ow, sorryquote:Op zondag 11 november 2012 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme Aldo, we zouden niet meer kapen.
Uhuquote:Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wist niet eens dat het topic al bijna dicht was
5 minuten de tijd om daar achter te komen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wist niet eens dat het topic al bijna dicht was
Ik zag die post van jou, moest meteen aan jouw gefrituurde lapo's denken en postte. Wist ik veel dat het de lapo echt wasquote:Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
5 minuten de tijd om daar achter te komen.
Mijn gefrituurde lapo? Wut?quote:Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zag die post van jou, moest meteen aan jouw gefrituurde lapo's denken en postte. Wist ik veel dat het de lapo echt was
quote:Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Muhahaha!
En de rest(behalve Aldo, de vuige topicjatter
)
Nee, wat je gister (was het gister?) tegen ME zei, daar moest ik ineens aan denkenquote:Op zondag 11 november 2012 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn gefrituurde lapo? Wut?
Ik kan de lapo op mobiel niet zien
Zei postte 'lapo' en ik lachte haar uitquote:Op zondag 11 november 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, wat je gister (was het gister?) tegen ME zei, daar moest ik ineens aan denken
Zei?quote:Op zondag 11 november 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zei postte 'lapo' en ik lachte haar uit
Nee, ze vroeg "wat zal ik vanavond eten?" en toen zei jij "Lapo'squote:Op zondag 11 november 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zei postte 'lapo' en ik lachte haar uit
Oh die, haha jaquote:Op zondag 11 november 2012 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ze vroeg "wat zal ik vanavond eten?" en toen zei jij "Lapo's"
Frikandel speciaal heb ik zin in. Heb ik al jaren niet meer op.. Maar door die TT krijg ik weer zin inquote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Frituurvet kun je beter niet opeten.
Ik kaap niet, ik kaap alleen terugquote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als iedereen nou eens stopt met dat debiele topickapen
Ik kaapte een topic van haar, ik had de 301e post en bij de 298e post postte ME al 'lapo'quote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als iedereen nou eens stopt met dat debiele topickapen
Snackbar?quote:Op zondag 11 november 2012 18:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Frikandel speciaal heb ik zin in. Heb ik al jaren niet meer op.. Maar door die TT krijg ik weer zin in
Neukenquote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kaapte een topic van haar, ik had de 301e post en bij de 298e post postte ME al 'lapo'
Waar is ze eigenlijk?
Geen ideequote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kaapte een topic van haar, ik had de 301e post en bij de 298e post postte ME al 'lapo'
Waar is ze eigenlijk?
quote:Op zondag 11 november 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Edit:Ik weet alleen niet meer wat
Lijkt trouwens een beetje gemeengoed te worden hier, topics van anderen kapen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is ze eigenlijk?
Daarom ook. Niet meer kapen. Maar zij verdiende het.quote:Op zondag 11 november 2012 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt trouwens een beetje gemeengoed te worden hier, topics van anderen kapen.
Jammer eigenlijk
O maar ik ga er wel 1tje terugkapen nu!quote:Op zondag 11 november 2012 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom ook. Niet meer kapen. Maar zij verdiende het.
Ik vind het een gedoe om niks. Is het vol, open je een nieuwe. Al dat kinderachtig gedoen van 'Ik wil 'm volmakenquote:Op zondag 11 november 2012 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt trouwens een beetje gemeengoed te worden hier, topics van anderen kapen.
Jammer eigenlijk
hoax dit krijg je nooit alleen op.quote:Op zondag 11 november 2012 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 kroketten, 1 frikandel en 8 kipnuggets
en de Rösti liggen in de pan
Ik ben erquote:Op zondag 11 november 2012 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook niet met mij, want ik ben nu hier.
Dus ok, wie van de mannen zijn er nu niet hier?
Daar gaat het niet om. Waar het mij om gaat is dat het blijkbaar een gewoonte hier wordt om topics van elkaar te kapen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het een gedoe om niks. Is het vol, open je een nieuwe. Al dat kinderachtig gedoen van 'Ik wil 'm volmakenIk wil een nieuwe openen
' Komop zeg
hoax.quote:Op zondag 11 november 2012 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is doodeenvoudig in je eentje
Ditquote:Op zondag 11 november 2012 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is doodeenvoudig in je eentje
Tja wat boeit het dat je de OP niet hebt? Ik kan me er in ieder geval niet druk om maken.quote:Op zondag 11 november 2012 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Waar het mij om gaat is dat het blijkbaar een gewoonte hier wordt om topics van elkaar te kapen.
Zoals ik al zei, ik had hem per ongeluk en wordt meteen gekaapt. Lekkere binnenkomer dan -_-
Het was erg vluchtig en ik zag er niet uitquote:
Op de wangquote:
Yes en die van zaterdag ookquote:Op zondag 11 november 2012 18:41 schreef GSbrder het volgende:
Hallo. Was de seks van vrijdag goed, Raene?
Maar wel van 2 frikandellen speciaal en een friet metquote:Op zondag 11 november 2012 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van 1 frikandel wordt je niet dik.
Met dezelfde man/vrouwquote:
Hoe snel ben jijquote:
Het gaat mij om het principe.quote:Op zondag 11 november 2012 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja wat boeit het dat je de OP niet hebt? Ik kan me er in ieder geval niet druk om maken.
Jammer weerquote:Op zondag 11 november 2012 18:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Het was erg vluchtig en ik zag er niet uit. no pix jonge
.
Dude! Serieus? Maak je je er echt druk om?quote:Op zondag 11 november 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gaat mij om het principe.
Er was geen enkele reden om mij te kapen.
Het is alsof ik na een dag afwezigheid thuis kom en iemand ineens de deur voor m'n neus dicht gooit of zo.
Ik vind het gewoon aso om er een gewoonte van te maken, zo traag was ik ook niet (ik had notabene de fipo).
Maar goed, zal wel. Is misschien al de hele dag zo bezig, ik weet het niet.
En ik stonk want rokenquote:
Heb gewoon niet gekeken.quote:Op zondag 11 november 2012 18:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kon je t wel aan bedoel je?![]()
Ik heb al 5 jaar niet gezoendquote:Op zondag 11 november 2012 18:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Wie is lola?
Muhaha ik heb gister veel beter gezoend![]()
I kissed a girl and I liked it![]()
![]()
Ik zit inmiddels weer in mn veilige warme bunker samen met die gekke hond van mequote:
Het gekaap blijft gewoon jammer.. Perse lapo/OP hebben zal me aan m'n derriere oxideren.. Het kapen is het probleem, nergens voor nodigquote:Op zondag 11 november 2012 18:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dude! Serieus? Maak je je er echt druk om?
Echt wat hebben al die mannen de afgelopen weken?quote:Op zondag 11 november 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet, moet altijd blozen bij jou
Goedzo.. Dea.. Nja, die gast, weet je wel is er niks bijquote:
Eigenlijk wel ja. Laat mij dan gewoon een nieuw topic aanmaken, ik doe dat altijd erg snel.quote:Op zondag 11 november 2012 18:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dude! Serieus? Maak je je er echt druk om?
Het was maar een vraagquote:Op zondag 11 november 2012 18:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het gekaap blijft gewoon jammer.. Perse lapo/OP hebben zal me aan m'n derriere oxideren.. Het kapen is het probleem, nergens voor nodig
En dan meteen hup, naar seksquote:
Kut man, te laat :$quote:Op zondag 11 november 2012 18:45 schreef GSbrder het volgende:
Niet roken, meisjes. Alsjullieblieft.
Als je meisje was zou ik je zoenenquote:
Halloooquote:
Crank. Nog 20 minuutjesquote:Op zondag 11 november 2012 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doei Vinnie
Welke film wordt het?
Steekt sigaret opquote:Op zondag 11 november 2012 18:45 schreef GSbrder het volgende:
Niet roken, meisjes. Alsjullieblieft.
Je kan altijd nog stoppen met rokenquote:
Ahw, meeenn..quote:
quote:
quote:
En dat voor een dokter-in-spe.quote:
Komt goed koffiequote:Op zondag 11 november 2012 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Laat mij dan gewoon een nieuw topic aanmaken, ik doe dat altijd erg snel.
Gewoon niet doen, dan is er ook niks aan de hand.
Edit:Met gewoon niet doen bedoel ik natuurlijk het kapen mee.
Geen behoefte aan atm.. Wanneer ik dat wel heb, stop ik welquote:Op zondag 11 november 2012 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan altijd nog stoppen met roken
Ja, was gezellig.quote:
Komt wel een keertje.. minder verlegen worden jij!!quote:
Hihihihi Tijn laat zich voor je ombouwen fax! Als dat geen liefde isquote:Op zondag 11 november 2012 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je meisje was zou ik je zoenen
Wsl hoesten we niet meer wanneer we dood zijnquote:Op zondag 11 november 2012 18:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ahw, meeenn..
Ik wil jullie niet dood en hoestend hebben.
Weet nietquote:Op zondag 11 november 2012 18:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt wat hebben al die mannen de afgelopen weken?![]()
![]()
grrrrr
Dit. Ik hoef ook niet per sé de lapo te hebben. Zeker niet als ik toch geen leuke TT kan bedenken.quote:Op zondag 11 november 2012 18:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het gekaap blijft gewoon jammer.. Perse lapo/OP hebben zal me aan m'n derriere oxideren.. Het kapen is het probleem, nergens voor nodig
Ja. Geniaal was het, ze trapte er finaal in.quote:Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooizo
Hilarisch om wat je stuurde?
Komt wel een keertjequote:Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Komt wel een keertje.. minder verlegen worden jij!!
Prachtigquote:Op zondag 11 november 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Geniaal was het, ze trapte er finaal in.
Bofkontjes.quote:Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wsl hoesten we niet meer wanneer we dood zijn
quote:Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet't Is niet van de afgelopen weken hoor
Amenquote:Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit. Ik hoef ook niet per sé de lapo te hebben. Zeker niet als ik toch geen leuke TT kan bedenken.
Maar goed maar goed...
Neequote:
Same here, iemand was er klaar mee en heeft de tassen gevuld tot ze vol warenquote:Op zondag 11 november 2012 18:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels weer in mn veilige warme bunker samen met die gekke hond van me.
Betaal jij?quote:Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Hihihihi Tijn laat zich voor je ombouwen fax! Als dat geen liefde is
So so lucky :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Best oke eigenlijk!quote:
Zie het als een complimentquote:Op zondag 11 november 2012 18:49 schreef Evie het volgende:
[..]o ik merk de afgelopen weken alleen mannen op die me willen zoenen en aan mn kont willen zitten... net alsof ik honing aan mn reet heb
![]()
(akward)....
quote:Op zondag 11 november 2012 18:49 schreef Evie het volgende:
[..]o ik merk de afgelopen weken alleen mannen op die me willen zoenen en aan mn kont willen zitten... net alsof ik honing aan mn reet heb
![]()
(akward)....
Ik ook nietquote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer hoe ik hier terecht kwam
quote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
So so lucky :$Me no gets it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Ik kan echt 'n kreng zijn af en toe.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same here, iemand was er klaar mee en heeft de tassen gevuld tot ze vol waren
Ik werd getriggerd door een TT volgens mijquote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer hoe ik hier terecht kwam
Ik ook niet, gewoon lekker randomquote:
Op zich ben ik niet eens zo verlegen hoorquote:Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Hihihihi Tijn laat zich voor je ombouwen fax! Als dat geen liefde is
Het is geen gewoonte en moet niet meer gedaan worden.quote:Op zondag 11 november 2012 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Waar het mij om gaat is dat het blijkbaar een gewoonte hier wordt om topics van elkaar te kapen.
Zoals ik al zei, ik had hem per ongeluk en wordt meteen gekaapt. Lekkere binnenkomer dan -_-
Brofistquote:
quote:
quote:
Ik hoor Duitse wijven kreunen en moet meteen denken aan dat filmpje.quote:
Ik heb al een turfje gezetquote:Op zondag 11 november 2012 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt wel een keertje
Sorry hoor
Random woord: theepot-tuitje.quote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon lekker random
Fijn filmpje is dat jaquote:Op zondag 11 november 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor Duitse wijven kreunen en moet meteen denken aan dat filmpje.
Tik 'm aan mede-bitch.quote:
Billenkoekquote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is geen gewoonte en moet niet meer gedaan worden.
Die mannen hebben smaakquote:Op zondag 11 november 2012 18:49 schreef Evie het volgende:
![]()
(akward)....
quote:Op zondag 11 november 2012 18:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Raene.. Ik heb t kaartje gevonden! DM me je adres ff dan doe ik hem morgen op de post!
Ik moet nog steeds grijnzen als ik er aan denk.quote:
Mooi zo. In het R&P topic werd dat op een gegeven moment ook steeds gedaan en maakte het er niet gezelliger opquote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is geen gewoonte en moet niet meer gedaan worden.
* Raene tikt em aanquote:
Haha niet zo liegen jijquote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op zich ben ik niet eens zo verlegen hoor![]()
Da's alleen bij jou hihi
Gewoon klappen dan als je er niet van gediend bentquote:Op zondag 11 november 2012 18:52 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]te veel aandacht ja
![]()
![]()
moet ik stiekem van blozen, of boos om raken als ik er geen behoefte aan heb
Hehehehehehequote:Op zondag 11 november 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds grijnzen als ik er aan denk.
Bestaan die ja?quote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Goeie wingwoman zoekenhielp enorm mee afgelopen vrijdag
grrrrrr.. naja zolang ze bij mij in de smaak vallen is het primaquote:
Volgens mij bracht Kaneel mij hierquote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ben hier geloof ik gewoon heen verdwaald
Doe ik zekerquote:Op zondag 11 november 2012 18:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gewoon klappen dan als je er niet van gediend bent
Ik beaam dit.quote:Op zondag 11 november 2012 18:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Gelukkig hebben jullie mij nog, ik ben altijd lief
Dus krijgt iemand niet zijn kans om zijn innerlijk te tonen aan je..quote:Op zondag 11 november 2012 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]
grrrrrr.. naja zolang ze bij mij in de smaak vallen is het primaMaar dat doen ze niet allemaal
Ik weet het echt niet meerquote:
Donequote:Op zondag 11 november 2012 18:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Raene.. Ik heb t kaartje gevonden! DM me je adres ff dan doe ik hem morgen op de post!
Gister wel hoorquote:Op zondag 11 november 2012 18:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus krijgt iemand niet zijn kans om zijn innerlijk te tonen aan je..
Ik klapte eigenlijk helemaal niet dicht. Soms heb ik gewoon eventjes niks te meldenquote:Op zondag 11 november 2012 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op meets klap ik ook dicht als je tegen me praat
Terwijl Evie best wel meevalt in het echtquote:Op zondag 11 november 2012 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op meets klap ik ook dicht als je tegen me praat
Blij te kunnen helpen. Nu vlieg ik weer wegquote:
Maar eigenlijk haat ik ze net zoveel als dat ik van ze hou.. Ik heb echt een zwak voor die wezensquote:
Geen idee, heb haar niet kunnen spreken die ene meet dat we allebei aanwezig warenquote:Op zondag 11 november 2012 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Terwijl Evie best wel meevalt in het echt
quote:Op zondag 11 november 2012 18:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blij te kunnen helpen. Nu vlieg ik weer weg
Is ze heet?quote:Op zondag 11 november 2012 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan vragen aan mijn beste vriendin of je haar mag lenen
Oeh, wekke fillumquote:Op zondag 11 november 2012 18:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Have fun nog, ik ga ff multitasken, fokken en film kijken tegelijk
Nou niet alles hoorquote:Op zondag 11 november 2012 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Na 5 jaar is alles toch heet?
Nee hoorquote:Op zondag 11 november 2012 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Na 5 jaar is alles toch heet?
Ik verwacht wel een uitgebreid verslag mét foto's. 5 pagina's lang!quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef Raene het volgende:
[..]! Nice.. Maar wat een schatjes van zonen heb jij
.
"He'll just rip the stillbeating heart from your chest"quote:
Gewoon lieve mensen maken me blijquote:
Ja mevrouwquote:Op zondag 11 november 2012 18:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een uitgebreid verslag mét foto's. 5 pagina's lang!
Dat is juist fijn als ze van je haten euh houdenquote:Op zondag 11 november 2012 18:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar eigenlijk haat ik ze net zoveel als dat ik van ze hou.. Ik heb echt een zwak voor die wezens
Nee hoor, geniet er maar vanquote:
Onbekend met het totale genrequote:Op zondag 11 november 2012 18:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"He'll just rip the stillbeating heart from your chest"
Repo, the genetic opera
Ik geloof je meteenquote:
Maar ik wil ook weer zoenen, etc.quote:
Eensquote:Op zondag 11 november 2012 19:00 schreef GSbrder het volgende:
Het leven is leuk.
Ik ben in voor een topic vol positiviteit.
Ligt eraan.. Why?quote:Op zondag 11 november 2012 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou jij ook naar een Dordt meet komen?
Hoi Feraquote:Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef Fera het volgende:
Ik heb m'n boeken voor deze week nog niet eens.
Kifjequote:
Kopietjes maken?quote:Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef Fera het volgende:
Ik heb m'n boeken voor deze week nog niet eens.
Wat is jouw lievelingskleurquote:
Hey Vinquote:
Neuh gewoon. Iemand ging kijken of ie een Dordt meet kon regelen, en aangezien jij in de buurt woont enzo moest ik aan je denkenquote:
Oeh, kijk aanquote:Op zondag 11 november 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Vin
Gezellig.Was goed weer, terrasje aan de Waalkade kunnen pakken.
Groenquote:
Lang niet gezien.quote:
Alle positieve input is welkomquote:Op zondag 11 november 2012 19:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Groen. Ookal vroeg je het niet aan mij
.
Dat was ikquote:Op zondag 11 november 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh gewoon. Iemand ging kijken of ie een Dordt meet kon regelen, en aangezien jij in de buurt woont enzo moest ik aan je denken
You will be mine en My heart skips a beat zijn ook leukquote:
Zwart.quote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alle positieve input is welkom.
Ik vraag het aan iedereen, want we zijn allemaal blij met elkaar.
Think hardquote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Ik faal alleen een beetje want ik weet niet zo veel dingen in Dordt
Ik zag ze staan ja, ik zal die ook luisteren.quote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
You will be mine en My heart skips a beat zijn ook leuk
Ik zou wel komen denk ikquote:Op zondag 11 november 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh gewoon. Iemand ging kijken of ie een Dordt meet kon regelen, en aangezien jij in de buurt woont enzo moest ik aan je denken
quote:Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag ze staan ja, ik zal die ook luisteren.
I willquote:
Straks. Even werken nu.quote:
Allemaal blauwquote:Op zondag 11 november 2012 19:06 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie een patroon onder de mannelijke users...
quote:Op zondag 11 november 2012 18:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goedzo.. Dea.. Nja, die gast, weet je wel is er niks bij
Arme jij!quote:Op zondag 11 november 2012 19:00 schreef theKiD het volgende:
Voetbal kijken, geen vrouw hier, dus ik kan niet multitasken.
Plaatje doet ut nietquote:Op zondag 11 november 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoriete kleuren.
HA! Gayyyyyyyyyyyquote:Op zondag 11 november 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoriete kleuren.
Scherpquote:
Dit moet ik zien als ik aan het spacen benquote:Op zondag 11 november 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoriete kleuren.
quote:Op zondag 11 november 2012 19:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Dit moet ik zien als ik aan het spacen ben.
quote:
I love your ideaquote:Op zondag 11 november 2012 19:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Dit moet ik zien als ik aan het spacen ben.
quote:
Nee, kijk evenquote:Op zondag 11 november 2012 19:13 schreef Fera het volgende:
Ben ik aan het werk, gaat m'n moeder ook naar d'r werk, laat ze voetbal aan staan. Voor de honden wellicht?
Er zitten wel meer dan 50 tinten grijs in.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 19:13 schreef Fera het volgende:
Ben ik aan het werk, gaat m'n moeder ook naar d'r werk, laat ze voetbal aan staan. Voor de honden wellicht?
Oeh, scherpquote:Op zondag 11 november 2012 19:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Er zitten wel meer dan 50 tinten grijs in.
En niet exact 50quote:Op zondag 11 november 2012 19:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Er zitten wel meer dan 50 tinten grijs in.
Oké.quote:
Ik zie het.quote:Op zondag 11 november 2012 19:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, kijk even
Mijn cluppie nu
quote:
Ik dacht al zoiets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |