Zo ziet opa hem ook het liefst.quote:Op zondag 11 november 2012 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dank je Jian, om jou lig ik hier soms gestrekt!!!
Ik hoorde het ook.quote:Op zondag 11 november 2012 19:19 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt die ouwe nu? Is tante Cor gestoord?
Het is toch erg hè? Maar goed, ik ga in de lurk, ben moe. Fijne avond allemaal.quote:
't kontje van, Van Bommel hèquote:Op zondag 11 november 2012 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa overweegt supporter van PSV te worden.
quote:Op zondag 11 november 2012 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch erg hè? Maar goed, ik ga in de lurk, ben moe. Fijne avond allemaal.
O ja, dan kan ie zo nu en dan op de koffie als ie naar een wedstrijd gaat. Lekker een warm bakkie met melk en ..... arsenicumquote:Op zondag 11 november 2012 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En omdat z'n goede vriendin Kopiekut daar woont.
Zo'n boerderijdropje natuurlijk, die zijn over van zo'n gemixte zak drop. Oop lust ze toch niet!quote:Op zondag 11 november 2012 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Als er kinderen aan de deur komen kunnen ze eventueel nog een dropje krijgen van opa. Zelf zitten ze nu lekker aan de chocolaatjes.
Ik vind het leukquote:Op zondag 11 november 2012 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Als er kinderen aan de deur komen kunnen ze eventueel nog een dropje krijgen van opa. Zelf zitten ze nu lekker aan de chocolaatjes.
Dat meende ik ook al te horen maar kon het niet geloven en dacht dat ik het wel verkeerd zou moeten hebben gehoordquote:Op zondag 11 november 2012 19:29 schreef Jian het volgende:
Hij heb nooit geen snoep in huis zegt ie, hooguit een paar droppies. Hij vreet gvd de ene zak na de andere leeg
quote:Op zondag 11 november 2012 19:32 schreef mootie het volgende:
En wat dan nog, hij kan makkelijk een half pond drop uit zijn tanden peuteren om uit te delen.
quote:Momenteel logeert de schoonmoeder van opa in Den Haag. Opa is niet zo dol op zijn schoonmoeder, ze praat te veel en te luid.
's Avonds draait oma vaak een prak uit een pakje of potje in elkaar. Meestal is het een ondefinieerbaar hoopje smurrie.
Hahahahhaaaaaaaaaaaa fruit.quote:Op zondag 11 november 2012 19:34 schreef jacqhassel het volgende:
Kan ook nog salmiakballen uitdelen hoor.
Zou die mischien fruit hebben voor de kinderen? Dat zou super zijn en gezond
Oop is allergisch voor fruit, dat komt echt het huis niet inquote:Op zondag 11 november 2012 19:34 schreef jacqhassel het volgende:
Aha, ik zal 'm eens even lezen. Dat doe ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 11 november 2012 19:36 schreef Jian het volgende:
De OP is er wel op vooruit gegaan, een passage;
[..]
Als ik hier goed lees is dat veullllllllllllllllllll te gezond, komt het huis niet in denk ik.............quote:Op zondag 11 november 2012 19:34 schreef jacqhassel het volgende:
Er gaat daar een alarm af als er fruit binnen de muren wordt gedetecteerd.quote:Op zondag 11 november 2012 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik hier goed lees is dat veullllllllllllllllllll te gezond, komt het huis niet in denk ik.............
Ook niet voor de kinderen dus (snik)quote:Op zondag 11 november 2012 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik hier goed lees is dat veullllllllllllllllllll te gezond, komt het huis niet in denk ik.............
fruitvliegje???quote:Op zondag 11 november 2012 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er gaat daar een alarm af als er fruit binnen de muren wordt gedetecteerd.
Nou, dat valt best mee!quote:Op zondag 11 november 2012 19:44 schreef mootie het volgende:
Jian of Scrut moet de volgende OP even doen. Ik ben niet zo'n held met woorden.
Zou hij dat omgekeerd ook gedaan hebben? I wonderquote:Op zondag 11 november 2012 19:45 schreef Jian het volgende:
Oop feliciteert Feyenoord met de 5-2 overwinning op Roda, dik verdiend vindt ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |