleen moeite voor jou, dat weet je toch.![]()
![]()
Bij sex denk ik aan heeeele andere dingen.
Cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Jaaa.. Maar melancholisch kan soms ook wel lekker zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmmperfect maar melancholisch
uh oke
quote:Op zondag 11 november 2012 19:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iets met een douche, open haard, tafel, wasmachine.
Oh okequote:Op zondag 11 november 2012 19:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jaaa.. Maar melancholisch kan soms ook wel lekker zijn.
Zo vannehh.. "wat hebben we het toch maar mooi goed met zijn allen" .
Wat is die?quote:
In wat voor bui zijt u?quote:
Ik single? Nee hoor, ik heb een harem.quote:
Daar hoor ik bij toch?quote:Op zondag 11 november 2012 19:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik single? Nee hoor, ik heb een harem.
Gevaarlijkquote:
Can I see your sexy dancequote:
Wacht wat?quote:Op zondag 11 november 2012 19:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik single? Nee hoor, ik heb een harem.
Inderdaadquote:
Ik voel je broquote:
Ja, jij ook.quote:Op zondag 11 november 2012 19:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Can I see your sexy dance
[..]
Wacht wat?
Ik mijn hele harem afgeslacht, krijg je dit hoorquote:
Aub fobo in mijn dm/pm. Met daarbij een sollicitatieformulier met goede motivatie.quote:
Ik ook. Kies ik eindelijk voor een exclusieve overeenkomst met Tam, krijg je zo de deksel op je neus.quote:Op zondag 11 november 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik mijn hele harem afgeslacht, krijg je dit hoor
Oh sorry, wil je onderdeel zijn van, of samen met mij eigenares?quote:Op zondag 11 november 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik mijn hele harem afgeslacht, krijg je dit hoor
kijk mijn fobo danquote:Op zondag 11 november 2012 19:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aub fobo in mijn dm/pm. Met daarbij een sollicitatieformulier met goede motivatie.
Hihi... Wat voor bui nu ?quote:
Jij hoort natuurlijk niet bij die harem.quote:Op zondag 11 november 2012 19:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook. Kies ik eindelijk voor een exclusieve overeenkomst met Tam, krijg je zo de deksel op je neus.
Echt eh O.oquote:Op zondag 11 november 2012 19:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook. Kies ik eindelijk voor een exclusieve overeenkomst met Tam, krijg je zo de deksel op je neus.
Nou zeg. Zelfs dat is me al niet gegundquote:Op zondag 11 november 2012 19:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij hoort natuurlijk niet bij die harem.
Ik denk dat wij wel goed werken in teamverband, denk je niet?quote:Op zondag 11 november 2012 19:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh sorry, wil je onderdeel zijn van, of samen met mij eigenares?
Zo veel moeitequote:Op zondag 11 november 2012 19:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aub fobo in mijn dm/pm. Met daarbij een sollicitatieformulier met goede motivatie.
Cool story bro.quote:
Zeg je nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Ik gun jou alles.quote:Op zondag 11 november 2012 19:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou zeg. Zelfs dat is me al niet gegund!
Ze heeft te maken met een mental breakdown. De harem wordt haar te gortig.quote:Op zondag 11 november 2012 19:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zeg je nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |