ow, sorryquote:Op zondag 11 november 2012 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme Aldo, we zouden niet meer kapen.
Uhuquote:Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wist niet eens dat het topic al bijna dicht was
5 minuten de tijd om daar achter te komen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wist niet eens dat het topic al bijna dicht was
Ik zag die post van jou, moest meteen aan jouw gefrituurde lapo's denken en postte. Wist ik veel dat het de lapo echt wasquote:Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
5 minuten de tijd om daar achter te komen.
Mijn gefrituurde lapo? Wut?quote:Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zag die post van jou, moest meteen aan jouw gefrituurde lapo's denken en postte. Wist ik veel dat het de lapo echt was
quote:Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Muhahaha!
En de rest(behalve Aldo, de vuige topicjatter
)
Nee, wat je gister (was het gister?) tegen ME zei, daar moest ik ineens aan denkenquote:Op zondag 11 november 2012 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn gefrituurde lapo? Wut?
Ik kan de lapo op mobiel niet zien
Zei postte 'lapo' en ik lachte haar uitquote:Op zondag 11 november 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, wat je gister (was het gister?) tegen ME zei, daar moest ik ineens aan denken
Zei?quote:Op zondag 11 november 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zei postte 'lapo' en ik lachte haar uit
Nee, ze vroeg "wat zal ik vanavond eten?" en toen zei jij "Lapo'squote:Op zondag 11 november 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zei postte 'lapo' en ik lachte haar uit
Oh die, haha jaquote:Op zondag 11 november 2012 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ze vroeg "wat zal ik vanavond eten?" en toen zei jij "Lapo's"
Frikandel speciaal heb ik zin in. Heb ik al jaren niet meer op.. Maar door die TT krijg ik weer zin inquote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Frituurvet kun je beter niet opeten.
Ik kaap niet, ik kaap alleen terugquote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als iedereen nou eens stopt met dat debiele topickapen
Ik kaapte een topic van haar, ik had de 301e post en bij de 298e post postte ME al 'lapo'quote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als iedereen nou eens stopt met dat debiele topickapen
Snackbar?quote:Op zondag 11 november 2012 18:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Frikandel speciaal heb ik zin in. Heb ik al jaren niet meer op.. Maar door die TT krijg ik weer zin in
Neukenquote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kaapte een topic van haar, ik had de 301e post en bij de 298e post postte ME al 'lapo'
Waar is ze eigenlijk?
Geen ideequote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kaapte een topic van haar, ik had de 301e post en bij de 298e post postte ME al 'lapo'
Waar is ze eigenlijk?
quote:Op zondag 11 november 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Edit:Ik weet alleen niet meer wat
Lijkt trouwens een beetje gemeengoed te worden hier, topics van anderen kapen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is ze eigenlijk?
Daarom ook. Niet meer kapen. Maar zij verdiende het.quote:Op zondag 11 november 2012 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt trouwens een beetje gemeengoed te worden hier, topics van anderen kapen.
Jammer eigenlijk
O maar ik ga er wel 1tje terugkapen nu!quote:Op zondag 11 november 2012 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom ook. Niet meer kapen. Maar zij verdiende het.
Ik vind het een gedoe om niks. Is het vol, open je een nieuwe. Al dat kinderachtig gedoen van 'Ik wil 'm volmakenquote:Op zondag 11 november 2012 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt trouwens een beetje gemeengoed te worden hier, topics van anderen kapen.
Jammer eigenlijk
hoax dit krijg je nooit alleen op.quote:Op zondag 11 november 2012 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 kroketten, 1 frikandel en 8 kipnuggets
en de Rösti liggen in de pan
Ik ben erquote:Op zondag 11 november 2012 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook niet met mij, want ik ben nu hier.
Dus ok, wie van de mannen zijn er nu niet hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |