PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Best toepasselijk hier.quote:Op zondag 11 november 2012 09:41 schreef Fopje het volgende:
Mensen die geen vertrouwen in TS hebbenAls lindgren. zegt dat hij nooit meer gaat slapen, dan gaat hij nooit meer slapen. Begrepen?
wel hatenquote:Op zondag 11 november 2012 17:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet haten omdat we voorstaan man.
Een ekte Ajaciedquote:
Nee, maar iedereen is ook te dom om te poepenquote:Op zondag 11 november 2012 18:05 schreef detennismaster het volgende:
Zhano = GuRBuH
Niemand heeft de combinatie: West Ham, Heerenveen en Ananidze
Is fake. Iedereen kan dat nadoen Sherlock.quote:Op zondag 11 november 2012 18:05 schreef detennismaster het volgende:
Zhano = GuRBuH
Niemand heeft de combinatie: West Ham, Heerenveen en Ananidze
Hij stelt zich wel goed op, maar dat afronden is vrij dramatisch jaquote:Op zondag 11 november 2012 18:08 schreef vandermar het volgende:
Wijnaldum speelt wel goed afgezien van zijn goal, hij haalt alles uit de vrijheid die hij krijgt.
Een beetje zoals Immers begin dit seizoen..toch vooral een kwestie van zelfvertrouwen denk ikquote:Op zondag 11 november 2012 18:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij stelt zich wel goed op, maar dat afronden is vrij dramatisch ja
Nog steeds wel hoor, dat schieten van Immers vanmiddag was niet best. Alleen te hoog ipv te zacht dan.quote:Op zondag 11 november 2012 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een beetje zoals Immers begin dit seizoen..toch vooral een kwestie van zelfvertrouwen denk ik
Ja inderdaadquote:Op zondag 11 november 2012 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een beetje zoals Immers begin dit seizoen..toch vooral een kwestie van zelfvertrouwen denk ik
Hij is een goede afmaker, maar je hebt aanvoer nodig. Het duo Lens en Matavz vind ik wel beter dan Narsingh - Matavzquote:Op zondag 11 november 2012 18:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Echt spitsengoaltje weer![]()
Gaat lekker hoor.
Schaken is een mindere voetballer dan Lens en Pelle een slechtere afmaker dan Matavzquote:Op zondag 11 november 2012 18:24 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het tandem Schaken Pelle beter
Voor hoeveel ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
![]()
COME ON PSV![]()
![]()
WIJ STAAN BOVENAAN WIJ STAAN BOVENAAN!je vergeet te zeggen: ''WIJ ZIJN DE BESTE''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik vind ze wel de beste, maar dat zegt niet dat dat ook zo is.quote:Op zondag 11 november 2012 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je vergeet te zeggen: ''WIJ ZIJN DE BESTE''
Dit is trouwens echt onzin, Matavz had net twee keer gescoord en de ene keer stonden er 4 verdedigers omheen en de andere keer 2. Gewoon mooie aanvallenquote:Op zondag 11 november 2012 18:19 schreef vandermar het volgende:
Heerenveen laat het nu ook compleet lopen. 4 centrale verdedigers en alsnog lopen ze bij psv vogelvrij
IF Webbquote:Op zondag 11 november 2012 18:30 schreef BDIL het volgende:
Howard Webb al 3 x aanval Liverpool verneukt![]()
Ik denk serieus dat PSV kampioen wordt dit jaar. (helaas)quote:Op zondag 11 november 2012 18:31 schreef DutchSL het volgende:
PSV staat altijd wel (bijna) bovenaan in deze periode van het seizoen, maar dan is er de traditionele dramatische 2e seizoenshelft, al sinds Koeman. Hopelijk nu niet nu we al (waarschijnlijk) uit Europa liggen enzo
Qua spelersmateriaal moet het gewoon .... maar ik heb wil het nog even afwachten voordat ik het hier ga roepenquote:Op zondag 11 november 2012 18:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat PSV kampioen wordt dit jaar. (helaas)
Middenveld en Aanvallend wel maar verdedigend zwaar tekortquote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Qua spelersmateriaal moet het gewoon .... maar ik heb wil het nog even afwachten voordat ik het hier ga roepen
Vitesse heeft een veel te zwaar schema als hij bij de Afrika Cup zit..gaat ze echt punten kostenquote:Op zondag 11 november 2012 18:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Vitesse zou wel een stunt zijnMoet Bony wel blijven
Geen 5atbquote:Op zondag 11 november 2012 18:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wachten op SIF Dimitar
jajaquote:Op zondag 11 november 2012 18:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik maak echt niet alleen maar 5atb teams hoor
Ik vind die Portugees van Real wel goed, Cristiano Ronaldo ofzo?quote:Op zondag 11 november 2012 18:43 schreef Maver24 het volgende:
Wie vinden jullie in het echt een topspeler en wil je em daarom in fut. Ik heb het met Jadson. Geniale speler was dat bij Shaktar Donesk
Wie?quote:Op zondag 11 november 2012 18:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind die Portugees van Real wel goed, Cristiano Ronaldo ofzo?
wel nep dat Assaidi niet eens speeltijd krijgt. Liverpool kon zo'n speler wel gebruiken lijkt me.quote:Op zondag 11 november 2012 18:34 schreef BDIL het volgende:
Kut Suarez , zo onverdiend 1-1Wordt wel 2-1 Chelsea
Waarom niet?quote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef Maver24 het volgende:
Jammer dat ik Messi niet kwijt kan in een braziliaans team met Jadson en Hulk. Of kan het wel?
Wacht even. Wat voor formatie?quote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef Maver24 het volgende:
Jammer dat ik Messi niet kwijt kan in een braziliaans team met Jadson en Hulk. Of kan het wel?
50% kansquote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef Maver24 het volgende:
41212quote:Op zondag 11 november 2012 18:54 schreef Maver24 het volgende:
Als iemand wat weet wil het graag weten. Formatie maakt niet uit
Hmm das wel nicequote:Op zondag 11 november 2012 18:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
41212
Messi en Jadson in de spits. Hulk op RM en op LM Pedro en op de CAM Kaka.
quote:
Denk je dat ik geen PSV volg..quote:Op zondag 11 november 2012 17:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoezo meen ik dat niet?
Positionering is denk ik ook iets wat je moet aanvoelen, de ene keer ligt er meer ruimte bij de eerste paal, anders bij de 2e.
quote:Op zondag 11 november 2012 18:54 schreef Maver24 het volgende:
Als iemand wat weet wil het graag weten. Formatie maakt niet uit
Als je nog wat geld over hebt kun je natuurlijk ook voor Alves ipv Mariano gaan en de IF van Higuain halenquote:
Met 1.5m moet dat wel lukkenquote:Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je nog wat geld over hebt kun je natuurlijk ook voor Alves ipv Mariano gaan en de IF van Higuain halen
quote:
twitter:JeanPaulRison twitterde op zondag 11-11-2012 om 19:19:25Dries Mertens, officieel de grootste debiel op de Nederlandse velden.Zonder concurrentie. reageer retweet
Hij bedoelt dat hij wel wist dat Lens geblesseerd is geweest en dat daarom Matavz basis stond. Hij is een eckte psv'er die al zijn geld en zijn vrouw vorig jaar is verloren en dus moeten ze bij psv eens werken voor hun geld!quote:Op zondag 11 november 2012 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zucht, zeg nou gewoon wat je bedoelt vriend
Je blijft er omheen draaien.
Mertens scoort zo vaak finesse shots, zeer terechte traitquote:Op zondag 11 november 2012 19:19 schreef jepperdeprep het volgende:
Mertens heeft zeker FIFA gespeeld met z'n finesse shot en no look pass
Dat verklaart toch niet waarom ik PSV dan niet zou volgen. Al komt hij wel wat over als een randdebiel, dus misschien in zijn hoofd wel.quote:Op zondag 11 november 2012 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij wel wist dat Lens geblesseerd is geweest en dat daarom Matavz basis stond. Hij is een eckte psv'er die al zijn geld en zijn vrouw vorig jaar is verloren en dus moeten ze bij psv eens werken voor hun geld!
Dat zou leuk zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 19:11 schreef BDIL het volgende:
Jackson Martinez moet een hattrick maken vanavond![]()
Oh dat heb ik niet gelezen. Dacht dat hij iets zei van 'denk je dat ik psv niet volg'. Geen paniek verder!quote:Op zondag 11 november 2012 19:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat verklaart toch niet waarom ik PSV dan niet zou volgen. Al komt hij wel wat over als een randdebiel, dus misschien in zijn hoofd wel.
Oh god, ik las zijn zin gewoon verkeerdquote:Op zondag 11 november 2012 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gelezen. Dacht dat hij iets zei van 'denk je dat ik psv niet volg'. Geen paniek verder!
quote:Op zondag 11 november 2012 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zucht, zeg nou gewoon wat je bedoelt vriend
Je blijft er omheen draaien.
Ja, zie mijn vorige postquote:Op zondag 11 november 2012 19:34 schreef zerokil het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik had het alleen over Matavz zijn spel in de eerste helft.
Ja oke kloptquote:Op zondag 11 november 2012 19:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, zie mijn vorige post![]()
Je was ook niet erg duidelijk in wat je bedoelde met "ik snap alleen Matavz niet".
Ik ben 19 hoor ....quote:Op zondag 11 november 2012 19:36 schreef Rijst het volgende:
Als je als hitsig tienermeisje snoeihard wordt genomen door je vriendje, kun je maar beter zorgen dat je ouders niet thuis zijn. Daar kan Ariel Winters nu over meepraten. De 14-jarige actrice, vooral bekend van haar rol als Alex Dunphy uit Modern Family, werd tijdens een vrijpartij met haar 18-jarige vriendje op heterdaad betrapt door haar moeder.
Moederlief Chris Workman was woedend toen ze ontdekte dat haar kleine meid al seks heeft. "Mijn dochter is veel te jong voor seks", zo vindt zij. "Haar vriend weet heel goed dat seks met minderjarigen verboden is. Hier zal hij voor boeten!", zwoer ze.
Haar moeder heeft woord gehouden. Ze is direct naar de rechter gestapt om de relatie, die al vijf maanden standhoudt, een halt toe te roepen.
!
Had hij maar niet getackeld moeten wordenquote:Op zondag 11 november 2012 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Die rode kaart voor Biemans was zó onterecht![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 19:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had hij maar niet getackeld moeten worden
fucking spannend!quote:Op zondag 11 november 2012 19:46 schreef Maver24 het volgende:
Palmeiras tegen Fluminense op Sport1 zometeen
Ik weet het Kevin, ik weet hetquote:Op zondag 11 november 2012 19:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]als het al iets was, was het wel een vrije trap voor Roda
3k winst op een bedrag van 337kquote:Op zondag 11 november 2012 19:48 schreef over_hedge het volgende:
Web app offline?
[ afbeelding ]
Altijd leuk dat soort dingen
3k?quote:Op zondag 11 november 2012 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3k winst op een bedrag van 337k
Completing bug is back
Tax..quote:
vieze gloryhuntersquote:Op zondag 11 november 2012 19:40 schreef Thorb het volgende:
PSV staat een keertje bovenaan en het stikt meteen weer van de psv'ers!
Maikon Leite in actie zienquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 19:48 schreef over_hedge het volgende:
Web app offline?
[ afbeelding ]
Altijd leuk dat soort dingen
Tot januariquote:Op zondag 11 november 2012 19:54 schreef over_hedge het volgende:
Ach nouja tenminste winstmaakt ook niet zoveel uit. Heel mijn team verkocht. Vanaf dinsdag black ops spelen en na jan weer eens fut spelen
die 500 000 coins die ik nu heb kan ik in jan een veel beter team van kopen.
Sansoni, Sau, Palladino. Veel goede dribbelaartjes daarquote:Op zondag 11 november 2012 19:59 schreef BDIL het volgende:
Welke silvers CAM/CF zijn aan te raden in Serie A ? Wil 4-2-3-1 spelen en heb al Dybala op CF
ik zou die 500k nu verkopen voor 75 euroquote:Op zondag 11 november 2012 19:54 schreef over_hedge het volgende:
Ach nouja tenminste winstmaakt ook niet zoveel uit. Heel mijn team verkocht. Vanaf dinsdag black ops spelen en na jan weer eens fut spelen
die 500 000 coins die ik nu heb kan ik in jan een veel beter team van kopen.
Dan moet ik in Jan weer opnieuw beginnenquote:Op zondag 11 november 2012 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou die 500k nu verkopen voor 75 euro
Barreto.quote:Op zondag 11 november 2012 20:01 schreef Maver24 het volgende:
Welke Brasil spits, Pato of Welliton ?? of Vagner Love?
Ik ook. En met Giovani Dos Santos en die Marokkaanse aanvaller.quote:Op zondag 11 november 2012 20:02 schreef Vijf_voor het volgende:
PalladinoDaar moet ik ook nog een team mee maken
El Arabi ?quote:Op zondag 11 november 2012 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook. En met Giovani Dos Santos en die Marokkaanse aanvaller.
Orellana-El Arabi-Dos Santosquote:Op zondag 11 november 2012 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook. En met Giovani Dos Santos en die Marokkaanse aanvaller.
Moslimpoep etenquote:
Wordt Leite dan niet uit packs gehaalt omdat hij niet meer in de Ligo do Brasil speelt?quote:Op zondag 11 november 2012 20:08 schreef Maver24 het volgende:
Fluminense kan kampioen worden vandaag, Palmeiras kan degraderen als ze niet oppassen, haha, dag Leite in Fifa
je kan moeilijk Palmeiras uit Fifa 13 halen dus die zullen wel niet worden verwijderd, maar volgende Fifa zitten ze er niet meer in danquote:Op zondag 11 november 2012 20:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wordt Leite dan niet uit packs gehaalt omdat hij niet meer in de Ligo do Brasil speelt?
gewoon 200k terugkopen voor 15 euroquote:Op zondag 11 november 2012 20:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan moet ik in Jan weer opnieuw beginnen
Die is helemaal niet goed in het echt en doet ook helemaal geen skills.quote:
Hij staat idd niet eens in de basis,quote:Op zondag 11 november 2012 20:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die is helemaal niet goed in het echt en doet ook helemaal geen skills.
zelfs in de oefenwedstrijd tegen Ajax vorig jaar stond ie niet in de basisquote:Op zondag 11 november 2012 20:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij staat idd niet eens in de basis,
club of land+competitiequote:Op zondag 11 november 2012 20:18 schreef Maver24 het volgende:
Welke LB CB combinaties heb je allemaal die sterke links met elkaar hebben ?
Coentrao Pepequote:Op zondag 11 november 2012 20:18 schreef Maver24 het volgende:
Welke LB CB combinaties heb je allemaal die sterke links met elkaar hebben ?
quote:Op zondag 11 november 2012 20:18 schreef Thorb het volgende:
Verhoek heeft een hogere rating, dan weet ik genoeg.
uiteraard. Maar dat had je hier ook wel kunnen lezen gewoonquote:Op zondag 11 november 2012 20:20 schreef strakkeman het volgende:
Hebben hier meer mensen last van Completing in watch list
Kapsalon gemaakt door Marrokanen?quote:Op zondag 11 november 2012 20:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Onze Mohammed/achmed is schoon.
triple links dus.quote:Op zondag 11 november 2012 20:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Allebei,
Coentrao Pepe heb ik gehad, wil wat anders
Thiago Silva-Maxwellquote:Op zondag 11 november 2012 20:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das idd ook een optie ,
Iets met Jordy Alba hoef ik niet, te langzame CBs
Jetro en Boumaquote:Op zondag 11 november 2012 20:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das idd ook een optie ,
Iets met Jordy Alba hoef ik niet, te langzame CBs
Dan ben ik niet de martijn die jij kentquote:Op zondag 11 november 2012 20:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan toch. Ik ken ook een Martijn en hij is een flikker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het gifje niet werkt maar even de link volgen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 11 november 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]helemaal verbaasdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het gifje niet werkt maar even de link volgendat hoofd, prijsloos
![]()
[ afbeelding ]Zo'n schrikfilmpje is nog minder eng dan dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het gifje niet werkt maar even de link volgenRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
[ afbeelding ]Lijkt wel Fifa 11. Toen liep er ook niemand meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het gifje niet werkt maar even de link volgen
daarom:quote:Op zondag 11 november 2012 20:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das wel een leuke om te proberen, maar ja Terry is wel echt traag hoor, haha
quote:
[ afbeelding ]Ik krijg medelijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het gifje niet werkt maar even de link volgen
Denk het niet.quote:
wel completing bug atm he..quote:Op zondag 11 november 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand mij een trade offer sturen voor mijn IF Howedes?
26K SP 27K bin 3-5-2
Ik wil hem nog gewoon gebruiken ipv verkopen
quote:
alsjeblieftquote:Op zondag 11 november 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand mij een trade offer sturen voor mijn IF Howedes?
26K SP 27K bin 3-5-2
Ik wil hem nog gewoon gebruiken ipv verkopen
quote:Op zondag 11 november 2012 20:39 schreef Tim86 het volgende:
oh je staat niet meer in mijn vriendenlijst nu ik een andere acc heb
Hoeft niet meer dankjewelquote:
Daar heb je nu weinig aan. Ben ook niet bij mijn xbox in de buurtquote:
Hoeft ook niet meer, ik wacht het wel af want ik speel de komende dagen toch nietquote:Op zondag 11 november 2012 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb je nu weinig aan. Ben ook niet bij mijn xbox in de buurt
ga dan maar gauw naar het andere fifa topic, dit is het fut topic.quote:Op zondag 11 november 2012 20:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Seasons is zo veel ontspannender om te spelen dan FUT.
Je kan gewoon rustig spelen en hebt niet constant 5 verdedigers om je heen
Neen, college'squote:Op zondag 11 november 2012 20:41 schreef Tim86 het volgende:
Gaat het internet in Friesland een paar dagen plat vanwege onderhoud?
Lekker stevig zo'n middenveld! Daar kun je op bouwenquote:Op zondag 11 november 2012 20:45 schreef Maver24 het volgende:
442 middenveld met Pastore en Jadson, links Lavezzi, Rechts Hulk, Spitsen Messi en Pato
Best lekkerquote:Op zondag 11 november 2012 20:42 schreef Fuszy het volgende:
GJE, hoe speelde dat team dat ik gemaakt had voor mijn vakantie? Ik moet hem nog testen
goede verdediging die alles slooptquote:Op zondag 11 november 2012 20:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Lekker stevig zo'n middenveld! Daar kun je op bouwen
Alves is echtquote:Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
goede verdediging die alles sloopt
Heb Dede gekocht voor de ene kant, weet alleen nog geen RB welke te nemen, Maicon en Alves en voor Alves is absurd duur
Is Danilo een goede RB ?
Nee, speelt mij best zoquote:
er speelt er ook een Bra RB in frankrijk met 4* skillsquote:Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
goede verdediging die alles sloopt
Heb Dede gekocht voor de ene kant, weet alleen nog geen RB welke te nemen, Maicon en Alves en voor Alves is absurd duur
Is Danilo een goede RB ?
wel 200k zowat, veel te duur man, dan Maicon misschien maar halenquote:Op zondag 11 november 2012 20:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Alves is echtHij staat dan wel vaak op Rm, hij loopt alle gaten dicht
Die van Fuszyquote:
Iets met hoerquote:Op zondag 11 november 2012 20:50 schreef DutchSL het volgende:
Kreeg een berichtje, zal vast iets heel liefst betekenen:
"Eres un ijo de las trentamil puta cn mas suerte no nace ijo puta"
puta komt me wel bekend voorquote:Op zondag 11 november 2012 20:50 schreef DutchSL het volgende:
Zit mobielquote:
Hij vraagt waar de bibliotheek is geloof ik..quote:Op zondag 11 november 2012 20:50 schreef DutchSL het volgende:
Ik had 16 doelpogingen, hij 2 en het werd 2-1 voor mij in de laatste minuut
quote:Op zondag 11 november 2012 20:50 schreef DutchSL het volgende:
Ik had 16 doelpogingen, hij 2 en het werd 2-1 voor mij in de laatste minuut
Ets2..quote:Op zondag 11 november 2012 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
drie keer raden over welk bazenspel dit gaat
HAHA OKEquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bus Simulator 2012, morgen even downloaden
Het Nederlands is in dit topic altijd van een hoog niveau.quote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef Tim86 het volgende:
Die pauper Engelsen beheersen hun eigen taal ook niet..zal met die Spanjaarden niet anders zijn
Neeeeequote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bus Simulator 2012, morgen even downloaden
Ik heb een Engelse LB rated 75 en hij valt me reuze mee: Richardson. Bazige stats ook voor een 75 en zijn work rates zijn ook goedquote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef Maver24 het volgende:
Die Mariano RB met 4 * skills, die is wel slecht hoor, of wat?, 75 rated is wel erg laag, haha
Zeer goed weekend gehad! Uit-shirt van Arsenal aan gehad en toen ik wilde betalen weigerde mijn pinpasquote:
Chillquote:
Heb je de limiter al van je truck gehaald?quote:
Arsenal shop is best kleinquote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zeer goed weekend gehad! Uit-shirt van Arsenal aan gehad en toen ik wilde betalen weigerde mijn pinpas. Uiteindelijk niet gekocht dus. Heb er wel een klein beetje spijt van.
Ook nog naar het Emirates Stadium geweest, maar niet binnen geweest. Konden nog wel kaarten kopen maar die andere was geen voetbalfan. Leek me wel een leuke wedstrijd als ik die score zo zie.
[..]
Chill
Heeeeeel herkenbaar, heb ik dus ook.quote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef DutchSL het volgende:
Mijn 4-5-1 team met IF Diego werkt trouwens een stuk beter dan mijn 41212 met IF Diego.
Al is Luiz Gustavo een irritatie factor, de man heeft high defensive en med attacking work rates en toch loopt hij constant voorin (en aangezien hij niet kan schieten loopt hij meer in de weg dan iets anders).
Denken dat ik dat spel meer dan 5 minuten heb gespeeldquote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heb je de limiter al van je truck gehaald?die van mij gaat 130 mét oplegger
Al scharend over de snelweg knallen
59 defending..bazige stats hoor voor een LBquote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb een Engelse LB rated 75 en hij valt me reuze mee: Richardson. Bazige stats ook voor een 75 en zijn work rates zijn ook goed.
[ afbeelding ]
Aan de andere kant staat Piszecks en ik kan niet eens zeggen dat die merkbaar beter is..
Ik heb ook nog RB van Zenit, alleen is niet zo snelquote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb een Engelse LB rated 75 en hij valt me reuze mee: Richardson. Bazige stats ook voor een 75 en zijn work rates zijn ook goed.
[ afbeelding ]
Aan de andere kant staat Piszecks en ik kan niet eens zeggen dat die merkbaar beter is..
Niet dus?quote:Op zondag 11 november 2012 21:03 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Denken dat ik dat spel meer dan 5 minuten heb gespeeld![]()
Laat is een Puush zien van dat ETS2quote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heb je de limiter al van je truck gehaald?die van mij gaat 130 mét oplegger
Al scharend over de snelweg knallen
quote:
Welk team heb je eigenlijk?quote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen zin om het op te starten, google maarquote:Op zondag 11 november 2012 21:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Laat is een Puush zien van dat ETS2
quote:Op zondag 11 november 2012 21:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Welke IF's houden jullie in je club achter?
Ik heb nu dit:
[ afbeelding ]
Falk is van TOTW1
Hij heeft 75 defending hoor, alleen zijn heading is slecht maar dat gebruik ik maar zelden bij een backquote:Op zondag 11 november 2012 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
59 defending..bazige stats hoor voor een LB
Snap ik, maar spelers van welke waarde, die 3k spelers schiet niet opquote:Op zondag 11 november 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
spelers kopen en voor meer verkopen
Nice, thanks!quote:Op zondag 11 november 2012 21:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets zal het ongeveer zijn. GJE heeft volgens mij wel iets andere spelers op sommige posities.
Dan doe je die van 10k waarde, of 20k, of 30kquote:Op zondag 11 november 2012 21:06 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Snap ik, maar spelers van welke waarde, die 3k spelers schiet niet op
ongeveer 15kquote:Op zondag 11 november 2012 21:06 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Snap ik, maar spelers van welke waarde, die 3k spelers schiet niet op
Ik ben scheelquote:Op zondag 11 november 2012 21:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft 75 defending hoor, alleen zijn heading is slecht maar dat gebruik ik maar zelden bij een back
Toppie. Voor de neutrale fan wel een leuke wedstrijd ja.quote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zeer goed weekend gehad! Uit-shirt van Arsenal aan gehad en toen ik wilde betalen weigerde mijn pinpas. Uiteindelijk niet gekocht dus. Heb er wel een klein beetje spijt van.
Ook nog naar het Emirates Stadium geweest, maar niet binnen geweest. Konden nog wel kaarten kopen maar die andere was geen voetbalfan. Leek me wel een leuke wedstrijd als ik die score zo zie.
[..]
Chill
quote:
Hij kan best goede vrije trappen nemen/quote:Op zondag 11 november 2012 21:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die keeper die heb ik op goal gezet
Doe ff normaal.quote:Op zondag 11 november 2012 21:22 schreef strakkeman het volgende:
EA is een kankerkneus op een driewieler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 11 november 2012 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe ff normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijne is anders iddquote:Op zondag 11 november 2012 21:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets zal het ongeveer zijn. GJE heeft volgens mij wel iets andere spelers op sommige posities.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe ff normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb jou matchcoins ingehaaldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |